Certifikát NCFE úrovně 3 v zásadách zákaznických služeb
Stonebridge Associated Colleges
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online United Kingdom
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Vyžádejte si informace
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Vyžádejte si informace
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Certifikát NCFE úrovně 3 v zásadách zákaznických služeb (kvalifikační kód RQF: 601/7073/6) je navržen tak, aby vám poskytl znalosti, které potřebujete, abyste mohli pracovat v odvětví zaměřeném na zákazníka. Vynikající zákaznický servis je zásadní pro pokračující úspěch každé společnosti a je nezbytné, aby všichni zaměstnanci výborně rozuměli zásadám zákaznického servisu.
Dovednosti v oblasti zákaznických služeb jsou vysoce ceněné a vyhledávané, zeptejte se jakéhokoli spotřebitele, manažera nebo vlastníka firmy. Bez ohledu na to, zda pracujete v soukromém nebo veřejném sektoru, přičemž zákazníci jsou stále náročnější, vaše schopnost jednat se zákazníky a přizpůsobit se měnícím se požadavkům a vkusu je klíčovým faktorem úspěchu.
Certifikát NCFE úrovně 3 v Zásadách kvalifikace zákaznických služeb se zaměřuje na efektivní využití komunikace ve vztahu k zákaznickému servisu. Zvažuje také základní principy podnikání, zadržování zákazníků při řešení stížností a způsob, jak sledovat celkovou úroveň poskytovaných zákaznických služeb. Rovněž se zaměřuje na to, jak lze poskytovat zákaznické služby v různých odvětvích, jakož i na rovnost na pracovišti a jak efektivně spolupracovat s jinými odděleními. Nakonec se celý kurz zaměřuje na to, jaké kroky lze podniknout ke zlepšení služeb zákazníkům.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Management vztahu se zákazníky
- London, Spojené království