Read the Official Description

Návrh, řízení, komunikace a uvedení do provozu

Existuje specificita v designovém projektu šperku? Jaké dovednosti, disciplíny nebo znalosti to zahrnuje? Je to umění, móda nebo design? Průmysl nebo řemeslo? Je to symbol stavu a bohatství nebo tvořivosti?

Šperky dokáží vytvořit vazby mezi vnějším světem - systémem zboží, obchodem, sociálními vztahy - a soukromým světem - intimní identitou každého jednotlivce, jeho vlastních přání a vlastního obrazu.

Chápání tohoto produktu vyžaduje kontextové zkratky a zahrnuje disciplíny, které jsou někdy vzdálené a heterogenní: design, dekorativní umění, antropologie, móda, marketing, management, branding, maloobchod, komunikace.

Kurz se zabývá složitostí šperků v mnoha aspektech:

  • Analýza kulturních interpretací věnovaných šperkům;
  • Produkt: návrh kontextu a hodnot;
  • Výrobní řetězec;
  • Zásady marketingu a brandingu;
  • Prodejní, distribuční a komunikační strategie;
  • Klenot v digitálním světě;
  • Digitální řemeslníci: podnikání a spuštění v drahokamy.

Klíčová fakta

  • Režisér: Alba Cappellieri
  • Konec registrace: 27. května 2019
  • Zahájení přednášek: 10. června 2019
  • Ukončení přednášek: 12. července 2019
  • Doba trvání: 5 týdnů, 180 hodin
  • Frekvence: 80% všech tříd je minimální požadavek na získání certifikátu
  • Místo: Milán, Campus Bovisa Politecnico
  • Hodnota kurzu: 3,600 € (včetně DPH 22%)

Ke snížení počtu ekonomických hodnot, které se rovná 20% pro studenty a absolventy MFI jedná o poslední místo.

Kurz je v italštině / angličtině s možností revize v angličtině pro workshop.

Během celého kurzu se konal italsko - anglický dvojjazyčný asistent výuky.

Popis předmětu

Kurz je věnován digitálním řemeslníkům a všem návrhářům nebo manažerům, kteří se chtějí pustit do kariéry ve špercích, aby spojili krásu řemeslných tradic šperků s výhodami digitálních technologií. Kurz začíná v různých kontextech šperků, aby pochopil logiku, která se řídí daným sektorem, pokračuje se zaměřením na produkt a jeho charakteristiky, dále pokračuje analýza celého výrobního řetězce, studie značky a značky, strategie prodej, distribuci a komunikaci.

Teoretické poznatky a svědectví společností a klíčových hráčů v tomto odvětví budou následovat 3 specializované workshopy zaměřené na návrh tradičního šperku, na vytvoření digitální sbírky a na vytvoření startu.

Partnerství

Kurz probíhá fakultou Milano Fashion Institute , která se skládá z akademických pracovníků a odborníků z oblasti designu, řízení a komunikace ve spolupráci s předními společnostmi. Multidisciplinární tým učitelů, aby zajistil co nejúplnější porozumění témat, a aby zlepšil příležitosti studentů v rámci referenčního oboru.

Vzdělávací cíl

Cílem kurzu je vyškolení řemeslníků / projektantů / manažerů / digitálních komunikátorů, kteří by mohli začít kariéru v špercích a zahájit start. Účast studentů bude mít příležitost rozvinout teoretické a praktické poznatky o šperky z hlediska designu, trhu, maloobchodu, komunikace. Účastníci získají jak produktové, tak procesní dovednosti a budou schopni spolupracovat s designovými společnostmi, šperky, módními společnostmi a veletržními organizacemi.

Proč tento kurz absolvovat

Šperky představují prostor pro obchodní účely s mnoha nápady v důsledku své heterogenní povahy, koexistence řemesel a digitálních výrobců. Cílem tohoto kurzu je nabídnout studentovi nástroje, jak čelit projektu spouštění šperků a využívat výhod digitálních technologií, aniž by se vzdali krásy řemesla.

Vyučovací model

Vzdělávací model se skládá takto:

  • Teoretické lekce ve třídě
  • Projektové a prototypové workshopy

Tradiční přednášky v učebnách se střídají s případovými diskusemi, schůzkami s odborníky v oboru, aktivitami v učebně a projektovými dílnami.

Na konci kurzu je studentovi doručen certifikát MFI .

Kurzy

Kurz je strukturován v 5 modulech:

  • Modul 1: Šperky dnes
  • Modul 2: Design Workshop
  • Modul 3: Řízení
  • Modul 4: Podnikání a spuštění
  • Modul 5: Digitální komunikace

Výběrový proces

Výběrový proces bude založen na vyhodnocení životopisu a přihlášky.

aplikace

K přihlášce musí uchazeč:

  1. Vyplňte online formulář žádosti, který je k dispozici zde
  2. Připojte životopis v evropském formátu do online formuláře žádosti, který je k dispozici zde

Po obdržení těchto dokladů informuje Milano Fashion Institute žadatele o konečném výsledku výběru (přijetí nebo odmítnutí).

Požadavky na přijetí

Chcete-li požádat o přijetí do kurzu, musí mít k dispozici dostatek znalostí o softwaru Illustrator, Photoshopu a softwaru Adobe a softwaru pro digitální modelování.

Finanční závazek

Účastníci musí mít významný závazek jak osobně, tak i finančně.

Celkové náklady činí 3,600 EUR a jsou splatné následovně:

  • 1. splátka
  • 2. splátka

Náklady zahrnují část studijního materiálu a využití zařízení ústavu.

Finanční podpora je poskytována studentům Masters Milano Fashion Institute a Alumni Milano Fashion Institute .

Program taught in:
Italština
Angličtina

See 5 more programs offered by Milano Fashion Institute »

Last updated November 8, 2018
This course is Campus based
Start Date
Červen 10, 2019
Duration
5 týdnů
Denní studium
Price
3,600 EUR
Deadline
May 27, 2019
By locations
By date
Start Date
Červen 10, 2019
End Date
Červenec 12, 2019
Application deadline
May 27, 2019

Červen 10, 2019

Location
Application deadline
May 27, 2019
End Date
Červenec 12, 2019