Administrativa a správa kanceláří
Convertas
Klíčová informace
Umístění kampusu
Dubai, Spojené arabské emiráty
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 days
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 3 395 / per course *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* DPH za čtyřdenní kurz, který se bude konat v prostorách hotelové konference v Dubaji, včetně přestávky na kávu, oběd a kávu.
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Tento kurz poskytuje základní a hluboké praktické techniky, které vám umožní vyniknout na pracovišti. V tomto kurzu se seznámíte s multidisciplinárními osvědčenými postupy, jako je například lepší obchodní spisovatel a hlavní komunikátor.
Tento kurz se také zaměřuje na důležitost poskytování výjimečných interních a externích služeb zákazníkům a dopadu tohoto procesu.
Navíc budete důkladně mít možnost diskutovat o dopadech stresu na pracovišti a způsobech, jak zmírnit stres na výhodu. Dozvíte se také, jak zvládnutí efektivního využití času nevyhnutelně zvýší vaši produktivitu a sníží úroveň stresu. Dalším tématem, o kterém se budete bavit, je organizování a vedení efektivního a profesionálního setkání. Nakonec se dozvíte podrobně, jak můžete zlepšit možnosti zpracování telefonu.
Cíle
- Definujte a pochopte úlohu vedoucího kanceláře a správce
- Provádět verbální a písemné komunikační strategie potřebné k účinnému plnění povinností
- Rozvíjet přístup a přístup k službám zaměřený na interního a externího zákazníka
- Seznam hlavních příčin stresu a aplikovat techniky potřebné pro jejich kontrolu
- Použijte techniky řízení času potřebné pro lepší produktivitu kanceláří
- Uspořádejte schůzky efektivně
- S telefonními hovory zacházejte řádně a profesionálně
Kdo by se měl zúčastnit
Administrátoři, asistenti, výkonní tajemníci, stávající nebo budoucí manažeři kanceláří, vrcholoví administrátoři a vedoucí pracovníci juniorů.
Moduly
Den 1
- Úloha vedoucího kanceláře a správce
- Vnímání versus realita
- 3D úspěšných administrátorů: dramaticky a prokazatelně odlišně
- Kompetence potřebné pro úspěch
- Co to znamená být 'hvězdou' v práci
- Identifikace vaší role
Den 2
- Efektivní verbální a písemné komunikační dovednosti
- Zlepšení důvěryhodnosti a získání uznání
- Význam pozitivního postoje
- Být asertivní
- Prodej vašich nápadů šéfovi, kolegům, podřízeným a klientům
- Příprava profesionální prezentace
- Co tvoří profesionální obchodní psaní
- Styl a uspořádání
- Získání svého cíle se čtenářem
- Očekávání čtenářů
- Správné používání telefonu
- Profesionální chování telefonu
- Pravidla pro dobré naslouchání
- Kroky v profesionálním zpracování příchozího hovoru
- Jednání s obtížnými volajícími
- Identifikace běžných telefonních problémů a formulace řešení
Den 3
- Slouží internímu i externímu zákazníkovi
- Pochopení potřeb interních a externích zákazníků
- Odstranění bariér služeb
- Poskytování vynikajících služeb
- Prolomit mentalitu sila
- Vyřizování stížností
- Správa času
- Identifikace a eliminace časových ztrát
- Stanovení cílů a priorit
- Pomocí opatření ke kontrole a zlepšení efektivity
- Plánování a řízení času pro sebe a ostatní
- Příprava časových protokolů a učení se od nich
Den 4
- Organizování schůzek
- Prvky účinného setkání
- Příprava programu
- Setkání se s pohromami obyčejného času
- Zápis z jednání
- Odpovědnost vedoucích a účastníků setkání Techniky řízení stresu
- Příčiny a příznaky
- Identifikace stresorů
- Jak stres ovlivňuje výkon
- Formulace komplexního plánu zvládání stresu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Ocenění dovedností v oblasti správy virtualizačních systémů
- Santa Barbara, Spojené státy americké
Ocenění dovedností v podnikové administrativě: Úroveň II
- Santa Barbara, Spojené státy americké
Study Abroad Program
- Lyon, Francie
- Saint-Étienne, Francie + 1 více