Předmět: Program pohostinství a cestovního ruchu

GBN Training Centre

Popis programu

Read the Official Description

Předmět: Program pohostinství a cestovního ruchu

GBN Training Centre

PROGRAM HOSPITALITY A TURISTIKA

Vlády zemí Blízkého východu jsou v procesu snižování závislosti na příjmech z ropy a chtějí podpořit cestovní ruch. Podle Světové organizace cestovního ruchu (UNWTO) v Blízkém východě byl v roce 2013 na Středním východě zaznamenán růst v odvětví cestovního ruchu s 52 miliony návštěvníků. Předpokládá se také, že v roce 2020 bude na Blízkém východě v roce 2020 k dispozici 101 milionů turistů. průmysl v celosvětovém měřítku, organizace pohostinství a destinace musí i nadále efektivně realizovat svou strategii v oblasti cestovního ruchu a rovněž vhodně investovat prostředky na zlepšení infrastruktury a kvality služeb. Kromě toho, talent management, využití příjmů, marketing, branding a spokojenost zákazníků jsou další hlavní oblasti, které vyžadují náležitou pozornost. Cílem programu bude poskytnout účastníkům jak znalosti, tak nástroje, aby se tyto problémy úspěšně vypořádaly a úspěšně vykonávaly své role v oblasti pohostinství a cestovního ruchu. Tento program umožní účastníkům seznámit se s klíčovými rozhodnutími vůči manažerům pohostinství a posoudit alternativní přístupy k řízení.

Osobní dopad

  • Dosáhnout operační excelence na vysoce konkurenčním trhu
  • Vypracujte a spravujte úspěšnou strategii brandingu, marketingu a zkušeností zákazníků
  • Správa lidských zdrojů v oblasti pohostinství
  • Správa a zhodnocení příjmů a zisků
  • Rozvíjet přístup strategického myšlení pro manažery v oblasti pohostinství a cestovního ruchu

Metodika výcviku

Série GBNTC Hospitality and Tourism Masterclass nabízí účastníkovi žebřík, lezení, které zvyšuje své znalosti z jednoho kurzu na druhý. Každá hlavní třída je tvořena krátkými přednáškami, případovými studiemi, praktickými cvičeními, skupinovými diskusemi, sdílením znalostí s vrstevníky z oboru a skutečnou zkušeností, která je přímo spojena s úlohou a funkcí, které účastník bude sloužit ve své organizaci. Vzdělávací nástroje používané při vývoji těchto zasedání jsou založeny na osvědčených postupech; GBNTC využije skutečné hlasové průzkumy generálního ředitele, analýzu dopadu odvětví a pozorování trhu. Tato zasedání budou vyzývat účastníka, budou praktická a snadno srozumitelná a mohou být doručena v arabštině a angličtině.

Obrys programu

Dosažení vynikající výkonnosti na vysoce konkurenčním trhu (2 dny)

Konkurenční tlaky v oblasti pohostinství a cestovního ruchu vedly k ostřejšímu zaměření na provozní efektivitu, řízení pracovního kapitálu a návratnost aktiv. Výsledkem je, že společnosti hledají způsoby, jak zvýšit efektivitu, snížit náklady a zvýšit provozní výkonnost. Dosažení provozní excelence představuje účastníky nových přístupů k optimalizaci procesu hodnotového řetězce. Zabývá se plně plněním operací s celkovou obchodní strategií a prozkoumáním inovativních způsobů maximalizace účinnosti v dnešním globálním kontextu. Účastníci se naučí specifické metody, které snižují náklady a zvyšují hodnotu dodávek, stejně jako vytvářejí a implementují nové rámce dodavatelského řetězce. Budou se naučit strategie ke snížení pracovního kapitálu za účelem získání likvidity. Program také zdůrazňuje informační komunikační technologii a operační financování jako integrální faktory efektivního řízení dodavatelského řetězce. Účastníci zanechají program s novými poznatky, stejně jako praktické nástroje a nápady, jak využít jejich operace a vytvořit konkurenční výhodu.

Interkulturní management (2 dny)

Uznávajíc, že ​​svět je globální trh, podniky, které chtějí zvýšit svou dlouhodobou ekonomickou životaschopnost, jsou zaměřeny na nové zákazníky na nových trzích, což vede k novým obchodním vztahům na těchto trzích. V globalizované ekonomice a zejména ve službách průmyslu pohostinství, sportu, volného času a cestovního ruchu se řídící kultury staly nedílnou součástí každodenních pracovních zkušeností. Schopnost komunikovat napříč kulturami a pochopit různorodé perspektivy je nutností, aby bylo dosaženo konkurenční výhody v řízení pohostinského průmyslu. Díky rostoucí globalizaci ekonomiky, přeshraničním podnikům, celosvětovým přesídlením a rostoucímu využívání elektronického obchodu zjistí mnoho podniků, že řízení kulturních rozdílů může být klíčovým faktorem při dosahování jejich cílů. Cílem tohoto Masterclassu je zvýšit schopnost účastníků efektivně komunikovat s lidmi z jiných než jejich vlastních kultur, konkrétně v kontextu jejich podnikání. Rovněž chápat dopad kultury na řízení; identifikovat oblasti, v nichž kulturní rozdíly představují výzvy, jakož i výhody při řízení lidí napříč kulturami; a aby se více seznámil s kulturní podmíněností, individuálními předsudky a předsudky.

Rozvíjení a řízení strategií úspěšného brandingu, marketingu a zkušeností zákazníků (2 dny)

Největší pohostinství a hotelové provozovny mají řadu značek, přičemž každá značka je umístěna pro konkrétní tržní segment. Zařízení a služby v každé značce jsou nastaveny tak, aby odpovídaly cenovému bodu. Existují výhody značně segmentovaných značek, na které se zákazníci spoléhají, zejména v oblasti podnikání a prémiového volného času. Marketing je také důležitý pro organický růst podniku. Jejím hlavním úkolem je vytvářet, komunikovat, zachycovat a udržovat hodnotu pro firmu. Marketing přispívá k tvorbě hodnoty tím, že porozumí potřebám zákazníků a vyvíjí inovativní produkty a služby, které uspokojují tyto potřeby lépe než konkurence. Marketing sděluje hodnotu vytvořenou různými kanály i strategií brandingu firmy. Marketing zachytává část hodnoty vytvořené efektivním řízením zákazníků a cenami. Konečně firma udržuje tvorbu hodnot v průběhu času budováním efektivní organizace zaměřené na zákazníky. Tato třída MasterClass zdůrazňuje význam značky a marketingu při vytváření hodnoty pro zákazníky, což vede k zachycení hodnot pro další zúčastněné strany ve firmě (např. Vlastníci, akcionáři a zaměstnanci).

Rozvoj přístupu strategického myšlení pro manažery v oblasti pohostinství a cestovního ruchu (2 dny)

Tato třída Masterclass se zaměřuje na rozvoj schopnosti integrovat životní prostředí a budoucnost do každodenní práce každého člověka. Vedoucí pracovníci v oblasti pohostinství a cestovního ruchu jsou zvyklí myslet na makro a jednat mikro, ale jejich organizace je schopna toho samého? V tomto turbulentním světě je změna jedinou věcí, která je konstantní. Výsledek hospodaření společnosti je stále volatilnější a společnosti jsou náchylnější k selháním. Takže jaký je klíč k udržitelnému obchodnímu úspěchu? V tomto Masterclass se účastníci naučí identifikovat a překonat výzvy dnešního světa tím, že rozvinou své strategické vedoucí schopnosti. Budou schopni předvídat rozklad strategií a úspěšně plánovat odolnost tím, že využijí re-inženýrství a inovace v podnikových procesech.

Správa stravovacích služeb (2 dny)

Úspěšná správa jídelních služeb znamená multi-tasking, jako je plánování menu, operace, řízení příjmů, lidské zdroje, školení, marketing, merchandising a zákaznický servis. Ať už řídíte novou restauraci nebo pracujete na zlepšení stávajícího podniku, potřebujete strategický soubor nástrojů pro úspěch. Tento Masterclass poskytne účastníkům dovednosti k rozvoji integrovaného obchodního modelu potravinových služeb zahrnujícího plánování menu, nákup, příjem, skladování, výrobu a dodávku. Naučí se zlepšit provozní efektivitu prostřednictvím inteligentního lidského kapitálu a finančního řízení, stejně jako vynikajícího služeb zákazníkům. Budou schopni předvídat strategie zaměřené na řízení tendencí a mdlob a odpovídajícím způsobem je změnit, aby zvýšily příjmy své organizace a byli schopni zvládnout různé fáze životního cyklu restaurací.

Plánování a správa zařízení (2 dny)

Plánování a správa zařízení je systematický přístup k rozvoji fyzického uspořádání organizace a zahrnuje širokou škálu specializovaných činností. Je to praxe koordinace fyzického pracovního prostředí s lidmi a prací organizace. Tato disciplína integruje principy podnikové správy, architektury a behaviorálních a inženýrských věd. Tento Masterclass zkoumá, jak může plánování, návrh a správa fyzických zařízení organizace pomoci při plnění obchodních cílů. Poskytne účastníkům znalosti, nástroje a dovednosti potřebné pro úspěšné řízení zařízení spolu s důkladným porozuměním kritického procesu rozhodování podnikatelů v rámci facility manager. Budou mít jasnou představu o založení facility managementu a budou schopni strategicky analyzovat a přijímat rozhodnutí nezbytná k řízení zařízení.

Výzvy k vedení v pohostinství (2 dny)

Zatímco pohostinský průmysl udržuje stále potřebu manažerů na všech úrovních, je potřeba ještě větší pro manažery, kteří dokáží kultivovat dlouhodobý způsob myšlení, schopnosti a dovednosti velkého vůdce. Ne každý manažer má schopnosti se stát vedoucím pohostinnosti, ale manažeři, kteří mohou vyrůst v tomto plášti, jsou nástrojem pro řízení dlouhodobého obchodního úspěchu. V rychle se měnícím odvětví pohostinství konkurenční výhoda nepřichází snadno. Strategické vedení v pohostinnosti vyžaduje, abyste měli hluboké znalosti o trhu a schopnost formulovat, hodnotit a provádět konkurenční strategie. Cílem této Masterclass je připravit účastníky na zvládnutí různých výzev, jimž budou čelit, zatímco budou lídrem v oblasti pohostinství. Budou se naučit rozvíjet styl vedení tak, aby zlepšily zdraví a efektivitu organizace. Masterclass pomůže vybudovat schopnosti účastníka pomoci diagnostikovat toxické organizační kultury a dysfunkční procesy v průmyslu a také jim umožní vytvořit lepší rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem.

Finanční management pohostinství (2 dny)

Finanční řízení v oblasti pohostinství je podnikatelské povahy a zdůrazňuje, že k úspěchu ve světě podnikání, ať už pracujete pro větší nebo menší společnost, veřejnou nebo soukromou společnost, pro druhé nebo pro sebe, vždy musíte myslet jako majitel a jednat jako manažer. Čím více se domníváte, že peníze, které utratíte, shromažďujete a investujete do svých vlastních, lepší obchodní rozhodnutí, která uděláte, a více finančních odměn, které vyděláte. Tato Masterclass bude poskytovat přímý a praktický přístup, který pomůže manažerovi pohostinství efektivně analyzovat zprávy o hospodaření v oboru pohostinství a finanční výkazy; vypracovat přesné obchodní prognózy, strategické modely oceňování a efektivní systémy řízení nákladů; řídit pracovní kapitál apod. Účastníci se naučí rozumět a aplikovat účetní oddělení pohostinství na úrovni supervize a řízení, jako jsou náklady na rozpočet, prognózy prodeje a finanční rozhodování, a také získat jasné znalosti o manažerském účetnictví v pohostinském prostředí,

Moderní metody v cestovním ruchu a managementu (2 dny)

Průmysl cestovního ruchu a jeho příjmy jsou pro mnoho zemí po celém světě velmi důležité a cestovní ruch je hlavní silou hospodářství světa - stala se globálně významnou a významnou činností. Stala se však i průmyslovým sektorem, který, pokud není dobře řízen a kontrolován, může mít škodlivé účinky na kulturu a prostředí "hostitelských" zemí. Aby se cestovní ruch mohl těšit z cestovního ruchu, jeho vývoj musí být naplánován, řízen a "prodáván" moderními marketingovými metodami, cestovním ruchem a cestovními trhy a jejich produkty, tato mistrovská třída poskytuje podnikatelům nebo odborníkům v oblasti cestovního ruchu praktické znalosti základních konceptů a dovedností potřebných pro rozvoj a udržení turistického průmyslu. Zaměřuje se na účastníky, kteří mají zájem zajistit, že projekty v oblasti cestovního ruchu jsou nejen úspěšné, ale i dlouhodobé. Osvětlí účastníky se základními pojmy a problémy v oboru, které jim pomohou porozumět a profesionálně se vyvíjet, aby úspěšně zvládli tento průmysl.

Motivační řízení pro cestovní ruch a pohostinství (1 den)

Pohostinství

Protokol a řízení cesty (2 dny)

Služby protokolů o nejlepší praxi jsou poskytovány za účelem úmyslného dodržování stávajících norem a moderních pravidel angažovanosti. Protokolový důstojník by měl mít znalosti, dovednosti a postoje potřebné pro zpracování správných dokumentů ve správný čas a na správném místě s podporou efektivní logistiky, protože to představuje hlavní požadavky pro dosažení obchodních cílů. Tento Masterclass poskytne účastníkům praktiky, které jsou koherentní a v souladu s mezinárodními osvědčenými postupy. Budou se naučit rozvíjet a posilovat manažerský protokol a cestovní funkce a zajistit co nejúčinnější způsob poskytování kvalitních služeb všem uživatelům. Budou schopni naplánovat a organizovat vnitrostátní a mezinárodní cestování a ubytování efektivně a být schopni řídit lidi ve všech druzích situací.

Strategické řízení lidských zdrojů v pohostinství (2 dny)

Řízení lidských zdrojů je zvláštním přístupem k řízení zaměstnanosti, jehož cílem je dosažení konkurenční výhody prostřednictvím strategického rozmístění vysoce angažované a schopné pracovní síly s využitím integrovaného souboru kulturních, strukturálních a personálních technik. Cestovní ruch a pohostinnost nabízí obrovskou rozmanitost v oblasti politik a postupů v oblasti řízení lidských zdrojů. Tento Masterclass prozkoumá nejlepší HR postupy v oblasti pohostinství a cestovního ruchu, včetně náboru, školení a vývoje, hodnocení, bezpečnosti práce a vztahů se zaměstnanci. Masterclass také zdůrazní význam organizační kultury a kultury hostitelské země a jak se musí správci pohostinství přizpůsobit v organizaci pro vyvažování životního prostředí a kultuře hostitelské země

Strategické řízení příjmů a kapitalizace zisku (2 dny)

Rozšiřte své tržby z příjmů a zvyšujte zisky společnosti tím, že použijete strategický přístup na vyšší úrovni k cenám a kontrole zásob. Vytvořit a řídit poptávku zákazníků, zavést marketingovou strategii postavenou na přísných řídicích systémech a získat jasnou výhodu nad konkurencí; což vše vedlo ke zvýšení prodeje a ziskovosti. Tato Masterclass se zaměřuje na základní principy správy příjmů a poskytuje účastníkům pokročilé nástroje a techniky, které řídí strategická rozhodnutí o stanovení cen, nastavují řízení zásob a povzbuzují manipulaci s poptávkou tak, aby nejenom řídily zisky, ale zlepšily celkový organizační výkon. Účastníci obdrží pokročilé pokyny v oblasti řízení příjmů a seznámí se s kritickými dovednostmi v oboru a pokročilými technikami, které používají špičkové umělce po celém světě.

Udržitelnost v pohostinství a cestovním ruchu (2 dny)

Udržitelnost se týká několika oblastí hotelů, míst, konferenčních center, konferenčních center a restaurací včetně inženýrství, potravin a nápojů, před domem, hospodaření, provozní řízení a další oblasti služeb. Pohostinský průmysl převzal udržitelnost ve své paradigmatě řízení ve všech odvětvích. Udržitelnost může být součástí větší oblasti zodpovědnosti nebo může být samostatná pozice na plný úvazek v závislosti na typu nebo velikosti organizace. Tato Masterclass je odhodlána připravovat účastníky na vedoucí pozici v globálním sektoru cestovního ruchu a pohostinství. Získané znalosti se účastníkům poskytují, aby se mohli stát globálními občany, vyřešit složité problémy pomocí nástrojů udržitelného rozvoje a přístupu založeného na triple bottom line, inovativně a podnikatelsky se zamyslet a účinně komunikovat. Budou si vědomi kritických environmentálních a sociálních otázek a mohou se stát agenti pozitivní změny.

Sanitace a bezpečnost (2 dny)

Bez bezpečnostních a hygienických opatření může být ohroženo lidské zdraví. Bezpečnostní hygiena zahrnuje řízení způsobů manipulace s potravinami a metod čištění zařízení. To zahrnuje řízení postupů přípravy jídla, vaření, skladování a servírování a kontroly kontaminace zařízení a zařízení používaných v potravinářství. Pochopení správných postupů při manipulaci s potravinami je zásadní v rámci pohostinského průmyslu. Manažeři se naučí provádět základní postupy bezpečnosti potravin a vytvářet kulturu bezpečnosti potravin. Tento Masterclass je navržen tak, aby účastníkům učil základní informace o bezpečnosti potravin, potravinářské mikrobiologii, principy sanitárního návrhu zařízení a zařízení, postupy hygieny pracovníků, správné postupy pro čištění a dezinfekci, obranu potravin a další. Manažeři se naučí provádět základní postupy bezpečnosti potravin a vytvářet kulturu bezpečnosti v rámci své organizace prostřednictvím správného používání a uplatňování osvědčených postupů.

Kdo by se měl zúčastnit?

Vedoucí pracovníci v oblasti pohostinství a cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru:

  • Ministerstva cestovního ruchu
  • Komise pro cestovní ruch a starožitnosti
  • Cestovní kanceláře
  • Hotely, letoviska
  • Vysoké školy cestovního ruchu a pohostinství
  • Organizace cestovního ruchu a pohostinství, asociace a sdružení
  • Muzea
  • Jídlo
  • Dopravní společnosti
  • Zábavní parky
This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace June 21, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2019
Duration
Délka trvání
29 dny
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Saúdská Arábie - Al Khobar, Eastern Province
Datum začátku : Sept. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2019
Saúdská Arábie - Al Khobar, Eastern Province
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu