B2B zákazník hodnocení v Asii

Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)

Popis programu

Read the Official Description

B2B zákazník hodnocení v Asii

Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)

Zákazník B2B Hodnocení v Asii

Přehled kurzů


Tento dvoudenní seminář bude trénovat, abyste hodnotit a řídit zákazníků v B2B sektoru v Asii. Kurz vás naučí strukturovaný přístup k hodnocení produktu fitness proti konkurent nabídky, kvantifikovat velikost trhu a otestovat na tyto trhy, aniž by na příliš velké riziko. Navíc, seminář je úvodem k vytvoření prodejní kanály, příprava kampaně uvedení přípravku na trh a řízení vztahů se svými klíčovými zákazníky.

&nbsp

&nbsp

Proč jste se zúčastnit?


Hodnocení zákazníků v oblasti B2B, výběru vhodného prodejní strategii mezi matoucích alternativ a správu klíčové zákazníky jsou klíčové k dlouhodobému úspěchu a ziskovosti v Asii.Tento dvoudenní seminář vybavuje Vám profesionální nástroje pro vytvoření udržitelné, efektivní a rentabilní prodejní kanály v Asii.

&nbsp

&nbsp

Chcete

&nbsp

  • Identifikovat ty správné B2B zákazníky v Asii?
  • Profil a zhodnotit své potenciální zákazníky?
  • Prodáváme s vyšší přidanou hodnotou možnosti jako své stávající zákazníky?
  • Sledovat své zákazníky a předvídat jejich potřeby?
  • Vylepšete si svůj vztah s klíčovými zákazníky?
  • Zřídit trvalou prodejní strategie v Asii?
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Led. 2019
Duration
Délka trvání
2 dny
Denní studium
Price
Cena
2,800 SGD
Information
Deadline
Locations
Malajsie - Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur
Datum začátku : Led. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Led. 2019
Malajsie - Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu