Předmět: Leadership Program

GBN Training Centre

Popis programu

Read the Official Description

Předmět: Leadership Program

GBN Training Centre

PROGRAM LEADERSHIPU

Požadavky kladené na dnešní vůdce jsou silné. Bez ohledu na to, jak bezvadné jsou jejich technické dovednosti - ať už ve své vlastní funkci nebo v podnikání obecně - jsou neustále požádány, aby získali více ze svých týmů. Dokonce i v poměrně raných fázích výkonné kariéry existuje tlak nejen na zvládnutí, ale i na vedení. Dnešní úspěšní vůdci jsou ochotni přizpůsobit a zlepšit týmový výkon tím, že si zdokonalí své vlastní schopnosti rozvíjet vedoucí týmy. Tento program pomůže účastníkům rozvíjet vlastnosti dobrého vůdce, který je nezbytný pro úspěšný kariérní a organizační úspěch, a to zejména v náročném ekonomickém prostředí. Zkušenosti získané z tohoto programu budou použitelné v prostředí reálného světa a účastníci budou schopni se k němu připojit prostřednictvím své každodenní práce v organizaci.

Účastníci budou mít k dispozici nejlepší a nejaktuálnější postupy vedení a řízení tak, aby získali přístup k nejnovějším trendům a vylepšili své vedoucí schopnosti díky rozsáhlé interakci s vysoce zkušenými trenéry, předními vedoucími pracovníky a profesionálními trenéry. Účastníci budou mít možnost rozšířit svůj obchodní repertoár o nové koncepce, modely a postupy.

Osobní dopad

Do konce tohoto programu budou mít účastníci možnost:

  • Rozvíjejte osobní vedení filozofie a přítomnost, která odráží větší znalosti, schopnosti a vhled
  • Získejte hluboké znalosti o podnikových funkcích a vybudujte základní dovednosti k integraci těchto funkcí do celé organizace
  • Prozkoumejte nové techniky a technologie pro řízení výsledků v celé společnosti v jakémkoli tržním cyklu
  • Vybudovat strategické dovednosti pro efektivní rozhodování, rozvoj strategie a implementaci
  • Rozšiřte svou schopnost vést iniciativy a podnikové projekty v rámci náročných globálních trhů

Metodika školení

GBNTC nabízí řadu masterclasses, které dohromady dokončují program. Každá masterclass se skládá z krátkých přednášek, případových studií, praktických cvičení, skupinových diskusí, vytváření sítí s vrstevníky z oboru a zkušeností, která je mimo pochopení. Instruktážní nástroje používané při rozvíjení těchto zasedání jsou nejnovějšími osvědčenými postupy v oboru, hlasovými průzkumy CEO, analýzou dopadu odvětví a pozorování trhu. Zasedání jsou náročná a praktická, nabízejí znalosti integrované s nejnovějšími technologiemi kdekoli je to možné.

Obrys programu

Podniková simulace (2 dny)

Podniková simulace využívá konkurenceschopnou dynamiku v reálném světě a umisťuje vůdce do prostředí, kde vystupují ze svých každodenních rolí a dostávají do kontaktu s velkým obrazem. Účastníci budou schopni překlenout propast mezi teorií a praxí a budou jim poskytnuty zpětné vazby a aktualizace týkající se jejich výkonů. To jim pomůže posoudit vlastní práci a usilovat o lepší výsledky. Budou představeny experimentální učení a špičkové učební metody, které se osvědčily při úspěšné realizaci s předními organizacemi po celém světě. Simulační nástroje umožňují vedoucím pracovníkům rozvíjet dovednosti a schopnosti na všech úrovních organizace, a tak vytvořené kompetence nakonec přinesou pro ně lepší obchodní výsledky.

Správa změn (2 dny)

Řešení změn a jejich dopad na organizaci má vysokou prioritu. Tato masterclass poskytuje účastníkům znalosti, dovednosti a nástroje, které vedou úspěšnou změnu iniciativy v organizaci. Účastníci se naučí identifikovat mezery v výkonu a příležitostech a reagovat na nové výzvy nebo příležitosti, které přicházejí v cestě. Na konci této masterclass budou schopni porozumět potřebným nástrojům k překonání překážky ke změně a vytvořit organizační kulturu, která usnadňuje a vítá změny.

Rozhodování v neurčitosti (2 dny)

Ve velké dynamické organizaci má složitost dopad na rozhodování. Naše důležité rozhodnutí jsou často složité povahy a mají vysokou míru nejistoty a mohou se stát zdrojem vnitřního napětí kvůli rozdílům v prioritách a cílech. Lze říci, že manažeři obecně neustále rozhodují zřídka s plnou informací a mají problémy s modelováním rozhodovacích problémů podle cílů a preferencí organizace. Tato masterclass se zaměří na výuku řady kvantitativních metod pro přijímání praktických rozhodnutí v neurčitosti a poskytne úvod do umění matematického modelování obchodních a sociálních systémů. Na konci tohoto masterclassu budou účastníci schopni rozpoznat příležitosti k modelování obtížných rozhodnutí pomocí lineární optimalizace, síťového modelování, prognózování a simulace.

Podnikatelská organizace (2 dny)

Podnikání bylo často tabuováno jako umění založení nového podniku; nicméně je to víc než to. Je to tak dynamické, že akademici stále obtížně mají jednu definici popisující tento jev. V rámci organizací je podnikatelská organizace, která neustále inovuje a narušuje stávající postupy. Tento proces přerušení vede k inovacím, které pomáhají firmám nepřetržitě překonávat svou konkurenci a zůstávají před zápasem. Tato 2-dňová masterclass pomůže účastníkům naučit se vytvářet podnikatelskou organizaci a to na oplátku pomůže jejich podnikům růst a získat nad konkurencí.

Finanční zpravodajství a obezřetnost (2 dny)

Finanční zpravodajství je jedním ze základů finančního úspěchu. Dosažení finančního úspěchu je obtížné, když člověk postrádá inteligenci, aby pochopil povahu a schopnosti financí a předpověděl jejich záměry. Vedoucí činitelé rozhodují, které ovlivňují finanční výkonnost společnosti, avšak zřídka jsou tato rozhodnutí založena na důkladné znalosti finanční situace a cílů společnosti. Tato masterclass bude zahrnovat to, co vedoucí musí vědět o základních prvcích financí, aby pochopili náklady na kapitál. Účastníci budou chtít lépe porozumět klíčovým opatřením a strategiím potřebným k analýze finanční situace a rozhodování, která povedou k dlouhodobému růstu organizace.

Nejlepší postupy inovací (2 dny)

Dnešní éra je založena na intenzivní globalizaci, rychlých demografických změnách a urychlení technologického pokroku. Nejlepší vedoucí společnosti uznávají hodnotu inovací v tomto rychle se měnícím prostředí. Mají tendenci dát to v srdci své kultury a využívat tuto cílenou a zaměřenou inovaci, aby řídil a zlepšoval efektivitu společnosti. Masterclass se zaměří na osvědčené postupy potřebné pro to, aby organizace přijala a vytvořila kulturu inovací. Účastníci se naučí vytvářet společný jazyk pro celospolečenskou spolupráci. Budou schopni rozvíjet proces, který usnadní inovace umožňující strategické experimentování a učení v rámci organizace. Pomůže jim také vést stávající podniky a současně umožní inovace v životním prostředí.

Klíčové koncepty štíhlé správy (2 dny)

Lean je v podstatě lidský systém a úspěch libovolné transformace závisí na angažovanosti každého zaměstnance v procesu neustálého zlepšování podnikání a na jeho ochotě a schopnosti řešit stále složitější problémy. Tato masterclass bude zahrnovat výběr, trénink, zapojení a postupy dohledu, které vytvářejí základ pro štíhlou. Rovněž diskutujte o vůdčím myšlení a chování, které podporují rozvoj kultury neustálého zlepšování. Masterclass prokáže celkový přístup k implementaci chudé transformace a poskytne podrobný přehled o filozofii a metodách štíhlé správy, stejně jako o organizační struktuře potřebné pro implementaci štíhlé organizace.

Mnohonárodní obchodní strategie a globalizace (2 dny)

Jak je dobře známo, ekonomiky Perského zálivu zahájily agresivní program rozvoje infrastruktury, institucí, správy a řízení společností na světové úrovni a usilovně pracují na diverzifikaci svých ekonomik do oblastí výroby a služeb - tedy ke snížení závislosti na uhlovodíky. Tato ekonomika výrazně vzrostla v žebříčku globální konkurenceschopnosti: v roce 2013-4 se Saúdská Arábie řadí na 20. místo na celosvětové úrovni, nižší než Katar, která se umístila na 13. místě a SAE, která se umístila na 19. místě, ale vyšší než Francie nebo Čína. Tyto globální změny vedly k výzvám, ale ik významným příležitostem. Aby se ekonomika přizpůsobila těmto novým globálním skutečnostem a aby se stala konkurenceschopnou globálně, musí rychle změnit firemní strategie a reagovat vhodným způsobem podle požadavků. Dá se říci pomocí vhodných globálních strategií, příležitosti jsou pro organizace obrovské. Tato masterclass se zaměří na globální změny a podrobně je přezkoumá a identifikuje optimální nadnárodní obchodní strategie pro společnosti působící v oblasti Gulf / MENA. Případové studie budou přezkoumány, aby se zjistily a vyzdvihly chyby a strategie, které byly navrženy tak, aby se vyrovnaly účinkům těchto chyb. Účastníci budou seznámeni s tématy souvisejícími s nadnárodní strategií a globální strategií.

Výkon a vliv (2 dny)

Síla a vliv jsou schopnost dělat věci tím, že překoná potenciální odpor, aby bylo dosaženo požadovaného výsledku. Aby je bylo možné efektivně využívat v organizaci a ovlivňovat myšlenky a představy podřízeného a naplňovat organizační závazky, je třeba se naučit některé nástroje a techniky. "Síla a vliv" je mistrovská třída pro ty, kteří chtějí, aby se věci staly, i přes překážky, které by mohly stát jejich cestou. Tato masterclass obsahuje koncepční modely, taktické přístupy a nástroje pro sebehodnocení, které pomáhají rozvíjet a porozumět dynamice organizace, jak se rozvíjí kolem vás.

Řízení výkonnosti a KPI (2 dny)

Organizace čelí neustálému tlaku na dosažení výkonnostních cílů a dosažení vyšších výkonnostních úrovní. Klíčovou otázkou je, jak dobře zaměstnanec uplatňuje své současné dovednosti a do jaké míry je dosažen požadovaný výsledek. Takže součástí řízení výkonnosti je stanovení cílů a sladění s organizačním úspěchem. Klíčový ukazatel výkonnosti pomáhá organizaci odrážet, jak dobře dosahuje stanovených cílů a cílů. Tato masterclass pomůže účastníkům získat přehled o vývoji měřicích výkonů organizace, vytváření, aktivaci, oznamování a generování hodnoty pomocí KPI v celé organizaci. Jak teoretická, tak i praktická zkušenost s použitím různých nástrojů a postupů řízení výkonnosti pro řízení KPI budou zahrnuty do tohoto masterclassu.

Formulování a implementace strategie (2 dny)

Lze říci, že strategie je nyní důležitější než kdy jindy. Tento masterclass poskytne účastníkům dovednosti a rámce, které umožní rozpoznat a identifikovat nové konkurenční výhody, které odrážejí změny v postoji spotřebitelů, nové technologie a globální posun v ekonomické aktivitě. Prostřednictvím rozsáhlého učení budou mít účastníci hlubší pochopení formulování a implementace strategie do organizace. Naučí se přenést své krátkodobé výhody na trvalou vynikající ziskovost. A bude mít přehled o řízení přechodu z oportunistické organizace na společnost, která myslí a jedná strategicky. Po návratu do své organizace budou mít účastníci nové znalosti o své každodenní práci a budou moci účinněji přispívat k projektům a iniciativám.

Udržitelná organizace (2 dny)

Udržitelnost byla výzvou pro 21. století. Předpokládá se, že člověk byl za své zničení zodpovědný a tato praxe pokračuje dodnes. Koncept udržitelnosti v podnikání pomáhá zastavit tyto ničivé praktiky, které mohou celkově poškodit organizaci nebo životní prostředí. Je důležité, abychom vytvořili a podporovali udržitelnost nejen v obchodních praktikách, ale iv každodenním životě. Tato 2-dňová masterclass řídí své koncepty z této koncepce a pomůže účastníkům porozumět tomu, jak udržitelná pracovní kultura může být zakotvena v organizačních praktikách.

Strategické řízení marketingu (2 dny)

Strategické řízení marketingu pomáhá realizovat poslání společnosti prostřednictvím dobře zaměřeného procesu, aby bylo možné co nejvíce využít stávajícího marketingového plánu. Lidé jsou schopni objevit jiné marketingové příležitosti, když uplatní správné množství strategického řízení na organizaci. Tato masterclass bude poskytovat komplexní pokrytí, kde se účastníci budou vzdělávat na vytváření komplexní marketingové strategie v kontextu celkové obchodní strategie. Zasedání pomůže účastníkům získat důkladnou znalost dynamiky konkurenceschopnosti a také se seznámí s rámcemi pro analýzu preferencí zákazníků a pro zvýšení důvěrnosti zákazníků.

Operační excelence (2 dny)

Tento modul se zaměří na to, jak podniky vyhrají nad konkurencí tím, že vybudují provozní dokonalost, budují agilní dodavatelské řetězce a vytvářejí ekosystém se zákazníky a dodavateli, kteří porazí konkurenci. Oblasti, na které se vztahuje toto téma, budou mít přísné a bezproblémové fungování, rozvíjet agilní dodavatelské řetězce a vytvářet vynikající provozní procesy mezi zákazníky a dodavateli. A také oblasti související s výrobou (Harley Davidson), maloobchodem (Zara) a službami budou podrobně zkoumány a poskytnuty účastníkům s pomocí případových studií. Účastníci budou moci sdílet své zkušenosti z různých oblastí podnikání, funkcí a úrovní a poučit se od nejlepších společností na světě, jak řídí své operace a jak tyto přístupy implementovat v reálném světě.

Kdo by se měl zúčastnit

Nejvyšší výkonné vedení (soukromý a veřejný sektor) včetně:

  • Předsedové a členové představenstva
  • Vedoucí pracovníci společnosti
  • CxOs
  • Vedoucí oddělení
  • Regionální manažeři
  • PD a školení manažerů
  • Rozhodovací činitelé a majitelé firem
  • HR manažery
This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace June 21, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2018
Duration
Délka trvání
28 dny
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Saúdská Arábie - Al Khobar, Eastern Province
Datum začátku : Sept. 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2018
Saúdská Arábie - Al Khobar, Eastern Province
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu