Certifikace v mezilidské komunikaci
IFCAM
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Montrouge, Francie
Jazyky
Francouzština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 days
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 3 597 / per course
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
10. září - 9. října 2020
Certifikace v mezilidské komunikaci
Rozvíjejte konstruktivní komunikaci
Obecné informace
cíl
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- přizpůsobit se různým typům osobnosti,
- přijímat efektivní komunikaci se svými partnery podle jejich osobnostních typů,
- detekovat známky stresu prvního a druhého stupně,
- zavést konstruktivní komunikační strategie ve svém profesním kontextu.
kontext
Model Process Com ® je nástroj určený pro astronauty NASA vyvinutý Taïbi Kahlerem, PhD v psychologii. Od té doby se používá ve společnostech po celém světě a poskytuje manažerům, vedoucím nebo projektovým manažerům nástroj pro rozvoj konstruktivní komunikace ve službách dosahování cílů společnosti. Regulace odborného vzdělávání podporuje certifikaci dovedností získaných prostřednictvím školení. Certifikace je plánována tak, aby splňovala tyto nové požadavky a zároveň umožňovala jejich uplatňování v provozním rámci.
Tyto dovednosti podléhají certifikaci APMG International, nezávislého certifikačního orgánu.
Předpoklady
Inventář osobnosti, který má být dokončen před tréninkem.
veřejnost
Manažeři, vedoucí týmu, projektoví manažeři
úrovně
zlepšení
rawpixel / Pixabay
program
popisný
Porozumět základním konceptům procesní komunikace
- Rozlište způsob, jak říkat, co se říká
- Znát šest typů osobnosti a jejich specifický způsob komunikace: poskytnout každému účastníkovi osobní soupis
Rozvíjet pozitivní komunikaci
- Různé způsoby vnímání pro každý typ osobnosti
- Rozpoznat odhalující znaky, postoje a chování osobnostního typu osoby
- Použijte správný komunikační kanál
Porozumět a zvládat situace „nedostatečné komunikace“, napětí, nedorozumění, neúčinnosti, objevujícího se nebo prokázaného konfliktu.
- Psychologické potřeby: zdroj motivace nebo demotivace
- Jak identifikovat pozitivní nebo negativní projevy psychologických potřeb druhé osoby. Jak na to?
- Negativní stres a jeho různé projevy
- Tři stupně stresu: „řidiči“, mechanismy selhání a zoufalství
- Intervenční strategie pro návrat k pozitivní komunikaci
Další informace
Metoda výuky
Pedagogika je založena na:
- střídání teorie a praxe: cvičení, hraní rolí, koučování s trenérem a mezi vrstevníky,
- využití simulátoru v průběhu kurzu: interaktivní a inovativní nástroj, který nabízí mnoho interakcí se skutečnými postavami reaktivními na návrhy účastníka.
Certifikace:
- Online zkouška se simulátorem. Student bude muset získat skóre 90% v minimální linii. Tento první krok umožňuje absolvovat ústní zkoušku.
- Ústní zkouška formou videokonference se schváleným certifikátorem.
- V případě neúspěchu může uchazeč opakovat písemnou a ústní zkoušku třikrát, a to pouze u zkoušek, u nichž neuspěl.
reproduktory
Konzultant školitel specializovaný na profesní rozvoj
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Kurz techniků v podnikové a institucionální komunikaci
- Madrid, Španělsko
Profesionální komunikace: obchodní psaní a vyprávění příběhů
- Online
Diplom v multimediální komunikaci (s obchodní koncentrací)
- Winnipeg, Kanada