Předmět: Program prodeje a marketingu

GBN Training Centre

Popis programu

Read the Official Description

Předmět: Program prodeje a marketingu

GBN Training Centre

PRODEJ A MARKETINGOVÝ PROGRAM

Aby společnost uspěla a prosperovala na vysoce konkurenčním trhu, musí společnosti rozvíjet marketingové plány, které je přizpůsobují svým zákazníkům a odliší je od svých konkurentů. Je snadnější než kdy jindy dosáhnout cílených zákazníků, ale mnoho obchodníků postrádá schopnost vytvářet přesvědčivé značky a inovativní postupy se smysluplnými výsledky. K dosažení slibu zisků si marketingoví vůdci musí nárokovat svůj podíl na konkurenčním trhu plném značek, sledovat své obchodní cíle a přinášet svým zákazníkům smysluplné výhody.

Program pomůže účastníkům prozkoumat hlavní koncepty a nástroje současného řízení marketingu, od segmentace trhu a umístění produktu až po návrh distribučních kanálů a komunikační strategie. Tento program osvětlí účastníky a pomůže jim analyzovat a pochopit trhy orientované na zákazníky a jejich potřeby, porozumět silným a slabým stránkám jejich konkurentů, zvýšit jejich schopnost identifikovat skutečné hodnoty spotřebitelů a zvýraznit výhody v stále složitějším trhu.

Osobní dopad

  • Porozumět základním konceptům marketingu
  • Zkušenosti s využitím marketingových metrik k interpretaci chování spotřebitelů a přizpůsobení strategie odpovídajícím způsobem
  • Budou se naučit techniky out-of-the-box pro přilákání správných zákazníků a péče o tyto vztahy
  • Pochopte vývoj a implementaci marketingového programu
  • Identifikujte změny v technologickém, regulačním a kulturním kontextu podnikání
  • Rozumět jejich roli v plně integrovaném strategickém marketingovém plánu

Metodika výcviku

Série GBNTC Marketing Masterclass nabízí účastníkovi žebřík, lezení, které zvyšuje své znalosti z jednoho kurzu na druhý. Každá Masterclass se skládá z: krátkých přednášek, případových studií, praktických cvičení, skupinových diskusí, sdílení znalostí s průmyslovými kolegy a skutečné zkušenosti, která je přímo spojena s rolí a funkcí, které účastník bude sloužit ve své organizaci. Vzdělávací nástroje používané při vývoji těchto zasedání jsou založeny na osvědčených postupech; GBNTC využije skutečné hlasové průzkumy generálního ředitele, analýzu dopadu odvětví a pozorování trhu. Zasedání vyzývají účastníka, jsou praktické a snadno pochopitelné a mohou být doručovány v arabštině a angličtině.

Obrys programu

Přinášení životnosti zákazníka do života: Praktické metody a aplikace (2 dny)

Hodnota celoživotního zákazníka je předpovědí veškeré hodnoty, kterou bude podnikat z jejich vztahu se zákazníkem. Úspěšné řízení vztahů se zákazníky nepředstavuje jednu transakci, ale vztah, který je mnohem cennější než jakákoli výměna času. Firmy potřebují určit, které zákazníky mají více času a jak dlouho potřebují udržet zákazníka předtím, než se stanou ziskovými. Tento Masterclass uvede účastníky s kritickými koncepcemi a technikami, které jsou nezbytné k tomu, aby vytvořily smysluplné a přesné výroky o CLV v různých manažerských nastaveních. Budou vybaveny dovednostmi, které dokáží vyvíjet modely samy a budou schopny projektovat zadržování zákazníků a rozvinout, aby pochopili konkrétní typy zákazníků tím, že jim budou klást správné otázky.

Značka Evolution: Budování, sledování a využívání značkového kapitálu (2 dny)

Budování silné značky s významným vlastním kapitálem je považováno za hostitel pro případné výhody pro firmu, včetně vyšší loajality zákazníků a méně zranitelnosti vůči konkurenčním marketingovým akcím, které prokázaly, že společnosti poskytují četné finanční odměny. V současném marketingu se značný kapitál objevil jako klíčové strategické aktivum, které je třeba sledovat a podporovat pro maximální dlouhodobou výkonnost. Vyšší kapitál značky může značně zvýšit ziskovost díky vyšší loajalitě značek, prémiovým cenám, nižší cenové pružnosti, nižším poměrům reklamy a prodeje a obchodní páce. Tato škola Masterclass pomůže vyhodnotit užitečnost vlastního jména značky na výrobku a účastníci budou schopni vyhodnotit a interpretovat data shromážděná z oblasti pro sledování zdraví značky. Budou schopni vyvinout modely založené na vlastních značkách a naučit se jedinečné pohledy na to, jaká je vlastnost značky a jak by měla být v organizaci nejlépe postavena, měřena a řízena.

Zákaznický marketing (2 dny)

Získání správných produktů a služeb na trh je nezbytné pro úspěch organizace. Podniky čelí silným tlakům prostřednictvím silných konkurenčních trhů jak na domácím i mezinárodním trhu, tak i na rychlejším vývoji na trhu. Aby se zabránilo těmto faktorům, musí obchodníci vyžadovat nové nástroje, techniky a teoretický rámec, aby získali informace o svých zákaznících. Tento Masterclass pomůže dosáhnout hlubokého pochopení základních marketingových konceptů s cílem identifikovat základní prvky silného marketingového plánu a vybudovat disciplinovaný přístup k analýze marketingových situací použitím klíčových zásad. Na konci této třídy bude účastník schopen rozpoznat hodnotu svých značek a naučit se zvýšit hodnotu pomocí technik získaných v této třídě.

Správa distribučních kanálů: překlenutí rozdělení prodeje a marketingu (2 dny)

Mezi prodejem a marketingem došlo k propasti a manažeři se snažili překlenout tento komunikační propast mezi oběma odděleními. Ale to bylo vždy úspěšné a zda řešení vedla k úspěšnému fungování organizace, je otázkou podrobně zasahovat. Bez dobře navržené a řízené distribuční strategie může být výrobní a marketingové úsilí společnosti narušeno narušením. Společnost potřebuje rozvíjet a udržovat vztah mezi marketingem a prodejem, aby vytvořila udržitelnou konkurenční výhodu. Tato Masterclass s využitím osvědčeného rámce pomůže společnostem v součinnosti se svým marketingovým a prodejním úsilím. Účastníci budou schopni rozvíjet analytické dovednosti prostřednictvím interaktivních případových studií, seznámit se s novými metodami a nástroji pro zlepšení efektivity a efektivity činností kanálu. Do konce této třídy budou schopni rozpoznat kanálové mezery a uplatňovat efektivní strategie v rámci své organizace, aby tyto mezery uzavřely a sladily je s cíli společnosti.

Vedoucí efektivní prodejní síly (2 dny)

Růst organizací a zdroj zpětné vazby trhu závisí na jeho efektivní prodejní síle. Prodejní síla je pro každou organizaci velkým růstovým motorem, a proto se musí počítat s každou investicí do prodejních sil. Je to značná investice, ale může rychle vyjít z kontroly, takže je třeba zachovat rovnováhu mezi kontrolou nákladů a stimulováním pracovní síly současně v rámci organizací. Tento Masterclass představí praktické nástroje, nové koncepty a efektivní modely prodeje, které pomohou účastníkům efektivně snížit náklady a rychle zvýšit tržby. Budou se naučit vytvářet nové způsoby, jak motivovat a kompenzovat svůj prodejní tým, a také triky a obchod za řízení dynamických prodejních sil tváří v tvář rostoucím produktům, spotřebitelům a složitosti trhu.

Dynamika vyjednávání (2 dny)

Úspěšné vyjednávání vyžaduje dohodu a spolupráci s druhou stranou. Vzhledem k tomu, že je obtížné mít stejné názory a postoje k situaci, jsou pro zvládnutí situací v organizaci potřebné odborné schopnosti vyjednavače. Vyjednávání je každodenní prax v rámci obchodní organizace, ale úspěšné vyjednávání vyžaduje sebevědomí, přípravu a praxi k řešení každodenních situací s klienty, partnery, kolegy a zaměstnanci. Cílem Masterclass je zvýšit osobní přínos jednání a současně udržovat důležité vztahy v rámci organizací. Prostřednictvím interaktivních cvičení se účastníci naučí vybudovat silnější vyjednávací základnu a pomohou zlepšit výsledek obchodů. Budou schopni rozvíjet analytické nástroje a rámce pro porozumění a vítězství v sofistikovanějších jednáních. Třída poskytne praktické zkušenosti a pomůže posílit slabé stránky a vrátí se silnějším a sofistikovanějším přístupem k řešení situací.

Cenové strategie a taktiky (2 dny)

Nekoordinovaná cenová strategie může mít negativní dopad na společnost, její produkt a portfolio. Ceník představuje manažery s jedním z nejsilnějších pák pro maximalizaci zisku. Manažeři nicméně nemají jasnou představu o tom, jak zlepšit své cenové postupy a jak tyto znalosti aplikovat na své nové nastavení produktu. Tento Masterclass bude vzdělávat účastníky o tom, jak dosáhnout strategických cílů pomocí ceny, reagovat na významnou cenovou konkurenci a aplikovat taktiky pro dosažení skutečné hodnoty svých produktů. Po absolvování této třídy budou účastníci schopni strategicky používat ceny, aby vedli své podnikání k dlouhodobé ziskovosti, pochopili rámec, který podporuje soubor cenových strategií a plány odpovídajícím cenovým strategiím pro produkty.

Strategická hodnota zákaznického vztahu (2 dny)

Není vždy nutné zvyšovat růst společnosti vývojem nových produktů nebo služeb, ale růst lze nalézt tím, že se lépe prodává stávajícím zákazníkům s podobnými tendencemi chování. Schopnost poskytovat nadstandardní hodnotu zákazníkům je povinná při pokusech o vytvoření a udržení dlouhodobých vztahů se zákazníky. Aby podniky dokázaly realizovat a identifikovat své nejcennější zákazníky a maximalizovat jejich hodnotu tím, že rozlišují mezi svými nejlepšími zákazníky a vyvíjejí strategie zaměřené na zákazníky. Tento Masterclass pomůže účastníkům získat cenné informace o tom, jak učinit informovaná rozhodnutí a kdy investovat do zákaznické centricity a rozvíjet procesy, aby uspokojily potřeby svých nejcennějších zákazníků.

Strategické marketingové komunikace v dnešním světě médií (2 dny)

Marketingová komunikace je nástroj, který vypráví příběhy a zajišťuje, aby byla správná zpráva doručena správnému publiku. Komunikační a cirkulační informace jsou stále důležitější, aby se vytvořily ty nejlepší produkty pro tyto produkty. Organizace potřebují pochopit, jak se marketing vyvíjí a jak se přizpůsobovat těmto novým změnám a vytvářet rámce pro vytváření silných marketingových plánů pro komunikaci. Jinými slovy, vůdci musí rozmýšlet o své marketingové komunikaci, aby uspěli na dnešním trhu. Tato Masterclass zahrnuje základní dovednosti a nové nástroje, jako jsou digitální přístupy a přístupy k zapojení spotřebitelů, které jim pomohou pracovat správným směrem, pokud jde o strategické plánování taktické realizace svých plánů marketingové komunikace. Účastníci na konci tohoto Masterclassu získají nástroje pro správné vyhodnocení úspěšnosti marketingové kampaně a také budou moci přijmout a hledat změnu v jejich marketingové komunikaci.

Segmentace a cílení (2 dny)

Dnes je segmentace, cílení a určování polohy známým strategickým přístupem v moderním marketingu. Jedná se o jeden z nejčastěji používaných marketingových modelů v praxi. Tento model je užitečný při vytváření plánů marketingové komunikace, neboť pomáhá oslovovat a distribuovat personalizované zprávy, aby se zapojili do různých segmentů trhu. Bylo zjištěno, že za každou úspěšnou marketingovou kampaň probíhá pečlivá segmentace a cílení. Tato přesná identifikace potenciálních zákazníků umožňuje optimalizaci nákladů a zvyšuje zisk z prodeje a pomáhá získat rozhodující konkurenční výhodu nad konkurencí. Ale aby mohla společnost úspěšně fungovat, musí správci chápat a používat nejmodernější techniky, které jsou nutné pro uvádění svých výrobků na trh. Tato Masterclass je navržena tak, aby poskytovala vynikající koncepční přístupy a provozní metody, aby účastníkům umožnila přesně a efektivně řídit tyto strategické marketingové aktivity. Budou analyzovat kritéria segmentace, hodnocení segmentů a metody výběru cílů společně s diferenciačními a polohovacími systémy schopnými vytvářet trvalou konkurenční výhodu.

Organizace zaměřená na trhy: Vytvoření a poskytování zkušeností zákazníků (2 dny)

Umístění zákazníků do srdce vaší obchodní organizace mu dává konkurenční výhodu, kterou je těžké porazit. Organizace zaměřené na své zákazníky mají tendenci překonávat svou konkurenci tím, že pečlivě rozdělují své zákazníky a přinášejí svým zákazníkům mimořádné zkušenosti prostřednictvím hodnotové nabídky. Je poznamenáno, že ne všechny organizace jsou zaměřeny na trh a nejsou obeznámeny se správnými technikami, aby poskytly nejlepší zkušenosti zákazníků. Proto tato Masterclass pomůže porozumět problémům, které vedou k změně zaměření na zákazníka, a umožní účastníkům objevovat, vytvářet a přinášet zákazníkům skutečnou hodnotu prostřednictvím komplexní strategie, která sladí všechna oddělení organizace.

Hodnota marketingové hodnoty (2 dny)

V jednoduché jazykové hodnotě lze definovat jako obchodní či marketingové prohlášení, které shrnuje, proč by si spotřebitel měl koupit produkt nebo využít služby. Hodnotící nabídka je důvod, proč by ideální vyhlídky měly kupovat spíše od určité značky než od konkurence. Proto je jasné pochopení hodnotové nabídky nezbytnou podmínkou pro podnikání, aby jim pomohl posílit svůj prodej a podíval se na nedostatečné mezery, které v současné době ztratily zákazníky. Tato třída Masterclass pomáhá jasně definovat a identifikovat návrhy hodnot. Účastníci budou schopni měřit a vyhodnocovat efektivitu návrhů jak na interní, tak na externí úrovni. Po této třídě bude účastník schopen představit své hodnotové návrhy ve všech svých marketingových technikách za účelem kontinuity a konzistence jejich podnikání.

Kdo by se měl zúčastnit

Tento program je vhodný pro:

  • Manažery značky
  • Manažeři Business Intelligence
  • Podnikový rozvoj ředitelů
  • Ředitelé operací
  • Finanční analytici
  • Generální ředitelé
  • Vedoucí marketingoví manažeři
  • Ředitel marketingu
  • Marketingových a prodejních manažerů
  • Jakýkoli jiný manažer, který má zájem o posílení svých marketingových znalostí
This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace June 21, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2019
Duration
Délka trvání
24 dny
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Saúdská Arábie - Al Khobar, Eastern Province
Datum začátku : Sept. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2019
Saúdská Arábie - Al Khobar, Eastern Province
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu