Pokročilé strategické zadávání zakázek
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 weeks
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Přehled
Začít v zadávání zakázek nebo si po přestávce osvěžit své dovednosti v oblasti zadávání veřejných zakázek znamená chopit se „základů“ tématu. Tento kurz je pro tento účel ideální. Kurz se zabývá tím, jak probíhá firemní zadávání zakázek – obvykle na konkurenčním základě, ale někdy formou přímých objednávek u dodavatele. Kurz odhalí výhody a nevýhody konkurenčního zadávání zakázek a podívá se na to, kdo co a kdy dělá. Provede také klíčové kroky v procesu zadávání zakázek a prozkoumá příklady zadávací dokumentace, jako je prohlášení o požadavcích (také známé jako rozsah práce).
Procurement Excellence je více než jen řízení procesu. Nezbytné jsou dovednosti v řízení kolegů, potenciálních dodavatelů a vyššího managementu. Ale možná nejdůležitější složkou je cvičení úsudku. Nákup zahrnuje rozhodování, a to může být obtížné. Dobrý manažer nákupu musí být schopen dát stranou osobní preference pro konkrétní dodavatele a fungovat transparentně, ale tak, aby organizace, pro kterou pracuje, činila správná rozhodnutí. Tyto volby jsou založeny na správné definici potřeb a posouzení toho, jak a kým lze tyto potřeby uspokojit. Tento kurz zkoumá tyto problémy komplexně.
Samotné řízení funkce nákupu – na rozdíl od řízení ze strany pracovníků zásobování dodavatelů a dodavatelů – může znamenat rozdíl mezi čistě administrativním týmem interních poskytovatelů služeb, který působí v pozadí, nebo strategicky důležitou funkcí, která může pomoci formovat úspěch podniku. Pokud je vedoucím nákupu středně postavený manažer, nemusí mít sluch jako generální ředitel. Ale pokud má společnost hlavního ředitele pro nákup v „C Suite“, který pracuje po boku svých kolegů z financí, provozu a technologií, pak je spravedlivé předpokládat, že zadávání zakázek je považováno za klíčové pro realizaci podnikové strategie. Tento kurz se zabývá jeho aspekty a jeho nejvlivnějšími a nejhodnotnějšími aspekty.
Kurz také zahrnuje návštěvy organizací relevantních pro kurz, aby delegáti mohli porozumět tomu, jak jejich současníci fungují v reálném světě.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce. K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Základy zadávání veřejných zakázek
- Role funkce nákupu
- Plánování materiálových požadavků
- Porovnání veřejných zakázek a soukromých zakázek
Globální nákupní procesy
- Konkurenční a nesoutěžní nákup
- Dokumentace nabídek a výběrových řízení
- Řízení otevřeného a transparentního procesu
- Vyvarujte se chyb, které by mohly zrušit zakázku
Sourcing nákupu
- Sepsání prohlášení o požadavcích / rozsahu práce
- Dodavatelské zdroje
- Spolupráce se schválenými dodavateli
- Předkvalifikace
- Nejdůležitější body hodnocení nabídek
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Podpora organizace při zadávání zakázek
- Rozhraní mezi řízením dodavatelského řetězce a nákupem
- Konkurenční alternativy nákupu
- Definování obchodních potřeb (vstupy, výstupy a výsledky)
Hodnocení dodavatelů a jejich nabídek
- Technické hodnocení nabídek-plánování a realizace
- Komerční hodnocení nabídek-plánování a realizace
- Udržitelné zadávání zakázek
Vyjednávání nejlepší nabídky
- Nástroje a techniky pro vyjednávání smluv
- Správa zadávání zakázek
- Vyřizování námitek poražených uchazečů
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Nákup a obchodní strategie
- Vývojová cesta pro zadávání zakázek od transakčního k řízení hodnotového řetězce
- Nákup Organizace, struktura a pracovní funkce
Řízení rizik nákupu
- S jakými riziky by se mělo při zadávání veřejných zakázek počítat?
- Proces identifikace, analýzy a reakce na prioritní rizika
- Důležitá rizika dodavatelského řetězce – případová studie
- Jak řídit rizika, která se promění ve skutečnost
Nákup – měření výkonu a řízení
- Výhody měření výkonnosti nákupu
- Hodnocení efektivity nákupu a efektivity nákupu
- KPI pro měření výkonu
- Informační systémy pro zadávání zakázek
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Cílová skupina
Tento kurz je vhodný pro:
- Úředníci pro nákup, analytici a manažeři.
- Smluvní inženýři a analytici.
- Množství geodetů
- Obchodní poradci
- Členové nákupního týmu
- Generální manažeři
- Vedoucí pracovníci pověření správou smluv.
- Správci smlouvy
- Každý, kdo chce dobře rozumět nákupním aktivitám a zapojit se do nich.
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete mít:
- vynikající pochopení základů nákupních procesů a odůvodnění pro přijetí jednoho přístupu proti druhému. To bude zahrnovat:
- výběr nejlepší strategie nákupu pro vaši transakci ve veřejném nebo soukromém sektoru.
- sepsání prohlášení o požadavcích / rozsahu práce.
- naučit se, jak přilákat potenciální dodavatele, předkvalifikovat je na vhodnost a provést výběr.
- práce s nabídkami a zadávací dokumentací.
- Zvažováno „Jak vypadá dobré zadávání zakázek“.
- Rozuměl volbám dostupných metod zadávání zakázek v dané situaci.
- Naučili se, jak spravedlivým a transparentním způsobem provádět hodnocení nabídek od dodavatelů.
- Procvičené vyjednávací schopnosti.
- Pochopil klíčové problémy týkající se udržitelnosti v nákupu.
- Dozvěděli jsme se o hodnotě, kterou může nákup přinést pro realizaci podnikové strategie.
- Zvažováno, jak strukturovat funkci zadávání zakázek, aby došlo k největšímu rozdílu uvnitř organizací.
- Získané dovednosti v důležitých nákupních činnostech, jako je analýza hodnotového řetězce, správa nákupního portfolia a správa kategorií.
- Procvičené techniky v benchmarkingu výkonnosti nákupního týmu.
- Rozvinutý praktický pohled na současné pracovní postupy ve vašem oboru.
- Vytvořil akční plán, který bude implementován na vašem pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.