Přečtěte si oficiální popis

spolufinancovaný programem pro řízení maloobchodních škol Michaela G. Fostera a Velkou obchodní komorou v Seattlu.

Proč největší světoví prodejci řídí udržitelnost v celém hodnotovém řetězci? Co se můžete dozvědět o praktikách udržitelnosti od významných společností, jako jsou Wal-Mart, Target, Home Depot, IKEA, Starbucks a REI? Jak mohou udržitelné politiky ovlivňovat značkovou a obchodní hodnotu? Jaké jsou finanční a strategické výhody plynoucí z udržitelnosti?

Tento intenzivní dvoudenní seminář zkoumá, proč a kolik národních nejúspěšnějších firem integruje udržitelnost do svých operací a strategií brandingu. Přijdete s jasným pochopením základních principů udržitelnosti, jakož i specifických nástrojů, abyste mohli začít s přípravou plánu pro vaši organizaci. Pokud již máte politiky trvale udržitelného rozvoje, můžete se naučit další kroky a jak lépe měřit jejich efektivitu na podnikání, komunitu a přirozený svět.

Zaměřené témata

Business Case for Sustainability: Výhody a ovladače - Jaké jsou obchodní výhody udržitelnosti? Jaké jsou hybnou silou rostoucího zájmu veřejnosti o odpovědnost a udržitelnost podniků? Zjistěte, proč se udržitelnost stává součástí strategie a činnosti některých z největších jmen v podnikání.


Rámce pro pochopení udržitelnosti - Určete celou řadu užitných, špičkových mentálních modelů a myšlenkových nástrojů pro pochopení a zavádění udržitelnosti, včetně: Systému přírodního kroku, přírodního kapitalismu, kolébky a kolísání a udržitelnosti.


Produktový a dodavatelský řetězec - Pochopte rostoucí obavy veřejnosti ohledně integrity maloobchodního dodavatelského řetězce - včetně pracovních postupů při výrobě produktu, chemikálií v obalech a obalech, ekologické stopy skladových operací a konce životnosti dispozice každého produktu. Tyto zásadní problémy ovlivňují pokračující licenci k provozu pro mnoho maloobchodníků a dodavatelů.

Operace a zařízení obchodu - Přesun do udržitelnějších zařízení a obchodů je jedním z nejžhavějších trendů dnešních obchodů. Ať už pracujete ve vlastněných nebo pronajatých prostorách, musíte pochopit principy udržitelných činností a zařízení - včetně LEED: Vedení v oblasti energetiky a životního prostředí - a jak těžit z nich.


Vybírání nízko zavěšeného ovoce - Jaké jsou nejlepší postupy pro realizaci včasných finančních výher z udržitelnosti? Zjistěte základy ekologické efektivnosti - zkvalitnění spodního řádku a zároveň snížení ekologické stopy vašeho podniku.


Organizační změna kultury - Kolik změnových iniciativ se nezdaří, protože společnosti nemají kvalifikaci v zásadách a praktikách účinné a dlouhodobé změny v kultuře? Zjistěte si o efektivních postupech, které zajistí, že vylepšení, které implementujete, jsou udržitelná.


Metriky a měření - chcete vědět a vaši zákazníci chtějí důkaz: opravdu směřujete k větší udržitelnosti? Další informace o zásadách a postupech měření pokroku směrem k udržitelnosti pro uspokojení vašich mnoha zúčastněných stran - od členů vašeho představenstva až po dotčené občany v komunitách, ve kterých působíte.

Výhody účasti

Návrat do práce vybavený novými strategiemi a nástroji pro:

  • Pochopte imperativ udržitelnosti na dnešním trhu
  • Zjistěte obchodní hodnotu a výhody udržitelnosti
  • Integrajte udržitelnost do brandingu a marketingu
  • Snažte se dosáhnout lepších výsledků díky aplikované udržitelnosti
  • Měření a sdělování obchodní hodnoty udržitelnosti
  • Vypracujte efektivní strategii udržitelnosti

Proč sponzorovat firmy

Organizace, které sponzorují vedoucí pracovníky a manažery k účasti na semináři Budování značky a hodnoty prostřednictvím trvale udržitelných obchodních praktik, získávají znalosti pro dosažení hodnoty společnosti, zlepšení identity značky a řízení organizačního rizika. Mezi další výhody patří schopnost zlepšit vztahy se zákazníky a komunitami, jakož i práce s dodavateli i zákazníky z více informované základny o udržitelnosti a know-how.

Cílová skupina

  • Vedoucí pracovníci organizací zodpovídají za trvalý úspěch, ziskovost a dlouhodobé přežití jejich společnosti
  • Maloobchodní manažeři zodpovědní za implementaci firemní strategie a reagují na vyvíjející se vkusy a očekávání zákazníků
  • Vedoucí značky, vývojáři produktů a marketingoví profesionálové, kteří chtějí sdělit hodnotu udržitelnosti
  • Profesionální poradci, jako jsou právníci a účetní, kteří potřebují pochopit měnící se standardy odpovědné maloobchodní praxe
  • Výkonní ředitelé a podnikatelé, kteří chtějí porozumět rostoucímu pohybu směrem k maloobchodní udržitelnosti, včetně trendu směrem k normám LEED v samostatných i pronajatých prostorách
Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 8 více kurzů z University of Washington Foster School of Business »

This course is Campus based
Start Date
Mar 2019
May 2019
Duration
2 dny
Kombinované
Price
1,650 USD
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Mar 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
May 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Mar 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

May 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Sep 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date