Budování značky a hodnoty prostřednictvím udržitelných obchodních postupů

University of Washington Foster School of Business

Popis programu

Read the Official Description

Budování značky a hodnoty prostřednictvím udržitelných obchodních postupů

University of Washington Foster School of Business

spolufinancovaný programem pro řízení maloobchodních škol Michaela G. Fostera a Velkou obchodní komorou v Seattlu.

Proč největší světoví prodejci řídí udržitelnost v celém hodnotovém řetězci? Co se můžete dozvědět o praktikách udržitelnosti od významných společností, jako jsou Wal-Mart, Target, Home Depot, IKEA, Starbucks a REI? Jak mohou udržitelné politiky ovlivňovat značkovou a obchodní hodnotu? Jaké jsou finanční a strategické výhody plynoucí z udržitelnosti?

Tento intenzivní dvoudenní seminář zkoumá, proč a kolik národních nejúspěšnějších firem integruje udržitelnost do svých operací a strategií brandingu. Přijdete s jasným pochopením základních principů udržitelnosti, jakož i specifických nástrojů, abyste mohli začít s přípravou plánu pro vaši organizaci. Pokud již máte politiky trvale udržitelného rozvoje, můžete se naučit další kroky a jak lépe měřit jejich efektivitu na podnikání, komunitu a přirozený svět.

Zaměřené témata

Business Case for Sustainability: Výhody a ovladače - Jaké jsou obchodní výhody udržitelnosti? Jaké jsou hybnou silou rostoucího zájmu veřejnosti o odpovědnost a udržitelnost podniků? Zjistěte, proč se udržitelnost stává součástí strategie a činnosti některých z největších jmen v podnikání.


Rámce pro pochopení udržitelnosti - Určete celou řadu užitných, špičkových mentálních modelů a myšlenkových nástrojů pro pochopení a zavádění udržitelnosti, včetně: Systému přírodního kroku, přírodního kapitalismu, kolébky a kolísání a udržitelnosti.


Produktový a dodavatelský řetězec - Pochopte rostoucí obavy veřejnosti ohledně integrity maloobchodního dodavatelského řetězce - včetně pracovních postupů při výrobě produktu, chemikálií v obalech a obalech, ekologické stopy skladových operací a konce životnosti dispozice každého produktu. Tyto zásadní problémy ovlivňují pokračující licenci k provozu pro mnoho maloobchodníků a dodavatelů.

Operace a zařízení obchodu - Přesun do udržitelnějších zařízení a obchodů je jedním z nejžhavějších trendů dnešních obchodů. Ať už pracujete ve vlastněných nebo pronajatých prostorách, musíte pochopit principy udržitelných činností a zařízení - včetně LEED: Vedení v oblasti energetiky a životního prostředí - a jak těžit z nich.


Vybírání nízko zavěšeného ovoce - Jaké jsou nejlepší postupy pro realizaci včasných finančních výher z udržitelnosti? Zjistěte základy ekologické efektivnosti - zkvalitnění spodního řádku a zároveň snížení ekologické stopy vašeho podniku.


Organizační změna kultury - Kolik změnových iniciativ se nezdaří, protože společnosti nemají kvalifikaci v zásadách a praktikách účinné a dlouhodobé změny v kultuře? Zjistěte si o efektivních postupech, které zajistí, že vylepšení, které implementujete, jsou udržitelná.


Metriky a měření - chcete vědět a vaši zákazníci chtějí důkaz: opravdu směřujete k větší udržitelnosti? Další informace o zásadách a postupech měření pokroku směrem k udržitelnosti pro uspokojení vašich mnoha zúčastněných stran - od členů vašeho představenstva až po dotčené občany v komunitách, ve kterých působíte.

Výhody účasti

Návrat do práce vybavený novými strategiemi a nástroji pro:

  • Pochopte imperativ udržitelnosti na dnešním trhu
  • Zjistěte obchodní hodnotu a výhody udržitelnosti
  • Integrajte udržitelnost do brandingu a marketingu
  • Snažte se dosáhnout lepších výsledků díky aplikované udržitelnosti
  • Měření a sdělování obchodní hodnoty udržitelnosti
  • Vypracujte efektivní strategii udržitelnosti

Proč sponzorovat firmy

Organizace, které sponzorují vedoucí pracovníky a manažery k účasti na semináři Budování značky a hodnoty prostřednictvím trvale udržitelných obchodních praktik, získávají znalosti pro dosažení hodnoty společnosti, zlepšení identity značky a řízení organizačního rizika. Mezi další výhody patří schopnost zlepšit vztahy se zákazníky a komunitami, jakož i práce s dodavateli i zákazníky z více informované základny o udržitelnosti a know-how.

Cílová skupina

  • Vedoucí pracovníci organizací zodpovídají za trvalý úspěch, ziskovost a dlouhodobé přežití jejich společnosti
  • Maloobchodní manažeři zodpovědní za implementaci firemní strategie a reagují na vyvíjející se vkusy a očekávání zákazníků
  • Vedoucí značky, vývojáři produktů a marketingoví profesionálové, kteří chtějí sdělit hodnotu udržitelnosti
  • Profesionální poradci, jako jsou právníci a účetní, kteří potřebují pochopit měnící se standardy odpovědné maloobchodní praxe
  • Výkonní ředitelé a podnikatelé, kteří chtějí porozumět rostoucímu pohybu směrem k maloobchodní udržitelnosti, včetně trendu směrem k normám LEED v samostatných i pronajatých prostorách
This school offers programs in:
  • Angličtina
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Mar. 2019
May 2019
Duration
Délka trvání
2 dny
Kombinované
Price
Cena
1,650 USD
Information
Deadline
Locations
Jižní Korea - Seoul, Seoul
Datum začátku : Mar. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Spojené státy americké - San Francisco, California
Datum začátku : Sept. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Spojené státy americké - Seattle, District of Columbia
Datum začátku : May 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Mar. 2019
Jižní Korea - Seoul, Seoul
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
May 2019
Spojené státy americké - Seattle, District of Columbia
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Sept. 2019
Spojené státy americké - San Francisco, California
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu