Certifikovaný zákaznický server
International Institute of Leadership Studies
Klíčová informace
Umístění kampusu
Albert Park, Austrálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Vyžádejte si informace
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Jan 2024
Úvod
Certifikovaný zákaznický server akreditovaný International Institute of Leadership Studies je průmyslově řízené a schválené pověření, které pomáhá zaměstnavatelům rozlišovat a uznávat kvalifikované profesionály zákaznických služeb a pomáhá definovat příležitosti kariérního postupu pro účastníky. Získáním profesionální certifikace v oblasti zákaznických služeb mohou kandidáti prokázat své znalosti a dovednosti v pracovních oblastech, které zaměstnavatel má hodnotu a projevují odhodlání k profesionálnímu růstu.
Cíle:
- Budujte dovednosti a znalosti pro lepší pracovní výkon
- Zlepšuje něčí přístup a image
- Otevírá další kariérní příležitosti a lepší výhled do budoucna
- Dává pocit úspěchu a úspěchu; ověřuje vaši odbornost.
- Nastavuje standardy a měřítka v organizaci
- Ukazuje odhodlání a odhodlání zaměstnanců
- Odlišuje organizaci
- Potvrzuje znalosti a dovednosti zaměstnanců, které účastníky vybaví účinnými technikami manipulace se zákazníky a osvědčenými postupy.