Strategie a finance veřejného sektoru
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 weeks
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Přehled
Účastí na tomto kurzu se nefinanční pracovníci, kteří potřebují rozšířit své znalosti financí, naučí, jak by to mohlo ovlivnit finanční řízení jejich organizace.
Tento kurz zkoumá specifickou roli, která je vyžadována od strategických manažerů v organizaci, s podrobnějším zkoumáním některých klíčových prvků.
Kurz také zahrnuje návštěvy organizací relevantních pro kurz, aby delegáti mohli porozumět tomu, jak jejich současníci fungují v reálném světě.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce. K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Investice a finanční řízení dlouhodobých projektů
- Hodnocení projektu
- Odhad projektu
- Rozpočtování
- Finanční řízení
Finanční řízení – očekávání zainteresovaných stran
- Identifikace zainteresovaných stran
- Odpovědnost vůči zúčastněným stranám
- Trojitá spodní čára
- Úrovně kontroly investorů
Rozhodnutí o cenách
- Strategické ceny
- Cenová struktura
- Cenová politika
- Analýza nákladů a zisků
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Strategické řízení veřejného sektoru
- Co je to strategické řízení?
- Pochopení strategické pozice organizace
- Strategická sada nástrojů
- Řízení stakeholderů
Politika a veřejný sektor
- Pracovat po boku politiků, jak přicházejí a odcházejí
- Státní zaměstnanci Přímá spolupráce s volenými zástupci
- Sladění služeb a politických cílů
- Udržování silného podnikového řízení a kontinuity poskytování služeb
Sladění veřejného sektoru na podporu ekonomiky
- Dovednosti a vytváření pracovních míst
- Usnadnění dynamického a produktivního prostředí pro rozvoj podnikání
- Pomáháme novým podnikům zakládat a růst
- Veřejné služby poskytující „výkladní skříň“ moderních pracovních postupů
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Cílová skupina
Tento kurz je vhodný pro:
- Ředitelé a zástupci ředitele a všichni ostatní vyšší úředníci veřejného sektoru, kteří přímo pracují na vedení politiků a s dalšími veřejnými službami k dosažení širších komunitních výsledků (veřejné zdraví a blahobyt a ekonomický rozvoj).
- Zaměstnanci, kteří potřebují rozšířit své znalosti financí na konkrétnější provozní činnosti.
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete schopni porozumět:
- Role financí při realizaci projektu.
- Role stakeholderů a jejich vliv na finanční výkonnost organizace.
- Procesy spojené s rozhodováním o cenách.
- Jak se zaměřit na zajištění toho, aby úřad a jeho služby vyhovovaly účelu v současném, střednědobém a dlouhodobém horizontu.
- Strategický přehled o poskytování služeb.
- Kdy a jak „zasáhnout“ do chodu úřadu.
- Praktický pohled na současné pracovní postupy ve vašem oboru.
- Jak zavést akční plán na vašem pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.