Certifikát o porozumění excelence v oblasti zákaznických služeb pro pohostinství
Stoke on Trent College
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online United Kingdom
Jazyky
Vyžádejte si informace
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Vyžádejte si informace
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Unit 01 Principy zákaznických služeb v pohostinství
V této jednotce se studenti seznámí s různými typy zákazníků a jejich očekáváními. Budou také zahrnovat, jak efektivně komunikovat, jak řešit stížnosti a zpětnou vazbu, a zásady a postupy na podporu konzistentního zákaznického servisu.
Jednotka 02 Pochopte efektivní týmovou práci v pohostinství
Tato jednotka zahrnuje efektivní týmovou práci a to, jak může podporovat zákaznické služby v pohostinství. Studenti se také podívají na svůj osobní rozvoj.
Oddíl 03 Pochopte právní předpisy a pokyny týkající se odvětví pohostinství
Tato jednotka zahrnuje právní předpisy a pokyny týkající se zákaznických služeb v pohostinství, včetně hygieny potravin, potravinové alergie a nesnášenlivosti, rozmanitosti a rovnosti, zdraví a bezpečnosti, ochrany, ochrany údajů.
Jednotka 04 Pochopte profesionální osobní standardy v pohostinství
Tato jednotka zahrnuje první dojmy a důležitost osobní prezentace, stejně jako dopad, který může mít chování na zákazníky a jejich dojem z organizace pohostinství.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Management vztahu se zákazníky
- London, Spojené království