Pokročilá kvalita zadávání zakázek a základní náležitosti smlouvy
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 weeks
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Přehled
Procurement Excellence je více než jen řízení procesu. Nezbytné jsou dovednosti v řízení kolegů, potenciálních dodavatelů a vyššího managementu. Ale možná nejdůležitější složkou je cvičení úsudku. Nákup zahrnuje rozhodování, a to může být obtížné. Dobrý manažer nákupu musí být schopen dát stranou osobní preference pro konkrétní dodavatele a fungovat transparentně, ale tak, aby organizace, pro kterou pracuje, činila správná rozhodnutí. Tyto volby jsou založeny na správné definici potřeb a posouzení toho, jak a kým lze tyto potřeby uspokojit. Tento kurz zkoumá tyto problémy komplexně.
Samotné řízení funkce nákupu – na rozdíl od řízení ze strany pracovníků zásobování dodavatelů a dodavatelů – může znamenat rozdíl mezi čistě administrativním týmem interních poskytovatelů služeb, který působí v pozadí, nebo strategicky důležitou funkcí, která může pomoci formovat úspěch podniku. Pokud je vedoucím nákupu středně postavený manažer, nemusí mít sluch jako generální ředitel. Ale pokud má společnost hlavního ředitele pro nákup v „C Suite“, který pracuje po boku svých kolegů z financí, provozu a technologií, pak je spravedlivé předpokládat, že zadávání zakázek je považováno za klíčové pro realizaci podnikové strategie. Tento kurz se zabývá aspekty zadávání veřejných zakázek v jejich nejvlivnějších a nejhodnotnějších aspektech.
Tento kurz se zabývá třemi důležitými oblastmi odpovědnosti smluvního manažera: Zaprvé klíčová otázka řízení výkonu dodavatele – proces měření s výstupy nebo KPI za účelem dosažení cílů smlouvy. Za druhé složité oblasti vyjednávání smluv a sepisování smluv – dvě témata, která jdou často ruku v ruce. Za třetí otázky ohledně toho, co se stane, když se něco pokazí, což vede k nárokům na odškodnění, odškodnění a předčasné ukončení, stejně jako spory, které mohou následovat.
Kurz zahrnuje návštěvy organizací relevantních pro kurz, takže delegáti mohou porozumět tomu, jak jejich současníci fungují v reálném světě.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce. K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Podpora organizace při zadávání zakázek
- Rozhraní mezi řízením dodavatelského řetězce a nákupem
- Konkurenční alternativy nákupu
- Definování obchodních potřeb (vstupy, výstupy a výsledky)
Hodnocení dodavatelů a jejich nabídek
- Technické hodnocení nabídek – plánování a realizace
- Komerční hodnocení nabídek – plánování a realizace
- Udržitelné zadávání zakázek
Vyjednávání nejlepší nabídky
- Nástroje a techniky pro vyjednávání smluv
- Správa zadávání zakázek
- Vyřizování námitek poražených uchazečů
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Nákup a obchodní strategie
- Vývojová cesta pro zadávání zakázek od transakčního k řízení hodnotového řetězce
- Nákup Organizace, struktura a pracovní funkce
Řízení rizik nákupu
- S jakými riziky by se mělo při zadávání veřejných zakázek počítat?
- Proces identifikace, analýzy a reakce na prioritní rizika
- Důležitá rizika dodavatelského řetězce – případová studie
- Jak řídit rizika, která se promění ve skutečnost
Nákup – měření výkonu a řízení
- Výhody měření výkonnosti nákupu
- Hodnocení efektivity nákupu a efektivity nákupu
- KPI pro měření výkonu
- Informační systémy pro zadávání zakázek
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Řízení smluvního vztahu
- Základy smluvního práva
- Typy smluv
- Smluvní rizika
Správa smluvních financí
- Analýza nákladů a cen
- Dluhopisy, záruky a záruky
- Správa plateb
- Správa reklamací
Správa smlouvy v dynamickém světě
- Správa smluvních závazků a odškodnění
- Správa variací smluv
- Smluvní dokumentace
- Administrace smluv
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Cílová skupina
Tento kurz je vhodný pro:
- Úředníci pro nákup, analytici a manažeři.
- Smluvní inženýři a analytici.
- Množství geodetů
- Obchodní poradci
- Členové nákupního týmu
- Generální manažeři
- Vedoucí pracovníci pověření správou smluv.
- Správci smlouvy
- Každý, kdo chce mít dobré porozumění a zapojení do nákupních aktivit.
- Interní právní poradci
- Tajemníci společnosti
- Každý, kdo si přeje dobře porozumět a rozvíjet schopnost uplatňovat smluvní podmínky.
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete rozumět:
- Volby dostupných metod zadávání zakázek v dané situaci.
- Jak spravedlivým a transparentním způsobem provádět hodnocení návrhů od dodavatelů.
- Praktické vyjednávací schopnosti.
- Klíčové problémy kolem udržitelnosti v nákupu.
- Hodnota, kterou může nákup přinést pro realizaci firemní strategie.
- Jak strukturovat funkci nákupu, aby se co nejvíce změnilo uvnitř organizací.
- Dovednosti požadované v důležitých činnostech nákupu, jako je analýza hodnotového řetězce, správa nákupního portfolia a správa kategorií.
- Techniky v benchmarkingu výkonnosti nákupního týmu.
- Jak vytvořit a spravovat vztah s dodavatelem, s právně vymahatelnou dohodou.
- Ceny a náklady, které jsou základem cen, a různé cenové modely, které dodavatelé používají.
- Smluvní zajištění, včetně dluhopisů a záruk.
- Dynamická správa smluv, včetně změn dohod a vytváření příslušné smluvní dokumentace.
- Praktický pohled na současné pracovní postupy ve vašem oboru.
- Jak zavést akční plán na vašem pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.