Tento program vás připraví na certifikace žádané v průmyslu, včetně CompTIA's A+, Network +, Security+ a Mobility+ Device Administrators (iOS, Android a Windows), Microsoft Certified Professional pro Windows Desktop, Microsoft Enterprise Desktop Support Technician (MCITP), Apple OSX Certified Support Professional (ACSP), HDI-SCA, HDI-DST a ITIL Foundation.
Specialisté počítačové podpory jsou velmi žádaným místně i v celých Spojených státech. Typické pracovní pozice zahrnují junior help desk technik, junior support specialist, Apple support specialist, mobile device support specialist, desktop support specialist a IT field technik.
Na cestě k dokončení tohoto přidruženého titulu můžete získat technické diplomy Technik počítačové podpory IT, Specialista podpory IT Help Desk a Technik uživatelské podpory IT.
Další podrobnosti o programu: Praktické aktivity využívají nejmodernější technologie. Klíčem k vašemu úspěchu v programu jsou efektivní schopnosti interakce s lidmi, analytické dovednosti při řešení problémů, schopnost pracovat samostatně a v týmovém prostředí a dobré písemné a ústní komunikační dovednosti.
Osnovy
Chod
Název kurzu
Kredity
ENG-195
Písemná komunikace ^ ↑ (nebo) ENG-201 angličtina 1 ‡
3
ITSUP-101
Základy počítačových informačních systémů ^ ↑
3
ITSUP-109
Microsoft Office pro IT profesionály ^ ↑
3
ITSUP-111
Softwarová podpora CompTIA A+ ^ ↑
3
ITSUP-140
Analytik centra podpory (HDI-SCA, HDI-DST, ITIL) ^ * ↑
3
ENG-197
Technické výkaznictví (nebo) Jakýkoli kurz angličtiny nebo řeči s 200 úrovněmi
3
ITNET-101
Síťová komunikace (Network+) ^ ↑
3
ITSUP-102
CompTIA A+ Essentials ^ ↑
3
ITSUP-177
Úvod do IT projektů, týmové práce a sebeřízení ↑
3
ITSUP-197
Analýza obchodních dat
3
ITSUP-150
Opravy a podpora mobilních zařízení * ↑
3
ITSUP-152
Apple OSX Certified Support Professional (ACSP) * ↑
3
ITSUP-155
IT Kariérní dovednosti ^ ↑
3
MATEMATIKA-123
Matematika s obchodními aplikacemi ‡ (nebo) Jakýkoli 200úrovňový matematický kurz
3
SOCSCI-197
Současná americká společnost (nebo) Jakýkoli 200-úrovňový kurz SOCSCI nebo HIST
3
VOLBY
(Potřebné tři kredity) Mezi doporučené volitelné předměty patří: ITSUP-156, ITDEV-150, ITNET-112
3
ITSEC-124
Zabezpečení sítě (Security+) ^ ↑
3
ITSUP-106
Podpora Linuxu
1
ITSUP-153
Správa mobilních zařízení * ↑
3
ITSUP-198
Stáž specialisty počítačové podpory ‡ ↑
1
ITSUP-199
Integrovaný projekt – specialista počítačové podpory ↑
1
PSYCH-199
Psychologie lidských vztahů (nebo) Jakýkoli 200-úrovňový kurz PSYCH
3
Celkový počet kreditů
60
‡ Nutný předpoklad. ^ Započítává se do získání technického diplomu Technik počítačové podpory IT. ↑ Započítává se do získání technického diplomu specialisty podpory IT Help Desk. * Započítává se do získání technického diplomu Technik uživatelské podpory IT. Požadavky na studijní plán programu se mohou změnit. Tento program Assoicate in Applied Science se přenese na jednu nebo více čtyřletých institucí. Současní studenti MATC by měli konzultovat svůj plán akademického programu pro konkrétní požadavky na kurikulum.
Toto řešení pro pracovní síly bylo financováno z grantu uděleného Úřadem pro zaměstnanost a odbornou přípravu amerického ministerstva práce. Řešení bylo vytvořeno příjemcem grantu a nemusí nutně odrážet oficiální stanovisko amerického ministerstva práce. Ministerstvo práce USA neposkytuje žádné záruky, záruky nebo ujištění jakéhokoli druhu, výslovné ani předpokládané, s ohledem na takové informace, včetně jakýchkoli informací na odkazovaných stránkách a včetně, ale nikoli výhradně, přesnosti informací nebo jejich úplnosti, aktuálnosti. , užitečnost, přiměřenost, nepřetržitá dostupnost nebo vlastnictví. Toto řešení je chráněno autorským právem instituce, která jej vytvořila. Interní použití organizací a/nebo osobní použití jednotlivcem pro nekomerční účely je přípustné. Všechna ostatní použití vyžadují předchozí souhlas vlastníka autorských práv. Jedná se o program rovných příležitostí
Výsledky programu
Správa hardwaru informačních technologií
Správa softwaru
Podpora počítačových sítí
Poskytujte podporu koncovým uživatelům
Řešit problémy informačních technologií
Prokažte dovednosti zákaznického servisu jako IT profesionál
Kariérní výhled
Specialisté na IT podporu jsou velmi žádaní.
Možné kariéry
Junior Help Desk technik
Junior Support Specialist
Specialista podpory Apple
Specialista podpory mobilních zařízení
Síťový technik
Specialista podpory pro stolní počítače
IT oborový technik
Požadavky na přijetí
Jeden rok středoškolské algebry.