Management vztahu se zákazníky
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 týden
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Přehled
Tento školicí kurz CRM je navržen tak, aby vám poskytl komplexní soubor dovedností a znalostí, abyste ze svého systému CRM vytěžili maximum.
Kurz bude zahrnovat také návštěvu organizace relevantní pro kurz, aby delegáti mohli porozumět tomu, jak jejich současníci fungují v reálném světě.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce. K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Úvod do řízení vztahů se zákazníky
- Co je CRM?
- Zvládnutí vztahů
- Životní cyklus zákazníka – získávání zákazníků
- Životní cyklus zákazníka – udržení a rozvoj zákazníků
Řízení vztahů se zákazníky – Implementace
- Definujte strategii a filozofii CRM
- Zajistit odkup top managementu
- Vypracujte plán řízení změn
- Plynule zaveďte své CRM
- Poznejte své kritické faktory úspěchu CRM
Cílová skupina
Tento kurz CRM je vhodný pro:
- Ředitelé prodeje a marketingu
- Manažeři prodeje a marketingu, vedoucí pracovníci, praktici a zaměstnanci.
- Vyšší a střední manažeři, kteří se podílejí na programech CRM a implementacích systémů.
- Zaměstnanci, kteří chtějí porozumět prostředí CRM.
- Manažeři, kteří chtějí posunout strategie zaměřené na zákazníka na další úroveň.
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
- Pochopte roli CRM v organizacích.
- Rozvíjejte dovednosti pro implementaci CRM systému.
- Ocenit požadavky na budování vynikajících vztahů se zákazníky.
- Rozvíjejte praktický pohled na současné pracovní postupy ve vašem oboru.
- Implementujte akční plán na svém pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.
Zákaznická zkušenost – řízení vztahů
- jaký je vztah?
- Kvalita vztahu
- Spokojenost zákazníků, loajalita a obchodní výkon
- Zkoumání řetězce spokojenosti a zisku
- Teorie řízení vztahů
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí