Zákazník B2B Hodnocení v Asii
Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)
Klíčová informace
Umístění kampusu
Kuala Lumpur, Malajsie
Jazyky
Vyžádejte si informace
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 days
Tempo
Plný úvazek
Školné
SGD 2 800 / per course
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Jan 2025
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Zákazník B2B Hodnocení v Asii
Přehled kurzů
Tento dvoudenní seminář bude trénovat, abyste hodnotit a řídit zákazníků v B2B sektoru v Asii. Kurz vás naučí strukturovaný přístup k hodnocení produktu fitness proti konkurent nabídky, kvantifikovat velikost trhu a otestovat na tyto trhy, aniž by na příliš velké riziko. Navíc, seminář je úvodem k vytvoření prodejní kanály, příprava kampaně uvedení přípravku na trh a řízení vztahů se svými klíčovými zákazníky.
 
 
Proč jste se zúčastnit?
Hodnocení zákazníků v oblasti B2B, výběru vhodného prodejní strategii mezi matoucích alternativ a správu klíčové zákazníky jsou klíčové k dlouhodobému úspěchu a ziskovosti v Asii.Tento dvoudenní seminář vybavuje Vám profesionální nástroje pro vytvoření udržitelné, efektivní a rentabilní prodejní kanály v Asii.
 
 
Chcete
 
- Identifikovat ty správné B2B zákazníky v Asii?
- Profil a zhodnotit své potenciální zákazníky?
- Prodáváme s vyšší přidanou hodnotou možnosti jako své stávající zákazníky?
- Sledovat své zákazníky a předvídat jejich potřeby?
- Vylepšete si svůj vztah s klíčovými zákazníky?
- Zřídit trvalou prodejní strategie v Asii?
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Letní škola v Asii – Singapur
- Singapore, Singapur