Pokročilé bankovní operace
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 weeks
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Přehled
Tento kurz vysvětluje hnací síly excelence při poskytování bankovních služeb.Nahlíží na bankovní operace z pohledu zákazníka.
Tento kurz demonstruje důležitost pochopení vlivu vnitřní kultury na kvalitu.Ukazuje, proč a jak by procesy, návrh procesů a strategie měly být neustále sladěny.
Tento kurz také ukazuje, jak jsou inovace klíčovým faktorem v bankovních operacích.Vysvětluje, proč se banky musí přizpůsobit novému světu financí.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce.K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Excelence bankovních operací
- Co je to provozní dokonalost v bankovnictví?
- Principy provozní dokonalosti
- Modely provozní dokonalosti
- Plánování implementace
Bankovní operace – zkušenosti zákazníků
- Zdroje stížností zákazníků
- Vytvoření programu zlepšování
- Výhody vytvoření lepší zákaznické zkušenosti
- Udržování zlepšení pomocí agility
Bankovní operace – kultura a chování
- Výzva kulturní změny
- Chování a zmocnění
- Potřeba vůdcovské disciplíny
- Integrovaný přístup k udržitelné změně
Modely kvality služeb v bankovnictví
- Kritické složky kvality služeb
- Kvalitní servis modelů a nástrojů
- klíčové indikátory výkonu
Bankovní operace – řízení procesů
- Příležitosti ke zlepšení
- Nástroje neustálého zlepšování
- Nákladový imperativ
- Ukazatele výkonnosti procesu
Bankovní operace – role inovací
- Klíčové pojmy v inovacích
- Nejnovější inovace v bankovnictví
- Inovace produktu
- Agilní designové myšlení
Internetové bankovnictví
- Trendy, které změní bankovní sektor
- Růst „netradičních“ bank
- Zelené finance
- Fintech
Agilní bankovnictví
- Agilní operační modely
- Agilní práce v bance
- Agilní transformace
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Cílová skupina
Tento kurz je vhodný pro:
- Bankovní pracovníci, kteří si chtějí/potřebují rozšířit/prohloubit své znalosti o faktorech ovlivňujících bankovní operace.
- Ti, kteří chtějí získat komplexní přehled o bankovních operacích.
- Manažeři, kteří si chtějí/potřebují rozšířit/prohloubit své znalosti o faktorech ovlivňujících bankovní operace.
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete:
- Oceňujte, jak je dokonalost služeb aktem překonávání očekávání zákazníků.
- Pochopte, proč zákaznická zkušenost přesahuje zákaznický servis.
- Pochopte, proč kultura určuje závazek organizace k úrovni a konzistenci poskytování služeb.
- Naučte se, jak se strategie provádí prostřednictvím efektivních a efektivních procesů.
- Zjistěte, proč jsou inovace pro banky tak cenné.
- Pochopte klíčové hnací síly nového světa bankovnictví.
- Implementujte akční plán na svém pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.