Pokročilé základy nákupu
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 weeks
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Přehled
Začít v zadávání zakázek nebo si po přestávce osvěžit své dovednosti v oblasti zadávání veřejných zakázek znamená chopit se „základů“ tématu. Tento kurz je pro tento účel ideální. Kurz se zabývá tím, jak probíhá firemní zadávání zakázek – obvykle na konkurenčním základě, ale někdy formou přímých objednávek u dodavatele. Kurz odhalí výhody a nevýhody konkurenčního zadávání zakázek a podívá se na to, kdo co a kdy dělá. Provede také klíčové kroky v procesu zadávání zakázek a prozkoumá příklady zadávací dokumentace, jako je prohlášení o požadavcích (také známé jako rozsah práce).
Procurement Excellence je více než jen řízení procesu. Nezbytné jsou dovednosti v řízení kolegů, potenciálních dodavatelů a vyššího managementu. Ale možná nejdůležitější složkou je cvičení úsudku. Nákup zahrnuje rozhodování, a to může být obtížné. Dobrý manažer nákupu musí být schopen dát stranou osobní preference pro konkrétní dodavatele a fungovat transparentně, ale tak, aby organizace, pro kterou pracuje, činila správná rozhodnutí. Tyto volby jsou založeny na správné definici potřeb a posouzení toho, jak a kým lze tyto potřeby uspokojit. Tento kurz zkoumá tyto problémy komplexně.
Kurz také zahrnuje návštěvy organizací relevantních pro kurz, aby delegáti mohli porozumět tomu, jak jejich současníci fungují v reálném světě.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce. K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Základy zadávání veřejných zakázek
- Role funkce nákupu
- Plánování materiálových požadavků
- Porovnání veřejných zakázek a soukromých zakázek
Globální nákupní procesy
- Konkurenční a nesoutěžní nákup
- Dokumentace nabídek a výběrových řízení
- Řízení otevřeného a transparentního procesu
- Vyvarujte se chyb, které by mohly zrušit zakázku
Sourcing nákupu
- Sepsání prohlášení o požadavcích / rozsahu práce
- Dodavatelské zdroje
- Spolupráce se schválenými dodavateli
- Předkvalifikace
- Nejdůležitější body hodnocení nabídek
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Podpora organizace při zadávání zakázek
- Rozhraní mezi řízením dodavatelského řetězce a nákupem
- Konkurenční alternativy nákupu
- Definování obchodních potřeb (vstupy, výstupy a výsledky)
Hodnocení dodavatelů a jejich nabídek
- Technické hodnocení nabídek – plánování a realizace
- Komerční hodnocení nabídek – plánování a realizace
- Udržitelné zadávání zakázek
Vyjednávání nejlepší nabídky
- Nástroje a techniky pro vyjednávání smluv
- Správa zadávání zakázek
- Vyřizování námitek poražených uchazečů
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Cílová skupina
Tento kurz je vhodný pro:
- Úředníci pro nákup, analytici a manažeři.
- Smluvní inženýři a analytici.
- Množství geodetů
- Obchodní poradci
- Členové nákupního týmu
- Generální manažeři
- Vedoucí pracovníci pověření správou smluv
- Správci smlouvy
- Každý, kdo chce mít dobré porozumění a zapojení do nákupních aktivit.
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete mít vynikající přehled o základech procesů zadávání veřejných zakázek a zdůvodnění pro přijetí jednoho přístupu oproti druhému. To bude zahrnovat:
- výběr nejlepší strategie nákupu pro vaši transakci ve veřejném nebo soukromém sektoru.
- sepsání prohlášení o požadavcích / rozsahu práce.
- naučit se, jak přilákat potenciální dodavatele, předkvalifikovat je na vhodnost a provést výběr.
- práce s nabídkami a zadávací dokumentací.
- s ohledem na „Jak vypadá dobré zadávání zakázek“.
- pochopení možností dostupných metod zadávání zakázek v dané situaci.
- naučit se, jak provádět hodnocení návrhů od dodavatelů spravedlivým a transparentním způsobem.
- procvičování vyjednávacích dovedností.
- pochopení klíčových problémů kolem udržitelnosti v nákupu.
- rozvíjení praktického pohledu na současné pracovní postupy ve vašem oboru.
- navrhnout akční plán, který bude implementován na vašem pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.