Hledejte zde bakalářské studium na špičkových školách a univerzitách!

Certifikát indikuje zvládnutí konkrétní soubor dovedností nebo že jedinec účinně dokončen předem stanovený kurzu nebo složili zkoušku na dané téma. Silná varianta existuje mezi certifikátu kurzů, pokud jde o obsah, délku a cenu. Fyzika je vědecký obor, který se zabývá vlastnostmi a charakteristikami energie a hmoty. Studie v této oblasti může pokrývat širokou škál… Čtěte více

Fyzika je vědecký obor, který se zabývá vlastnostmi a charakteristikami energie a hmoty. Studie v této oblasti může pokrývat širokou škálu témat, včetně mechaniky, magnetismus, světlo, zvuk, atomové struktury a elektřiny.

Najděte nejlepší akreditované vysoké školy, obchodní školy, univerzity s bakalářským studiem v Evropě, USA, Asii, Austrálii, Velké Británii, a mnoha jiných zemí zde! Ušetřete čas!

University of California, Irvine - Division of Continuing Education