Přečtěte si oficiální popis

Získat solidní, praktické nástroje pro vytváření cenové strategie pro výrobky a služby. V tomto programu, vedoucí fakulty v Kellogg School of marketingového oddělení vedení vás provedou celým cen procesu a prozkoumat prvky cenové strategie, druhy nákladů, techniky segment ceny, hodnota cen, konkurenční hry, a právní aspekty tvorby cen.

Stanete se odborníkem na určování hodnoty vašeho produktu svým zákazníkům, citlivost cen na trhu, náklady, které by měly být pokryty, a pravděpodobně odpověď.

Tento program pomáhá rozptýlit mýty a nejasnosti stanovení cen a poskytuje neocenitelné teorie, nástroje a strategie, které vám pomohou úspěšně pohybovat složitým světem cen.

Obsah programu

  • Nastavení Cenová strategie
  • Otázky v oblasti tvorby a distribuce
  • Role nákladů v cenách
  • Strategie a taktika Segmentovaný ceny
  • Strategie a taktika Hodnota ceny
  • Ceny se mohou v konkurenčním trhu
  • Odhadu cenová citlivost
  • Právní aspekty ceny

Hlavní výhody


Během tohoto kurzu budete:

  • Integrovat cen do celkové marketingové strategie
  • Určete správnou roli nákladů v cenové
  • Odhadu cenové citlivosti trhu
  • Stanovené ceny ve vysoce konkurenčním prostředí
  • Pochopit vzájemné působení mezi cenách a rozdělení
  • Posoudit hodnotu výrobku k zákazníkovi a nbsp;
  • Chápat právní prostředí cen
  • Naučte se, kdy použít alternativní cenové taktiky



Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 43 více kurzů z Kellogg School of Management at Northwestern University »

This course is Campus based
Start Date
Sep 2019
Duration
3 dny
Kombinované
Price
5,500 USD
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Sep 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date