Tento kurz poskytuje základní a hluboké praktické techniky, které vám umožní vyniknout na pracovišti. V tomto kurzu se seznámíte s multidisciplinárními osvědčenými postupy, jako je například lepší obchodní spisovatel a hlavní komunikátor.

Tento kurz se také zaměřuje na důležitost poskytování výjimečných interních a externích služeb zákazníkům a dopadu tohoto procesu.

Navíc budete důkladně mít možnost diskutovat o dopadech stresu na pracovišti a způsobech, jak zmírnit stres na výhodu. Dozvíte se také, jak zvládnutí efektivního využití času nevyhnutelně zvýší vaši produktivitu a sníží úroveň stresu. Dalším tématem, o kterém se budete bavit, je organizování a vedení efektivního a profesionálního setkání. Nakonec se dozvíte podrobně, jak můžete zlepšit možnosti zpracování telefonu.115481_AdministrationOfficeManagement.jpg

Cíle

  • Definujte a pochopte úlohu vedoucího kanceláře a správce
  • Provádět verbální a písemné komunikační strategie potřebné k účinnému plnění povinností
  • Rozvíjet přístup a přístup k službám zaměřený na interního a externího zákazníka
  • Seznam hlavních příčin stresu a aplikovat techniky potřebné pro jejich kontrolu
  • Použijte techniky řízení času potřebné pro lepší produktivitu kanceláří
  • Uspořádejte schůzky efektivně
  • S telefonními hovory zacházejte řádně a profesionálně

Kdo by se měl zúčastnit

Administrátoři, asistenti, výkonní tajemníci, stávající nebo budoucí manažeři kanceláří, vrcholoví administrátoři a vedoucí pracovníci juniorů.

Moduly

Den 1

  • Úloha vedoucího kanceláře a správce
  • Vnímání versus realita
  • 3D úspěšných administrátorů: dramaticky a prokazatelně odlišně
  • Kompetence potřebné pro úspěch
  • Co to znamená být 'hvězdou' v práci
  • Identifikace vaší role

Den 2

  • Efektivní verbální a písemné komunikační dovednosti
  • Zlepšení důvěryhodnosti a získání uznání
  • Význam pozitivního postoje
  • Být asertivní
  • Prodej vašich nápadů šéfovi, kolegům, podřízeným a klientům
  • Příprava profesionální prezentace
  • Co tvoří profesionální obchodní psaní
  • Styl a uspořádání
  • Získání svého cíle se čtenářem
  • Očekávání čtenářů
  • Správné používání telefonu
  • Profesionální chování telefonu
  • Pravidla pro dobré naslouchání
  • Kroky v profesionálním zpracování příchozího hovoru
  • Jednání s obtížnými volajícími
  • Identifikace běžných telefonních problémů a formulace řešení

Den 3

  • Slouží internímu i externímu zákazníkovi
  • Pochopení potřeb interních a externích zákazníků
  • Odstranění bariér služeb
  • Poskytování vynikajících služeb
  • Prolomit mentalitu sila
  • Vyřizování stížností
  • Správa času
  • Identifikace a eliminace časových ztrát
  • Stanovení cílů a priorit
  • Pomocí opatření ke kontrole a zlepšení efektivity
  • Plánování a řízení času pro sebe a ostatní
  • Příprava časových protokolů a učení se od nich

Den 4

  • Organizování schůzek
  • Prvky účinného setkání
  • Příprava programu
  • Setkání se s pohromami obyčejného času
  • Zápis z jednání
  • Odpovědnost vedoucích a účastníků setkání Techniky řízení stresu
  • Příčiny a příznaky
  • Identifikace stresorů
  • Jak stres ovlivňuje výkon
  • Formulace komplexního plánu zvládání stresu
Program se vyučuje na:
  • Angličtina

Zobraz 34 více kurzů z Convertas »

Poslední aktualizace Květen 26, 2019
Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Přihlašování započato
Duration
4 dny
Denní studium
Price
3,395 USD
DPH za čtyřdenní kurz, který se bude konat v prostorách hotelové konference v Dubaji, včetně přestávky na kávu, oběd a kávu.
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Přihlašování započato
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Přihlašování započato

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date