Pokročilý diplom ze správy reklamy a marketingové komunikace
Centennial College
Klíčová informace
Umístění kampusu
Toronto, Kanada
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
6 semestry
Tempo
Plný úvazek
Školné
CAD 16 539 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* 2 semestry pro zahraniční studenty / poplatky zahrnují vedlejší poplatky a zdravotní pojištění pro první rok studia
Úvod
- Programový kód: 6404
- Škola: Škola komunikací, médií, umění a designu
- Credential: Ontario College Advanced Diploma
- Typ programu: Post-sekundární program
- Délka programu: 3 roky / 6 semestrů
- Místo: Story Arts Center
Centennial College reklamy a marketingové komunikace je o využití vašich kreativních talentů a strategického myšlení a využití důvtipu k vytváření nových a vzrušujících nápadů. Pokud dáváte přednost sledování Super Bowl pro reklamy, tento program je pro vás.
Kurzy v tomto reklamním programu, které se konají po dobu tří let, začnou vybudováním základů ve všech aspektech odvětví, které vás připraví na závěrečný rok studia, kdy se rozhodnete specializovat na správu účtu, digitální kreativu nebo nákup a plánování médií. Tento program je navíc jediným vysokoškolským reklamním programem Greater Toronto Area, který zahrnuje celosemestrální 14týdenní umístění v terénu.
V programu Management reklamy a marketingové komunikace budete:
- Naučte se celý reklamní proces, včetně kreativního vývoje, výzkumu, vývoje strategií, plánování kampaní, produkce a plánování a nákupu médií;
- Naučte se vytvářet obsah v rozsahu reklamních žánrů;
- Získejte schopnost vyprávět příběhy klientů pomocí přesvědčivé reklamy;
- Plánujte a rozvíjejte kampaně na více platformách;
- Rozvíjejte své instinkty a strategické schopnosti při dodržování termínů v profesionálním a kreativním prostředí;
- Být veden týmem zkušených instruktorů reklamy, kteří mají rozsáhlé odborné znalosti v oboru;
- Doplňte své školení o umístění v oboru, během kterého získáte zkušenosti s každodenními aktivitami světa reklamy.
Přijímací řízení
Osnovy
Obrys programu
Semestr 1 | Semestr 2 | Semestr 3 |
|
|
|
Semestr 4 | Semestr 5 | Semestr 6 |
Akademická možnost
|
Stream služby účtu
Digitální kreativní stream
Volitelný digitální specialista (vyberte dva)
Stream médií
|
|
Výsledek programu
Výsledky odborného vzdělávání
Výsledky odborného vzdělávání v programu popisují, co absolventi programu prokázali, že umí se znalostmi a dovednostmi, které získali během studia. Výsledky jsou úzce spjaty s potřebami pracoviště. Posouzením (např. Zadáním a testem) si studenti před ukončením studia ověřují svou schopnost spolehlivě tyto výstupy provádět.
- Stanovit, analyzovat a reagovat na cíle reklamy a marketingové komunikace klientů uplatněním zásad marketingu a komunikace.
- Proveďte analýzu segmentace trhu, určete cílový trh/publikum organizace a definujte chování spotřebitelů každého segmentu.
- Vypracujte integrovaný plán reklamy a marketingové komunikace a přesvědčivě jej prezentujte a obhajujte.
- Vyhodnoťte efektivitu iniciativ integrované reklamy a marketingové komunikace.
- Vyvíjejte reklamní a marketingové komunikační materiály v souladu s aktuální kanadskou legislativou, průmyslovými standardy a obchodními postupy.
- Vyvíjejte kreativní řešení pro řešení problémů v oblasti reklamy a marketingové komunikace.
- Plánujte, implementujte, monitorujte a vyhodnocujte projekty pomocí principů projektového řízení.
- Dokončete veškerou práci profesionálně, eticky a včas.
Kariérní možnosti
Firmy nabízející pracovní místa
Mezi společnosti, které najaly absolventy programu, patří:
- Anomálie
- Anderson DDB
- BBDO
- Boom Marketing
- Cossette
- FCB
- Šedá Kanada
- JWT
- Leo Burnett
- MacLaren McCann
- Maple Leaf Sport a zábava
- Media Edge
- Mindshare MPG
- Saatchi & Saatchi
- Starcom
- TBWA
- Young & Rubicam
Hlavní body programu
- Program Advertising and Marketing Communications Management bude odrážet pracovní světové standardy, včetně pevných termínů, multitaskingu, práce pod tlakem a poskytování profesionálních prezentací.
- Základním prvkem programu bude praktická praxe s profesionálním softwarem na místě a systémy plánování médií.
- Získáte přehled a zkušenosti v klíčových oblastech agenturních operací: digitální kreativa, mediální plánování/nákup a správa účtů.
- Organizace Interactive Advertising Bureau uznává, že program nabízí největší rozsah digitálních/mobilních osnov
Kariérní výhled
- Správce účtu
- Mediální nákupčí a plánovač
- Marketer
- Digitální/mobilní profesionál
- Kreativní vývojář
- Výrobce
- Přímý obchodník
- Promotér
- Event marketér
Vzdělávací Pathways
Kvalifikovaní absolventi tohoto programu Advanced Advertising and Marketing Communications Diploma mohou mít nárok na účast v Pathway s partnerskými institucemi. Tyto Pathway vám umožňují získat kredit za vzdělání získané na Centennial College . Níže jsou uvedeny tituly z partnerských institucí, které jsou pro tento program k dispozici.
Vezměte prosím na vědomí, že každá partnerská Pathway má konkrétní požadavek na minimální známku, aby se kvalifikovala na kredity za převod, které posuzuje přijímající partnerská instituce.
Ohlasy studentů
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.