Certifikát v aplikovaném cestovního ruchu a událostí řízení
ISB International School Of Business Dublin
Klíčová informace
Umístění kampusu
Dublin, Irsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 semestr
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Tento program je určen pro pregraduální obchodní studenty, kteří mají zvláštní zájem na cestovním ruchu a Event Management. Jedná se o studium v zahraničí program, po dobu tří měsíců. Studenti studují tyto předměty v rámci Irska, které přispívá k jejich předchozí znalosti v těchto oblastech. Budou i nadále stavět na jejich znalosti a dovednosti v oblastech řízení, komunikace a ekonomiky v multi-kulturním kontextu.
- Marketing cestovního ruchu
- Management & Organizace
- Event Management
- Sociální a ekonomické aspekty Irska
- Obchodní Komunikační dovednosti
- Projektový management cestovního ruchu a společenské akce
Marketing cestovního ruchu
Cílem tohoto modulu je umožnit mezinárodní studenty aplikovat široké znalosti z teorie a praxe marketingu cestovního ruchu na zahraniční pracoviště prostředí.
Po úspěšném absolvování tohoto modulu studující měli být schopni:
- Identifikovat hlavní složky marketingového mixu, segmentace procesu a strategických rozhodnutí za účelem turistiky marketingu.
- Rozpoznat rozdíl mezi 7P letech marketing služeb od 4P marketingu produktu a souvisejících charakteristikách a výzvy služeb na trh.
- O žádosti o originální a příslušné marketingové strategie a komunikační kampaň pro turistické destinace.
- Diskutovat specifika marketingu cestovního ruchu životního prostředí v Irsku a vysvětlit, jak by to mohlo být aplikován v mezinárodním prostředí.
Management & Organizace
Cílem tohoto modulu je seznámit mezinárodní studenty s teorií, principy, postupy, role a funkce managementu a organizací v irském obchodním prostředí.
Po úspěšném absolvování tohoto modulu studující měli být schopni:
- Identifikovat různé definice a teorie řízení, rozpoznat jejich jemnosti a ocenit jejich historický vývoj a základy jejich podnikové implementace.
- Label, popsat a aplikovat nástroje pro správu, jako je pestel a SWOT analýzy, Portýr pěti sil a koncepty Hodnota / dodavatelského řetězce.
- Definovat a diskutovat, podle jasných firemních příkladů, klíčových oblastech řízení, jako je: organizační struktury a kultury, vedení, týmové práce, etiky a CSR, rozhodování a řešení konfliktů.
- Vysvětlete, jak je implementace tradičních manažerských funkcí, nástrojů a oborů ovlivněno organizační strukturou, kulturou a vnitřním i vnějším prostředí.
Event Management
Cílem tohoto modulu je seznámit zahraniční studenty s teorií, principy a praxe event management. Po úspěšném absolvování tohoto modulu studující měli být schopni:
- Popište prostředí akcí včetně kategorií událostí, jejich vznikem a vývojem a jejich vztah a dopad na zúčastněné strany.
- Mluvte o klíčových fázích etapy a prvky při plánování akcí a řídícího procesu od studie až po post události.
- Připravte si výběr událostí souvisejících dokumentů, včetně plánu událostí (y), zprávy o následných událostí a návrhy událostí.
- Komunikovat navrhovaný obchodní a kreativní strategie pro plánování a provádění události založené průmyslu.
Sociální a ekonomické aspekty Irska
Tento modul je navržen tak, aby informovat a zlepšit socio-kulturní zhodnocení Irska mezinárodních studentů, a umožnit jim využít standardních ekonomických nástrojů zkoumat a hodnotit základní aspekty irské ekonomiky.
Po úspěšném absolvování tohoto modulu studující měli být schopni:
- Diskutujte o socio-kulturní, politické a ekonomické dimenze současného Irska, identifikace podobnosti a kontrastu se zemí studentově původu
- Identifikovat hlavní civilizací, vlivy a události, které formovaly společnost, politiku a ekonomiku současného Irska
- Vysvětlit původy konfliktu v Severním Irsku a pokrok dosažený od roku 1990
- Vysvětlit roli irského jazyka v moderní Irsko, a posoudit příčiny jejího klesajícího využití
- Vysvětlete standardních nástrojů ekonomové používají k analýze určité aspekty národního hospodářství, a prozkoumat jejich použitelnost aspektů irského hospodářství
- Diskutovat o příčiny a důsledky vzestupu Irska, aby hospodářskou důležitost jako hospodářství Keltský tygr a jeho následné havárii
- Zkoumat a diskutovat o klíčových současné problémy a možnosti ve vztahu k irské sociální a hospodářské politiky
Obchodní Komunikační dovednosti
Cílem tohoto modulu je umožnit zahraničním studentům komunikovat v anglickém jazyce s jasností a autoritou, použití písemné, elektronické, verbální a non-verbální schopnosti komunikace v celé řadě obchodních nastavení a situací.
Po úspěšném absolvování tohoto modulu studující měli být schopni:
- Rozvíjet porozumění principům efektivní komunikaci prostřednictvím teoretických a praktických aplikací anglického jazyka na obchodní komunikaci
- Zhodnotit primární non-akademické business orientovaných textů a nezávisle generovat měřenou a kloubové odpověď
- Vytvoření, scénář a zaujme publikum zaměřené na firemní prezentace, pomocí vhodných slovní zásoba, grafy, tabulky a další vizuální / elektronických pomůcek
- Komunikovat jasně a stručně v písemné obchodní angličtiny, dodržení příslušných nákres, konvence a styly e-maily, dopisy, zprávy a propagačních letáků
- Komunikovat vhodně a přesvědčivě v ústní angličtině, včetně v odborné diskusi, debaty, rozhovory, setkání a jednání
- Rozlišit různé jazykové rejstříky v obchodním kontextu (formální, neformální, improvizovaný) pro plánované a un-předpovídal život jako obchodních scénářů, jako jsou obchodní jednání a předstíranou produktu pitching
- efektivně komunikovat v týmu
Projektový management cestovního ruchu a společenské akce
Tento modul je navržen tak, aby tvoří základní prvek, který usnadňuje studentům při konsolidaci klíčové prvky z cestovního ruchu a programu Správy událostí komplexním projektu.
Po úspěšném absolvování tohoto modulu studující měli být schopni:
- Uznat a aplikovat mezioborového význam dosaženého vzdělání v jiných modulech cestovního ruchu a programu Event Management.
- Přeložit akademickou teorii podpůrnou marketingu cestovního ruchu a Event Management do aplikovaného charakteru vytvořením realistického Industry Standard turistické akce.
- Komunikovat návrh, který identifikuje marketingovou kampaň a detailní plánování událostí pro realistický průmysl standardní turistické akce.
- Vysvětlete, jak vybrané cestovního ruchu marketing a strategie řízení událost by měla a mohou být použity společně účinně v prostředí průmyslu.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Certifikát v řízení událostí (online)
- Online Canada
- Toronto, Kanada
ACS (Attestation of College Studies) - Show and Event Management
- Montreal, Kanada