Návrh, řízení, komunikace a uvedení do provozu

Existuje specificita v designovém projektu šperku? Jaké dovednosti, disciplíny nebo znalosti to zahrnuje? Je to umění, móda nebo design? Průmysl nebo řemeslo? Je to symbol stavu a bohatství nebo tvořivosti?

Šperky dokáží vytvořit vazby mezi vnějším světem - systémem zboží, obchodem, sociálními vztahy - a soukromým světem - intimní identitou každého jednotlivce, jeho vlastních přání a vlastního obrazu.

Chápání tohoto produktu vyžaduje kontextové zkratky a zahrnuje disciplíny, které jsou někdy vzdálené a heterogenní: design, dekorativní umění, antropologie, móda, marketing, management, branding, maloobchod, komunikace.

Kurz se zabývá složitostí šperků v mnoha aspektech:

  • Analýza kulturních interpretací věnovaných šperkům;
  • Produkt: návrh kontextu a hodnot;
  • Výrobní řetězec;
  • Zásady marketingu a brandingu;
  • Prodejní, distribuční a komunikační strategie;
  • Klenot v digitálním světě;
  • Digitální řemeslníci: podnikání a spuštění v drahokamy.

Klíčová fakta

  • Režisér: Alba Cappellieri
  • Konec registrace: 27. května 2019
  • Zahájení přednášek: 10. června 2019
  • Ukončení přednášek: 12. července 2019
  • Doba trvání: 5 týdnů, 180 hodin
  • Frekvence: 80% všech tříd je minimální požadavek na získání certifikátu
  • Místo: Milán, Campus Bovisa Politecnico
  • Hodnota kurzu: 3,600 € (včetně DPH 22%)

Ke snížení počtu ekonomických hodnot, které se rovná 20% pro studenty a absolventy MFI jedná o poslední místo.

Kurz je v italštině / angličtině s možností revize v angličtině pro workshop.

Během celého kurzu se konal italsko - anglický dvojjazyčný asistent výuky.

Popis předmětu

Kurz je věnován digitálním řemeslníkům a všem návrhářům nebo manažerům, kteří se chtějí pustit do kariéry ve špercích, aby spojili krásu řemeslných tradic šperků s výhodami digitálních technologií. Kurz začíná v různých kontextech šperků, aby pochopil logiku, která se řídí daným sektorem, pokračuje se zaměřením na produkt a jeho charakteristiky, dále pokračuje analýza celého výrobního řetězce, studie značky a značky, strategie prodej, distribuci a komunikaci.

Teoretické poznatky a svědectví společností a klíčových hráčů v tomto odvětví budou následovat 3 specializované workshopy zaměřené na návrh tradičního šperku, na vytvoření digitální sbírky a na vytvoření startu.

Partnerství

Kurz probíhá fakultou Milano Fashion Institute , která se skládá z akademických pracovníků a odborníků z oblasti designu, řízení a komunikace ve spolupráci s předními společnostmi. Multidisciplinární tým učitelů, aby zajistil co nejúplnější porozumění témat, a aby zlepšil příležitosti studentů v rámci referenčního oboru.

Vzdělávací cíl

Cílem kurzu je vyškolení řemeslníků / projektantů / manažerů / digitálních komunikátorů, kteří by mohli začít kariéru v špercích a zahájit start. Účast studentů bude mít příležitost rozvinout teoretické a praktické poznatky o šperky z hlediska designu, trhu, maloobchodu, komunikace. Účastníci získají jak produktové, tak procesní dovednosti a budou schopni spolupracovat s designovými společnostmi, šperky, módními společnostmi a veletržními organizacemi.

Proč tento kurz absolvovat

Šperky představují prostor pro obchodní účely s mnoha nápady v důsledku své heterogenní povahy, koexistence řemesel a digitálních výrobců. Cílem tohoto kurzu je nabídnout studentovi nástroje, jak čelit projektu spouštění šperků a využívat výhod digitálních technologií, aniž by se vzdali krásy řemesla.

Vyučovací model

Vzdělávací model se skládá takto:

  • Teoretické lekce ve třídě
  • Projektové a prototypové workshopy

Tradiční přednášky v učebnách se střídají s případovými diskusemi, schůzkami s odborníky v oboru, aktivitami v učebně a projektovými dílnami.

Na konci kurzu je studentovi doručen certifikát MFI .

Kurzy

Kurz je strukturován v 5 modulech:

  • Modul 1: Šperky dnes
  • Modul 2: Design Workshop
  • Modul 3: Řízení
  • Modul 4: Podnikání a spuštění
  • Modul 5: Digitální komunikace

Výběrový proces

Výběrový proces bude založen na vyhodnocení životopisu a přihlášky.

aplikace

K přihlášce musí uchazeč:

  1. Vyplňte online formulář žádosti, který je k dispozici zde
  2. Připojte životopis v evropském formátu do online formuláře žádosti, který je k dispozici zde

Po obdržení těchto dokladů informuje Milano Fashion Institute žadatele o konečném výsledku výběru (přijetí nebo odmítnutí).

Požadavky na přijetí

Chcete-li požádat o přijetí do kurzu, musí mít k dispozici dostatek znalostí o softwaru Illustrator, Photoshopu a softwaru Adobe a softwaru pro digitální modelování.

Finanční závazek

Účastníci musí mít významný závazek jak osobně, tak i finančně.

Celkové náklady činí 3,600 EUR a jsou splatné následovně:

  • 1. splátka
  • 2. splátka

Náklady zahrnují část studijního materiálu a využití zařízení ústavu.

Finanční podpora je poskytována studentům Masters Milano Fashion Institute a Alumni Milano Fashion Institute .

Program se vyučuje na:
Italština
Angličtina

Zobraz 5 více kurzů z Milano Fashion Institute »

Poslední aktualizace November 8, 2018
Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Duration
5 týdnů
Denní studium
Price
3,600 EUR
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
End Date
Červenec 12, 2019
Termín odevzdání přihlášek
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Červenec 12, 2019