Strategické vztahy s veřejností
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 týden
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Přehled
Účastí na tomto kurzu budete nuceni začlenit všechny silné stránky, naléhavé krize a minulé překážky do DNA organizace, služeb nebo značek, které máte řídit. Formulováním dokonalých kampaní pro vztahy s veřejností můžeme sladit firemní strategii zkoumáním PR, abychom oživili vztahy se zainteresovanými stranami, média, události a interní komunikaci.
Kurz bude zahrnovat také návštěvu organizace relevantní pro kurz, aby delegáti mohli porozumět tomu, jak jejich současníci fungují v reálném světě.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce. K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Řešení krizí a problémů
- Známky krize
- Řízení krize
- Správa problémů a stanovení priorit
- Řešení konfliktů
Plánování vztahů s veřejností – nástroje a metodika
- Známky krize
- Řízení krize
- Správa problémů a stanovení priorit
- Řešení konfliktů
Etický rámec Public Relations
- Public Relations, etika a odpovědnost
- Nejlepší praxe – vyřizování stížností a regenerace
- Integrita prostřednictvím PR Insight
- Implikace společenské odpovědnosti do PR
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Cílová skupina
Tento kurz je vhodný pro:
- Vedoucí pracovníci C-Suite, ředitelé marketingu a PR komunikace.
- Mediální nebo marketingoví manažeři, publicisté a PR manažeři.
- Tým podnikové komunikace
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
- Navrhněte řešení endemických problémů PR a reakcí souvisejících s krizí.
- Vytvořte PR rámec pro podávání zpráv a nápravné postupy, abyste upozornili na problémy a vyřešili je.
- Implementujte prvotřídní PR osvědčené postupy s využitím teorie etiky, odpovědnosti a CSR.
- Rozvíjejte praktický pohled na současné pracovní postupy ve vašem oboru.
- Implementujte akční plán na svém pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.