Absolventský certifikát v marketingu (strategie digitálního zapojení)
Centennial College
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Online Canada
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
CAD 16 539 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* 2 semestry pro zahraniční studenty / poplatky zahrnují vedlejší poplatky a zdravotní pojištění pro první rok studia
Úvod
- Programový kód: 2849
- Škola: Obchodní škola
- Pověření: Ontario College Graduate Certificate
- Typ programu: Postgraduální program
- Délka programu: 1 rok/ 2 semestry
- Umístění: Progress Campus
Marketing - Digital Engagement Strategy je program pro absolventy obchodních diplomů, který vám poskytne dovednosti v oblasti digitálního marketingu požadované v dnešním obchodním světě. Naučíte se analyzovat trendy v technologii, získávat poznatky z dat, navrhovat strategie správy obsahu a spouštět plány napříč placenými, vlastněnými a vydělanými médii. Získáte také přehled o tom, jak vyvíjet a vyhodnocovat strategie digitálního marketingu s cílem maximalizovat zapojení zákazníků a vytvářet smysluplné interakce na podporu růstu podnikání.
Do tohoto vysokoškolského marketingového programu budou zahrnuty možnosti zážitkového učení s obchodníkem, maloobchodníkem nebo agenturou obsluhující klienty. Tyto zkušenosti vám umožní zlepšit své vůdčí, podnikatelské, organizační, projektové a týmové dovednosti a efektivně aplikovat učení v reálném světě.
V rámci kurzu programu budete mít nárok na získání oborových certifikací, jako jsou Google Ads, Google Analytics, a také se připravit na certifikaci Facebook Blueprint. Základní dovednosti, které vyvinete, lze navíc převést na kredity PDU směrem k označení Online Marketing Certified Professional (OMCP).
Poznámka: Tento program bude využívat metodu kombinovaného doručování a bude podporovat přístup k online nástrojům prostřednictvím programu Centennial Bring Your Own Device.
Přijímací řízení
Osnovy
Obrys programu
Semestr 1 | Semestr 2 |
|
|
Výsledek programu
Výsledky odborného vzdělávání
Výsledky odborného vzdělávání v programu popisují, co absolventi programu prokázali, že umí se znalostmi a dovednostmi, které získali během studia. Výsledky jsou úzce spjaty s potřebami pracoviště. Posouzením (např. Zadáním a testem) si studenti před ukončením studia ověřují svou schopnost spolehlivě tyto výstupy provádět.
- Vyvíjejte strategie a taktické plány napříč placenými, vlastněnými a výdělečnými kanály, abyste maximalizovali zapojení digitálního marketingu.
- Integrujte nejnovější technologie do návrhu a realizace marketingových programů a omnichannel zapojení.
- Vyhodnoťte a doporučte inovativní marketingové strategie obsahu, které jsou v souladu s firemními cíli, marketingovými cíli a pokyny pro značku.
- Určete nejvhodnější přístupy ke správě a zadání vytvoření nového obsahu na podporu strategie digitálního zapojení.
- Vytvořte a navrhněte rámec pro měření webové analýzy pro hodnocení efektivity programů digitálního marketingu a plnění obchodních cílů.
- Dokončete veškerou práci v souladu s příslušnými zákony, oborovými standardy a osvědčenými obchodními postupy.
- Použijte zásady plánování rozpočtu a projektového řízení k provádění a správě programů obsahového marketingu napříč kanály.
- Vyvíjejte strategie pro osobní, kariérní a podnikatelský rozvoj, abyste zvýšili pracovní výkon a udrželi si kurz v oboru.
Kariérní možnosti
Kariérní výhled
- Marketingový manažer
- Online marketingový profesionál
- Specialista v oblasti digitálního marketingu
- Digitální mediální plánovač
- Manažer výkonnostního marketingu
- Specialista na webovou analýzu
Ohlasy studentů
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.