Základy nákupu
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 týden
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Přehled
Začít v zadávání zakázek nebo si po přestávce osvěžit své dovednosti v oblasti zadávání veřejných zakázek znamená chopit se „základů“ tématu. Tento kurz je pro tento účel ideální. Kurz se zabývá tím, jak probíhá firemní zadávání zakázek – obvykle na konkurenčním základě, ale někdy formou přímých objednávek u dodavatele. Kurz odhalí výhody a nevýhody konkurenčního zadávání zakázek a podívá se na to, kdo co a kdy dělá. Provede také klíčové kroky v procesu zadávání zakázek a prozkoumá příklady zadávací dokumentace, jako je prohlášení o požadavcích (také známé jako rozsah práce).
Kurz bude zahrnovat také návštěvu organizace relevantní pro kurz, aby delegáti mohli porozumět tomu, jak jejich současníci fungují v reálném světě.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce. K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Základy zadávání veřejných zakázek
- Role funkce nákupu
- Plánování materiálových požadavků
- Porovnání veřejných zakázek a soukromých zakázek
Globální nákupní procesy
- Konkurenční a nesoutěžní nákup
- Dokumentace nabídek a výběrových řízení
- Řízení otevřeného a transparentního procesu
- Vyvarujte se chyb, které by mohly zrušit zakázku
Sourcing nákupu
- Sepsání prohlášení o požadavcích / rozsahu práce
- Dodavatelské zdroje
- Spolupráce se schválenými dodavateli
- Předkvalifikace
- Nejdůležitější body hodnocení nabídek
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Cílová skupina
Tento kurz je vhodný pro:
- Úředníci pro nákup, analytici a manažeři.
- Smluvní inženýři a analytici.
- Množství geodetů
- Obchodní poradci
- Členové nákupního týmu
- Generální manažeři
- Vedoucí pracovníci pověření správou smluv.
- Správci smlouvy
- Každý, kdo chce mít dobré porozumění a zapojení do nákupních aktivit.
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete mít vynikající přehled o základech procesů zadávání veřejných zakázek a zdůvodnění pro přijetí jednoho přístupu oproti druhému. To bude zahrnovat:
- výběr nejlepší strategie nákupu pro vaši transakci ve veřejném nebo soukromém sektoru.
- sepsání prohlášení o požadavcích / rozsahu práce.
- naučit se, jak přilákat potenciální dodavatele, předkvalifikovat je na vhodnost a provést výběr.
- Práce s nabídkami a zadávací dokumentací.
- Zvažováno „Jak vypadá dobré zadávání zakázek“.
- Praktický pohled na současné pracovní postupy ve vašem oboru.
- Akční plán, který bude implementován na vašem pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.