Certifikát na digitální marketing a média
ISB International School Of Business Dublin
Klíčová informace
Umístění kampusu
Dublin, Irsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 semestr
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Tento program je určen pro pregraduální obchodní studenty, kteří mají zvláštní zájem o nové a rychle se měnícím digitálním světě marketingu a médií. Jedná se o studium v zahraničí program, po dobu tří měsíců. Program poskytuje studentům znalosti a praktické dovednosti a také navazuje na své předchozí znalosti managementu, komunikace a ekonomiky v multi-kulturním kontextu.
Moduly
- digital marketing
- Digitální média
- Management & Organizace
- Sociální a ekonomické aspekty Irska
- Obchodní Komunikační dovednosti
- Digital Marketing & Media Project
digital marketing
Cílem tohoto modulu je poskytnout zahraničním studujícím znalosti a pochopení role a funkce digitálního marketingu a nástroje plánovat, realizovat, analyzovat a vyhodnocovat digitální marketingovou kampaň.
Po úspěšném absolvování tohoto modulu studující měli být schopni:
- Popsat irský Digital Marketing krajinu a její budoucí trendy.
- Identifikovat teorie, role a funkce hlavních digitální kanály a sociální média.
- Uznat význam a funkce digitálního marketingu v rámci širšího funkce marketingové komunikace.
- Diskutujte vztah mezi digitálního marketingu a spotřebitelskými trendy v chování a mediální využití.
- Vysvětlete, jak hlavní teorie, koncepty, techniky a aplikace digitálního marketingu lze účinně vyvinut tak, aby plánovat a realizovat digitální marketingovou strategii v irském trhu.
Digitální média
Cílem tohoto modulu je poskytnout studentům pochopení vývoje a roli digitálních médií v moderní, konzumní společnosti. To bude také dát studentům znalosti a využití praktických nástrojů potřebných pro práci v digitálních médií z mediálního či obchodního hlediska, včetně zkušeností s bohatým mediálním obsahem přes audio a video.
Po úspěšném absolvování tohoto modulu studující měli být schopni:
- Týkat digitálních médií praxi a teorii pro podniky a spotřební elektroniku.
- Uznat význam a vývoj v oblasti, včetně spotřeby, digitálních médií rámců a struktur.
- Diskutovat etické a právní otázky vyplývající z "obsahu všude" kultury.
- Produkují příklady obsahu různých audio a video'rich média "a zobrazí kompetence v oblasti digitálních médií software.
- Komunikovat efektivní využití konkrétních digitálních médií v rámci širší marketingové komunikace kampaně.
Management & Organizace
Cílem tohoto modulu je seznámit mezinárodní studenty s teorií, principy, postupy, role a funkce managementu a organizací v irském obchodním prostředí.
Po úspěšném absolvování tohoto modulu studující měli být schopni:
- Identifikovat různé definice a teorie řízení, rozpoznat jejich jemnosti a ocenit jejich historický vývoj a základy jejich podnikové implementace.
- Label, popsat a aplikovat nástroje pro správu, jako je pestel a SWOT analýzy, Portýr pěti sil a koncepty Hodnota / dodavatelského řetězce.
- Definovat a diskutovat, podle jasných firemních příkladů, klíčových oblastech řízení, jako je: organizační struktury a kultury, vedení, týmové práce, etiky a CSR, rozhodování a řešení konfliktů.
- Vysvětlete, jak je implementace tradičních manažerských funkcí, nástrojů a oborů ovlivněno organizační strukturou, kulturou a vnitřním i vnějším prostředí.
Sociální a ekonomické aspekty Irska
Tento modul je navržen tak, aby informovat a zlepšit socio-kulturní zhodnocení Irska mezinárodních studentů, a umožnit jim využít standardních ekonomických nástrojů zkoumat a hodnotit základní aspekty irské ekonomiky.
Po úspěšném absolvování tohoto modulu studující měli být schopni:
- Diskutujte o socio-kulturní, politické a ekonomické dimenze současného Irska, identifikace podobnosti a kontrastu se zemí studentově původu
- Identifikovat hlavní civilizací, vlivy a události, které formovaly společnost, politiku a ekonomiku současného Irska
- Vysvětlit původy konfliktu v Severním Irsku a pokrok dosažený od roku 1990
- Vysvětlit roli irského jazyka v moderní Irsko, a posoudit příčiny jejího klesajícího využití
- Vysvětlete standardních nástrojů ekonomové používají k analýze určité aspekty národního hospodářství, a prozkoumat jejich použitelnost aspektů irského hospodářství
- Diskutovat o příčiny a důsledky vzestupu Irska, aby hospodářskou důležitost jako hospodářství Keltský tygr a jeho následné havárii
- Zkoumat a diskutovat o klíčových současné problémy a možnosti ve vztahu k irské sociální a hospodářské politiky
Obchodní Komunikační dovednosti
Cílem tohoto modulu je umožnit zahraničním studentům komunikovat v anglickém jazyce s jasností a autoritou, použití písemné, elektronické, verbální a non-verbální schopnosti komunikace v celé řadě obchodních nastavení a situací.
Po úspěšném absolvování tohoto modulu studující měli být schopni:
- Rozvíjet porozumění principům efektivní komunikaci prostřednictvím teoretických a praktických aplikací anglického jazyka na obchodní komunikaci
- Zhodnotit primární non-akademické business orientovaných textů a nezávisle generovat měřenou a kloubové odpověď
- Vytvoření, scénář a zaujme publikum zaměřené na firemní prezentace, pomocí vhodných slovní zásoba, grafy, tabulky a další vizuální / elektronických pomůcek
- Komunikovat jasně a stručně v písemné obchodní angličtiny, dodržení příslušných nákres, konvence a styly e-maily, dopisy, zprávy a propagačních letáků
- Komunikovat vhodně a přesvědčivě v ústní angličtině, včetně v odborné diskusi, debaty, rozhovory, setkání a jednání
- Rozlišit různé jazykové rejstříky v obchodním kontextu (formální, neformální, improvizovaný) pro plánované a un-předpovídal život jako obchodních scénářů, jako jsou obchodní jednání a předstíranou produktu pitching
- efektivně komunikovat v týmu
Digital Marketing & Media Project
Tento modul je navržen tak, aby tvoří základní prvek, který usnadňuje studentům při konsolidaci klíčové prvky programu Digital Marketing & Media komplexním projektu.
Po úspěšném absolvování tohoto modulu studující měli být schopni:
- Uznat a aplikovat mezioborového význam dosaženého vzdělání v jiných modulech Digital Marketing a Media programu Digital.
- Přeložit akademickou teorii oporou digitální marketing a digitálních médií do aplikovaného charakteru tím, že vytvoří standardní digitální komunikační kampaň realistický průmyslu.
- Komunikovat návrh realistické průmyslovým standardem události, která ilustruje efektivní digitální marketingovou kampaň a provádění příslušných digitálních mediálních strategií.
- Vysvětlete, jak vybrané digitální marketing a digitální mediální strategie by měly a mohou být použity společně účinně v prostředí průmyslu.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Program Accelerated Certificate: Digitální marketing a komunikace
- Irvine, Spojené státy americké
Diplom v oblasti marketingu a spolupráce na sociálních sítích
- Vancouver, Kanada
Digitální a vedoucí letní škola
- Madrid, Španělsko