PROGRAM HOSPITALITY A TURISTIKA

Vlády zemí Blízkého východu jsou v procesu snižování závislosti na příjmech z ropy a chtějí podpořit cestovní ruch. Podle Světové organizace cestovního ruchu (UNWTO) v Blízkém východě byl v roce 2013 na Středním východě zaznamenán růst v odvětví cestovního ruchu s 52 miliony návštěvníků. Předpokládá se také, že v roce 2020 bude na Blízkém východě v roce 2020 k dispozici 101 milionů turistů. průmysl v celosvětovém měřítku, organizace pohostinství a destinace musí i nadále efektivně realizovat svou strategii v oblasti cestovního ruchu a rovněž vhodně investovat prostředky na zlepšení infrastruktury a kvality služeb. Kromě toho, talent management, využití příjmů, marketing, branding a spokojenost zákazníků jsou další hlavní oblasti, které vyžadují náležitou pozornost. Cílem programu bude poskytnout účastníkům jak znalosti, tak nástroje, aby se tyto problémy úspěšně vypořádaly a úspěšně vykonávaly své role v oblasti pohostinství a cestovního ruchu. Tento program umožní účastníkům seznámit se s klíčovými rozhodnutími vůči manažerům pohostinství a posoudit alternativní přístupy k řízení.

Osobní dopad

  • Dosáhnout operační excelence na vysoce konkurenčním trhu
  • Vypracujte a spravujte úspěšnou strategii brandingu, marketingu a zkušeností zákazníků
  • Správa lidských zdrojů v oblasti pohostinství
  • Správa a zhodnocení příjmů a zisků
  • Rozvíjet přístup strategického myšlení pro manažery v oblasti pohostinství a cestovního ruchu

Metodika výcviku

Série GBNTC Hospitality and Tourism Masterclass nabízí účastníkovi žebřík, lezení, které zvyšuje své znalosti z jednoho kurzu na druhý. Každá hlavní třída je tvořena krátkými přednáškami, případovými studiemi, praktickými cvičeními, skupinovými diskusemi, sdílením znalostí s vrstevníky z oboru a skutečnou zkušeností, která je přímo spojena s úlohou a funkcí, které účastník bude sloužit ve své organizaci. Vzdělávací nástroje používané při vývoji těchto zasedání jsou založeny na osvědčených postupech; GBNTC využije skutečné hlasové průzkumy generálního ředitele, analýzu dopadu odvětví a pozorování trhu. Tato zasedání budou vyzývat účastníka, budou praktická a snadno srozumitelná a mohou být doručena v arabštině a angličtině.

Obrys programu

Dosažení vynikající výkonnosti na vysoce konkurenčním trhu (2 dny)

Konkurenční tlaky v oblasti pohostinství a cestovního ruchu vedly k ostřejšímu zaměření na provozní efektivitu, řízení pracovního kapitálu a návratnost aktiv. Výsledkem je, že společnosti hledají způsoby, jak zvýšit efektivitu, snížit náklady a zvýšit provozní výkonnost. Dosažení provozní excelence představuje účastníky nových přístupů k optimalizaci procesu hodnotového řetězce. Zabývá se plně plněním operací s celkovou obchodní strategií a prozkoumáním inovativních způsobů maximalizace účinnosti v dnešním globálním kontextu. Účastníci se naučí specifické metody, které snižují náklady a zvyšují hodnotu dodávek, stejně jako vytvářejí a implementují nové rámce dodavatelského řetězce. Budou se naučit strategie ke snížení pracovního kapitálu za účelem získání likvidity. Program také zdůrazňuje informační komunikační technologii a operační financování jako integrální faktory efektivního řízení dodavatelského řetězce. Účastníci zanechají program s novými poznatky, stejně jako praktické nástroje a nápady, jak využít jejich operace a vytvořit konkurenční výhodu.

Interkulturní management (2 dny)

Uznávajíc, že ​​svět je globální trh, podniky, které chtějí zvýšit svou dlouhodobou ekonomickou životaschopnost, jsou zaměřeny na nové zákazníky na nových trzích, což vede k novým obchodním vztahům na těchto trzích. V globalizované ekonomice a zejména ve službách průmyslu pohostinství, sportu, volného času a cestovního ruchu se řídící kultury staly nedílnou součástí každodenních pracovních zkušeností. Schopnost komunikovat napříč kulturami a pochopit různorodé perspektivy je nutností, aby bylo dosaženo konkurenční výhody v řízení pohostinského průmyslu. Díky rostoucí globalizaci ekonomiky, přeshraničním podnikům, celosvětovým přesídlením a rostoucímu využívání elektronického obchodu zjistí mnoho podniků, že řízení kulturních rozdílů může být klíčovým faktorem při dosahování jejich cílů. Cílem tohoto Masterclassu je zvýšit schopnost účastníků efektivně komunikovat s lidmi z jiných než jejich vlastních kultur, konkrétně v kontextu jejich podnikání. Rovněž chápat dopad kultury na řízení; identifikovat oblasti, v nichž kulturní rozdíly představují výzvy, jakož i výhody při řízení lidí napříč kulturami; a aby se více seznámil s kulturní podmíněností, individuálními předsudky a předsudky.

Rozvíjení a řízení strategií úspěšného brandingu, marketingu a zkušeností zákazníků (2 dny)

Největší pohostinství a hotelové provozovny mají řadu značek, přičemž každá značka je umístěna pro konkrétní tržní segment. Zařízení a služby v každé značce jsou nastaveny tak, aby odpovídaly cenovému bodu. Existují výhody značně segmentovaných značek, na které se zákazníci spoléhají, zejména v oblasti podnikání a prémiového volného času. Marketing je také důležitý pro organický růst podniku. Jejím hlavním úkolem je vytvářet, komunikovat, zachycovat a udržovat hodnotu pro firmu. Marketing přispívá k tvorbě hodnoty tím, že porozumí potřebám zákazníků a vyvíjí inovativní produkty a služby, které uspokojují tyto potřeby lépe než konkurence. Marketing sděluje hodnotu vytvořenou různými kanály i strategií brandingu firmy. Marketing zachytává část hodnoty vytvořené efektivním řízením zákazníků a cenami. Konečně firma udržuje tvorbu hodnot v průběhu času budováním efektivní organizace zaměřené na zákazníky. Tato třída MasterClass zdůrazňuje význam značky a marketingu při vytváření hodnoty pro zákazníky, což vede k zachycení hodnot pro další zúčastněné strany ve firmě (např. Vlastníci, akcionáři a zaměstnanci).

Rozvoj přístupu strategického myšlení pro manažery v oblasti pohostinství a cestovního ruchu (2 dny)

Tato třída Masterclass se zaměřuje na rozvoj schopnosti integrovat životní prostředí a budoucnost do každodenní práce každého člověka. Vedoucí pracovníci v oblasti pohostinství a cestovního ruchu jsou zvyklí myslet na makro a jednat mikro, ale jejich organizace je schopna toho samého? V tomto turbulentním světě je změna jedinou věcí, která je konstantní. Výsledek hospodaření společnosti je stále volatilnější a společnosti jsou náchylnější k selháním. Takže jaký je klíč k udržitelnému obchodnímu úspěchu? V tomto Masterclass se účastníci naučí identifikovat a překonat výzvy dnešního světa tím, že rozvinou své strategické vedoucí schopnosti. Budou schopni předvídat rozklad strategií a úspěšně plánovat odolnost tím, že využijí re-inženýrství a inovace v podnikových procesech.

Správa stravovacích služeb (2 dny)

Úspěšná správa jídelních služeb znamená multi-tasking, jako je plánování menu, operace, řízení příjmů, lidské zdroje, školení, marketing, merchandising a zákaznický servis. Ať už řídíte novou restauraci nebo pracujete na zlepšení stávajícího podniku, potřebujete strategický soubor nástrojů pro úspěch. Tento Masterclass poskytne účastníkům dovednosti k rozvoji integrovaného obchodního modelu potravinových služeb zahrnujícího plánování menu, nákup, příjem, skladování, výrobu a dodávku. Naučí se zlepšit provozní efektivitu prostřednictvím inteligentního lidského kapitálu a finančního řízení, stejně jako vynikajícího služeb zákazníkům. Budou schopni předvídat strategie zaměřené na řízení tendencí a mdlob a odpovídajícím způsobem je změnit, aby zvýšily příjmy své organizace a byli schopni zvládnout různé fáze životního cyklu restaurací.

Plánování a správa zařízení (2 dny)

Plánování a správa zařízení je systematický přístup k rozvoji fyzického uspořádání organizace a zahrnuje širokou škálu specializovaných činností. Je to praxe koordinace fyzického pracovního prostředí s lidmi a prací organizace. Tato disciplína integruje principy podnikové správy, architektury a behaviorálních a inženýrských věd. Tento Masterclass zkoumá, jak může plánování, návrh a správa fyzických zařízení organizace pomoci při plnění obchodních cílů. Poskytne účastníkům znalosti, nástroje a dovednosti potřebné pro úspěšné řízení zařízení spolu s důkladným porozuměním kritického procesu rozhodování podnikatelů v rámci facility manager. Budou mít jasnou představu o založení facility managementu a budou schopni strategicky analyzovat a přijímat rozhodnutí nezbytná k řízení zařízení.

Výzvy k vedení v pohostinství (2 dny)

Zatímco pohostinský průmysl udržuje stále potřebu manažerů na všech úrovních, je potřeba ještě větší pro manažery, kteří dokáží kultivovat dlouhodobý způsob myšlení, schopnosti a dovednosti velkého vůdce. Ne každý manažer má schopnosti se stát vedoucím pohostinnosti, ale manažeři, kteří mohou vyrůst v tomto plášti, jsou nástrojem pro řízení dlouhodobého obchodního úspěchu. V rychle se měnícím odvětví pohostinství konkurenční výhoda nepřichází snadno. Strategické vedení v pohostinnosti vyžaduje, abyste měli hluboké znalosti o trhu a schopnost formulovat, hodnotit a provádět konkurenční strategie. Cílem této Masterclass je připravit účastníky na zvládnutí různých výzev, jimž budou čelit, zatímco budou lídrem v oblasti pohostinství. Budou se naučit rozvíjet styl vedení tak, aby zlepšily zdraví a efektivitu organizace. Masterclass pomůže vybudovat schopnosti účastníka pomoci diagnostikovat toxické organizační kultury a dysfunkční procesy v průmyslu a také jim umožní vytvořit lepší rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem.

Finanční management pohostinství (2 dny)

Finanční řízení v oblasti pohostinství je podnikatelské povahy a zdůrazňuje, že k úspěchu ve světě podnikání, ať už pracujete pro větší nebo menší společnost, veřejnou nebo soukromou společnost, pro druhé nebo pro sebe, vždy musíte myslet jako majitel a jednat jako manažer. Čím více se domníváte, že peníze, které utratíte, shromažďujete a investujete do svých vlastních, lepší obchodní rozhodnutí, která uděláte, a více finančních odměn, které vyděláte. Tato Masterclass bude poskytovat přímý a praktický přístup, který pomůže manažerovi pohostinství efektivně analyzovat zprávy o hospodaření v oboru pohostinství a finanční výkazy; vypracovat přesné obchodní prognózy, strategické modely oceňování a efektivní systémy řízení nákladů; řídit pracovní kapitál apod. Účastníci se naučí rozumět a aplikovat účetní oddělení pohostinství na úrovni supervize a řízení, jako jsou náklady na rozpočet, prognózy prodeje a finanční rozhodování, a také získat jasné znalosti o manažerském účetnictví v pohostinském prostředí,

Moderní metody v cestovním ruchu a managementu (2 dny)

Průmysl cestovního ruchu a jeho příjmy jsou pro mnoho zemí po celém světě velmi důležité a cestovní ruch je hlavní silou hospodářství světa - stala se globálně významnou a významnou činností. Stala se však i průmyslovým sektorem, který, pokud není dobře řízen a kontrolován, může mít škodlivé účinky na kulturu a prostředí "hostitelských" zemí. Aby se cestovní ruch mohl těšit z cestovního ruchu, jeho vývoj musí být naplánován, řízen a "prodáván" moderními marketingovými metodami, cestovním ruchem a cestovními trhy a jejich produkty, tato mistrovská třída poskytuje podnikatelům nebo odborníkům v oblasti cestovního ruchu praktické znalosti základních konceptů a dovedností potřebných pro rozvoj a udržení turistického průmyslu. Zaměřuje se na účastníky, kteří mají zájem zajistit, že projekty v oblasti cestovního ruchu jsou nejen úspěšné, ale i dlouhodobé. Osvětlí účastníky se základními pojmy a problémy v oboru, které jim pomohou porozumět a profesionálně se vyvíjet, aby úspěšně zvládli tento průmysl.

Motivační řízení pro cestovní ruch a pohostinství (1 den)

Pohostinství

Protokol a řízení cesty (2 dny)

Služby protokolů o nejlepší praxi jsou poskytovány za účelem úmyslného dodržování stávajících norem a moderních pravidel angažovanosti. Protokolový důstojník by měl mít znalosti, dovednosti a postoje potřebné pro zpracování správných dokumentů ve správný čas a na správném místě s podporou efektivní logistiky, protože to představuje hlavní požadavky pro dosažení obchodních cílů. Tento Masterclass poskytne účastníkům praktiky, které jsou koherentní a v souladu s mezinárodními osvědčenými postupy. Budou se naučit rozvíjet a posilovat manažerský protokol a cestovní funkce a zajistit co nejúčinnější způsob poskytování kvalitních služeb všem uživatelům. Budou schopni naplánovat a organizovat vnitrostátní a mezinárodní cestování a ubytování efektivně a být schopni řídit lidi ve všech druzích situací.

Strategické řízení lidských zdrojů v pohostinství (2 dny)

Řízení lidských zdrojů je zvláštním přístupem k řízení zaměstnanosti, jehož cílem je dosažení konkurenční výhody prostřednictvím strategického rozmístění vysoce angažované a schopné pracovní síly s využitím integrovaného souboru kulturních, strukturálních a personálních technik. Cestovní ruch a pohostinnost nabízí obrovskou rozmanitost v oblasti politik a postupů v oblasti řízení lidských zdrojů. Tento Masterclass prozkoumá nejlepší HR postupy v oblasti pohostinství a cestovního ruchu, včetně náboru, školení a vývoje, hodnocení, bezpečnosti práce a vztahů se zaměstnanci. Masterclass také zdůrazní význam organizační kultury a kultury hostitelské země a jak se musí správci pohostinství přizpůsobit v organizaci pro vyvažování životního prostředí a kultuře hostitelské země

Strategické řízení příjmů a kapitalizace zisku (2 dny)

Rozšiřte své tržby z příjmů a zvyšujte zisky společnosti tím, že použijete strategický přístup na vyšší úrovni k cenám a kontrole zásob. Vytvořit a řídit poptávku zákazníků, zavést marketingovou strategii postavenou na přísných řídicích systémech a získat jasnou výhodu nad konkurencí; což vše vedlo ke zvýšení prodeje a ziskovosti. Tato Masterclass se zaměřuje na základní principy správy příjmů a poskytuje účastníkům pokročilé nástroje a techniky, které řídí strategická rozhodnutí o stanovení cen, nastavují řízení zásob a povzbuzují manipulaci s poptávkou tak, aby nejenom řídily zisky, ale zlepšily celkový organizační výkon. Účastníci obdrží pokročilé pokyny v oblasti řízení příjmů a seznámí se s kritickými dovednostmi v oboru a pokročilými technikami, které používají špičkové umělce po celém světě.

Udržitelnost v pohostinství a cestovním ruchu (2 dny)

Udržitelnost se týká několika oblastí hotelů, míst, konferenčních center, konferenčních center a restaurací včetně inženýrství, potravin a nápojů, před domem, hospodaření, provozní řízení a další oblasti služeb. Pohostinský průmysl převzal udržitelnost ve své paradigmatě řízení ve všech odvětvích. Udržitelnost může být součástí větší oblasti zodpovědnosti nebo může být samostatná pozice na plný úvazek v závislosti na typu nebo velikosti organizace. Tato Masterclass je odhodlána připravovat účastníky na vedoucí pozici v globálním sektoru cestovního ruchu a pohostinství. Získané znalosti se účastníkům poskytují, aby se mohli stát globálními občany, vyřešit složité problémy pomocí nástrojů udržitelného rozvoje a přístupu založeného na triple bottom line, inovativně a podnikatelsky se zamyslet a účinně komunikovat. Budou si vědomi kritických environmentálních a sociálních otázek a mohou se stát agenti pozitivní změny.

Sanitace a bezpečnost (2 dny)

Bez bezpečnostních a hygienických opatření může být ohroženo lidské zdraví. Bezpečnostní hygiena zahrnuje řízení způsobů manipulace s potravinami a metod čištění zařízení. To zahrnuje řízení postupů přípravy jídla, vaření, skladování a servírování a kontroly kontaminace zařízení a zařízení používaných v potravinářství. Pochopení správných postupů při manipulaci s potravinami je zásadní v rámci pohostinského průmyslu. Manažeři se naučí provádět základní postupy bezpečnosti potravin a vytvářet kulturu bezpečnosti potravin. Tento Masterclass je navržen tak, aby účastníkům učil základní informace o bezpečnosti potravin, potravinářské mikrobiologii, principy sanitárního návrhu zařízení a zařízení, postupy hygieny pracovníků, správné postupy pro čištění a dezinfekci, obranu potravin a další. Manažeři se naučí provádět základní postupy bezpečnosti potravin a vytvářet kulturu bezpečnosti v rámci své organizace prostřednictvím správného používání a uplatňování osvědčených postupů.

Kdo by se měl zúčastnit?

Vedoucí pracovníci v oblasti pohostinství a cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru:

  • Ministerstva cestovního ruchu
  • Komise pro cestovní ruch a starožitnosti
  • Cestovní kanceláře
  • Hotely, letoviska
  • Vysoké školy cestovního ruchu a pohostinství
  • Organizace cestovního ruchu a pohostinství, asociace a sdružení
  • Muzea
  • Jídlo
  • Dopravní společnosti
  • Zábavní parky
Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 9 více kurzů z GBN Training Centre »

Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Zář 2019
Duration
29 dny
Denní studium
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Zář 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Zář 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date