Má něco z toho zvuk povědomě?

  • Zákazníci si stěžují
  • Zaměstnanci jsou frustrovaní
  • Tam je osočování a obviňování mezi odděleními
  • My obcházet postupy k urychlení práce
  • Kvalita, servis a včasnost třeba zlepšit
  • Náklady jsou příliš vysoké

Pokud jsi řekl "ano", pak tento program je pro vás.

Analyzování a zlepšení provozu vám může pomoci vyřešit problémy (lidí, systémů work flow, a informace), najít příčinu, a vyvinout postup k odstranění problému. Workshop se zaměřuje nejen na big-obraz pohledu systémů a organizační struktury, ale i také ponořit do specifiky na základě analýzy pracovních postupů, informací a pracovních záležitostí.

Vyberte si z řady zlepšení metodiky založené na typu problému a organizační cíle a omezení. Často jsou organizace školení v jednom řešení problémů přístupu a poté použijte tento přístup na každý problém. Jinými slovy: "Nyní, když víme, jak používat kladivo, všechno vypadá jako hřebík. "V této dílně si budete moci používat správnou metodiku pro řešení konkrétních problémů, včetně: štíhlé výroby principy, základní techniky Six Sigma, business process reengineering, organizační restrukturalizaci, neustálé zlepšování, workflow redesign, osm klíčových třídy problémů, rychlá doba cyklu, a vytváření spolupráce mezi odděleními. Do konce semináře budete vědět, kdy a jak používat každý z nich.

V rámci tohoto workshopu budete přinést jeden nebo více problémů, do třídy analyzovat a vytvořit plán na zlepšení pomocí nástrojů a metodik prezentovány.

Naučte se, jak:

  • Benchmark si provozní zlepšení úsilí proti vítězi Malcolm Baldrige Award a vzít si organizace na další úroveň
  • Zaměřit úsilí, kde můžete provádět jak velký dopad a okamžité zlepšení,
  • Vyhodnotit a pak partnera s dodavateli
  • Vytvořit průlomy vízum vie svým zákazníkům pomoci překonat hospodářskou soutěž
  • Použijte Activity Based Costing na procesy odhalit " true "ziskovost
  • Odkrýt a poté vypočítat náklady na jakost
  • Design elegantní operační pracovních toků pomocí silné zásady návrhu
  • Používat základní nástroje Six Sigma ke zlepšování kvality
  • Vytvořte rychlý cyklus organizace času pomocí technik hubený
  • Překonat osm hlavních překážek provozní zlepšení
  • Zvyšte zachování své pracovní síly
  • Vytvořte vyšší úrovně meziresortní spolupráce
  • Vyberte si správný measureme nt systém, který bude vycházet provozní dokonalost
  • Vyřešení nejsložitějších provozních problémů přes osm různých typů problémů
  • Získejte "buy-in" pro své provozní zlepšení intenzity
  • Pochopit základy organizační změny a plánovat změny
  • Porovnejte svůj provozní zlepšení úsilí proti "best practices"


Cílové publikum


Operace ředitelé a manažeři;

Finanční ředitelé a manažeři;

Rostlin manažeři;

Výrobních inženýrů a výrobních manažerů;

Zabezpečování jakosti, inženýrů a manažerů


Zobraz 31 více kurzů z University of Tulsa College of Business Administration »

Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Duration
3 dny
Kombinované
Price
1,595 USD
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date