Předmět: Program řízení dodavatelského řetězce

GBN Training Centre

Popis programu

Read the Official Description

Předmět: Program řízení dodavatelského řetězce

GBN Training Centre

PROGRAM ŘÍZENÍ ŘETĚZOVÝCH ŘETĚZŮ

Znalost řízení dodavatelského řetězce je velmi důležitá. Řízení dodavatelského řetězce je vlastně integrace činností, které nakupují materiály a služby, přeměňují je na meziprodukty a konečné výrobky a dodávají je prostřednictvím distribučního systému. Řízení dodavatelského řetězce (SCM) je proto zásadním prvkem pro provozní efektivitu a profesionálními pracovníky, kteří chtějí významně ovlivnit efektivitu, efektivitu nebo ziskovost svých organizací. Měly by zvážit znalosti o řízení dodavatelského řetězce a jeho hodnotě pro společnosti působící na konkurenčním globálním trhu. Cílem tohoto programu je poskytnout účastníkům dobré porozumění tím, že je uvede do různých důležitých aspektů, které zdůrazňují logistiku a řízení dodavatelského řetězce.

Osobní dopad

  • Účastníci budou schopni prozkoumat nákupní, výrobní a distribuční strategie pro globální prostředí
  • Rozdělit vyvíjející se vztahy mezi dodavateli z hlediska nezávislosti na společné podniky a vysvětlit možné role koordinace a spolupráce
  • Koncepční porozumění a kritické povědomí o vznikajících modelech udržitelnosti dodavatelského řetězce na reverzní logistiku
  • Rozlišovat různé charakteristiky agilních dodavatelských řetězců, identifikovat předpoklady agility a navrhnout schopnosti a postupy s cílem zlepšit agilitu dodavatelského řetězce.
  • Objevte nástroje pro přizpůsobení klíčových postupů, které povedou k dosažení provozního lesku
  • Vyhodnotit alternativy pro automatizaci procesu zadávání veřejných zakázek prostřednictvím dostupných technologií
  • Přizpůsobte hodnotu jako vedoucí principu, abyste dosáhli vynikajícího manažerského výkonu s významným dopadem na podnikání
  • Zachyťte struktury, které kontrolují nebezpečí a otevřou dveře pro realizovatelnou správu výrobních sítí v celosvětovém měřítku.

Metodika výcviku

GBNTC nabízí řadu Masterclasses, které společně dokončují program. Každá Masterclass se skládá z krátkých přednášek, případových studií, praktických cvičení, skupinových diskusí, vytváření sítí s průmyslovými kolegy a zkušeností, které jsou mimo pochopení. Instruktážní nástroje používané při rozvíjení těchto zasedání jsou nejnovějšími nejlepšími průmyslovými postupy, hlasovými průzkumy CEO, analýzou dopadu v průmyslu a pozorování trhu. Zasedání jsou náročná a praktická, nabízejí znalosti integrované s nejnovějšími technologiemi kdekoli je to možné.

Obrys programu

Analytické techniky pro dodavatelský řetězec (2 dny)

Manažerská rozhodnutí v logistice a řízení dodavatelského řetězce jsou silně založená na kvantitativní analýze s využitím modelů z disciplíny management science. Data, modely a dostupný software dramaticky změnily operace v odvětví výroby, služeb a logistiky. Cílem této masterclass je poskytnout účastníkům úvod do role a relevance analytických technik v logistice a řízení dodavatelského řetězce. Od jednoduchých grafů až po přijatelné a debatable optimalizační modely nabízí přenositelné dovednosti k použití souvisejících technik pro praxi těchto disciplín. Účastníci rozvíjejí schopnost modelovat a řešit realistické problémy s rozhodováním v kontextu logistiky a řízení dodavatelského řetězce. Tento proces bude usnadněn pomocí softwarových balíčků založených na tabulkách, kde účastníci budou mít příležitost sestavit vlastní tabulkové modely s důrazem na vhodnou aplikaci metod a interpretaci výstupů.

Účetnictví

Cílem Masterclass Management účetnictví a financí pro řízení dodavatelského řetězce (ACF) je zavést řadu tradičních a současných účetních postupů, které zvýší viditelnost finančních informací a umožní manažerům dodavatelského řetězce činit informovaná rozhodnutí, která zvýší hodnotu jejich organizací. Masterclass umožní účastníkům identifikovat klíčové koncepty, které podporují účetní výpočty; rozlišení pěti různých typů účtů: příjmy, výdaje, aktiva, kapitál a závazky; vysvětlit úlohu odpisování a jeho dopad na podnikání; konstruovat a poté rozložit rovnici účetnictví; sestavit účet zisku a ztráty; sestavte rozvahu; připravit prognózu peněžních toků; identifikovat vazby mezi klíčovými finančními výkazy; identifikovat klíčové finanční poměry používané v podnikání; uplatňovat finanční poměry pro hodnocení finanční výkonnosti; identifikovat silné a slabé stránky používání finančních ukazatelů; identifikovat proměnné, které ovlivňují výpočet ROCE; vypočítat hotovostní hotovostní cyklus; identifikovat hnací síly akcionářů; popisují, jak je odvozen výpočet EVA; identifikovat dopad rozhodnutí SCM na účetní závěrku organizace; popište rozdíl mezi pevnými a variabilními náklady; aplikovat marginal costing techniky k vyřešení řady obchodních problémů; identifikovat silné a slabé stránky používání marginálních nákladů; identifikovat silné a slabé stránky využívání nákladů založených na aktivitě pro řízení činností dodavatelského řetězce; vypočítat odchylky od práce a materiálu; identifikovat důvody pro rozdílnost nákladů; popište, jak měřit ziskovost zákazníků; přizpůsobit oddělení strategií, které zlepší ziskovost zákazníků; identifikovat vztah mezi ziskovostí zákazníků a ziskovostí produktů a popsat, jak mohou organizace spravovat ziskovost zákazníků v průběhu času.

Nákladní doprava (2 dny)

Element masterclass pro nákladní dopravu poskytuje solidní základ pro silniční, železniční, leteckou a námořní nákladní dopravu. Zaměření je primárně na perspektivu uživatele, aby bylo zajištěno řízení logistického a dodavatelského řetězce. V silniční nákladní dopravě se však modul týká také podrobnější správy a provozních aspektů loďstva, přičemž uznává, že mnoho organizací provozuje vlastní flotily silniční dopravy, ale také odráží význam silniční nákladní dopravy jako primárního režimu vnitrozemské nákladní dopravy ve většině zeměpisných oblastí pro vnitrostátní dopravu. Masterclass umožní účastníkům kategorizovat a kriticky diskutovat o modelových atributech, provozních otázkách a tržních struktur pro různé druhy dopravy. Vytvořte a aplikujte modely nákladů nákladní dopravy a zhodnoťte kompromisy nákladů a služeb, které jsou součástí navrhovaného řešení dopravy. Pomůže pak rozpoznat a vypočítat dopad doby vedení / přechodu na celkovou efektivitu a efektivitu dodavatelského řetězce. Odhadněte rovnoměrný bod mezi jednotlivými režimy, kde je vzdálenost určujícím faktorem, a vyberte si mezi různými druhy dopravy a spojte je s jinými prvky za účelem vytvoření efektivního a efektivního dodavatelského řetězce.

Inventář

Cílem této masterclass je poskytnout účastníkům pochopení rolí operací v celkovém kontextu řízení dodavatelského řetězce a umožní jim analyzovat a navrhnout efektivní operace dodavatelského řetězce s konečným cílem zlepšit shodu mezi poptávkou a nabídkou. Pomůže účastníkovi porozumět úloze výrobních operací v rámci dodavatelského řetězce. Identifikujte různé typy složitosti ve výrobních operacích v důsledku vysoké rozmanitosti výrobků a způsobů řešení složitých výrobních procesů.

Informační systémy a e-business (2 dny)

Masterclass zdůrazňuje význam informací a úlohu informačních systémů (IS) pro řízení dodavatelského řetězce. To pomůže odhalit příležitosti, které jsou poskytovány pro řízení dodavatelského řetězce společností, a to tak, že budou využívat informační systémy a také výzvy, které budou mít při zavádění informačních systémů. Hlavním tématem diskuse bude úloha informačních systémů v elektronickém podnikání a dopady e-businessu na řízení dodavatelského řetězce společností. Umožní účastníkům porozumět hodnotě informací pro řízení dodavatelských řetězců a významu správy informací, včetně kvality informací a sdílení dat, rozpoznat vhodné informační systémy potřebné pro podporu různých funkcí souvisejících s řízením dodavatelských řetězců společností, identifikovat potenciální příležitosti poskytované zavedením nových informačních systémů pro podporu vnitřních a vnějších organizačních operací dodavatelského řetězce společností a definování implementačního plánu pro interní a externě organizační informační systémy.

Outsourcing logistiky (2 dny)

Outsourcing logistiky se za posledních deset let rychle rozvinul. Dodavatelé 3PL (Third Party Logistics) se stali součástí velmi konkurenčního a dynamického průmyslu. Celkovým cílem tohoto masterclassu je zaujmout účastníky prostřednictvím různých aspektů týkajících se výběru (výběrového řízení) a práce s dodavatelem logistiky třetí strany. Budou rovněž zahrnuty další aspekty týkající se vývoje nových logistických outsourcingových obchodních modelů (Fourth Party Logistics - 4PL). Tento masterclass umožní účastníkům popsat relativní výhody a nevýhody outsourcingu logistických operací, aplikovat nabídkový rámec na proces outsourcingu logistiky a vytvořit nástroj pro hodnocení nabídek. Rovněž rozvíjí smysluplné klíčové ukazatele výkonnosti a popisuje jejich úlohu v řízení probíhajících smluv a aplikuje různé typy smluv, pokud jde o outsourcing 3PL a nové vznikající obchodní modely.

Základní údaje a standardy dat v dodavatelském řetězci (2 dny)

Pro účinné rozhodnutí je nutné přesné údaje. Chyby s daty mohou stát organizaci velkou částku peněz, tlačit zákazníky a zavádět nové strategie obtížné nebo nemožné. Samotná existence organizace může být skutečně ohrožena špatnou kvalitou informací. Master Data má zvláštní význam v rámci dodavatelského řetězce, protože přesně popisuje každou položku, která prochází dodavatelským řetězcem, včetně; rozměrové údaje, hmotnost, počet položek na balení apod. Chyby v těchto informacích mohou mít za následek špatné využití vozidla nebo nákladnou práci. Normy v rámci dodavatelského řetězce mají také zásadní význam, protože zajišťují, že všechny strany "mluví stejným jazykem", což umožňuje rychlé a jasné sdělování informací, což vede k efektivnímu řízení dodavatelského řetězce. Cílem této masterclass je představit účastníky společných standardů dodavatelského řetězce a metody řízení dat dodavatelského řetězce. Rovněž poskytuje účastníkům dobré znalosti o technologiích a přístupech používaných v rámci dodavatelského řetězce, aby se zvýšila efektivita správy dat.

Vyjednávání a řízení smluv (2 dny)

Cílem tohoto masterclassu je dvojí, především jeho cílem je pomáhat účastníkům rozvíjet své znalosti, dovednosti a důvěru v řízení vyjednávání. Jedná se o pochopení principů vyjednávání, získání příležitosti k jejich praktikování a získávání zpětné vazby o jejich výsledcích. Za druhé, Masterclass má za cíl poskytnout účastníkům pochopení, jak řídit smluvní vztahy po celou dobu jejich životního cyklu, od vyjednávání až po ukončení smlouvy. Pomůže účastníkům identifikovat a zhodnotit proces a přístup k vyjednávání. Účinně je připravují, aby se účastnili jednání a umožnili jim prokázat pochopení, jak řídit smlouvy.

Měření výkonu (2 dny)

Měření a řízení výkonnosti (PMM) je již několik desetiletí na programu akademických pracovníků a odborníků z oblasti soukromého i veřejného sektoru. Nicméně navzdory značným zdrojům investovaným do organizací PMM organizacemi výzkum ukazuje, že iniciativy týkající se PMM, jako je například implementace scorecardů nebo přijetí postupů PM, často nedokáží přinést zamýšlené výhody. Navíc se někdy ukáží jako negativní ohledně výkonu organizace. Pokud mají organizace v dlouhodobém horizontu uvědomovat si hodnotu a být dlouhodobě udržitelnější, je velmi důležité pochopit, jak přesně měří výkonnost a postupy řízení zlepšený výkon. Ještě více, když několik propojených organizací tvoří součást napájecí sítě, úkol měření je obzvláště komplikovaný. Měří měření výkonu v dodavatelských sítích zvláštní péči? Platí obecné zásady organizačního řízení výkonnosti? Jedná se o některé z otázek, které se tato mistrovská třída bude zabývat. Tato hlavní třída se zaměří na typy a struktury systémů měření výkonu, jako je Balanced Scorecard a Performance Prism, a na návrh vhodných strategických a úspěšných map, výkonových cílů a ukazatelů.

Zásady strategického zadávání zakázek (2 dny)

Hlavní třída prozkoumá předmět zadávání zakázek a nabídky v průmyslovém a obchodním kontextu, vysvětluje jeho úlohu a účel v rámci dodavatelského řetězce. Účastníci se dozví, jak se vyvíjí zadávání veřejných zakázek, dovednosti a informace potřebné pro odborníky v oblasti zadávání veřejných zakázek, akademickou teorii a znalosti shromážděné v dané oblasti a použití specifických nástrojů a technik používaných při řízení zadávání zakázek. Navíc budeme zkoumat a využívat některé nedávno vyvinuté technologie v rámci elektronického zadávání veřejných zakázek, které jsou navrženy tak, aby zlepšily řízení procesů i nákladů. Tato hlavní třída umožní účastníkům porozumět účelu zadávání zakázek a její úlohy v organizaci. Účastníci budou schopni popsat a analyzovat jak strategické tak i taktické problémy při řízení zadávání veřejných zakázek a budou schopni diskutovat o procesech, které se zabývají zadáváním veřejných zakázek, vysvětlující roli a přínosy automatizovaných a webových aplikací používaných při zadávání veřejných zakázek a dodávkách.

Maloobchodní logistika (2 dny)

V uplynulých desetiletích se maloobchodníci zvýšili svou moc v dodavatelském řetězci a stávají se klíčovými členy řetězce a ovládají řadu logistických aktivit. Podrobná analýza logistických činností maloobchodníků odhalí a analyzuje tyto problémy. Cílem tohoto masterclassu je dvojí, především jeho cílem je poskytnout přehled o rozsahu operací maloobchodní logistiky v moderních maloobchodních organizacích, což znamená zvýšení povědomí a pochopení klíčových strategických otázek týkajících se způsobu, jakým si maloobchodní organizace řídí své logistické aktivity a zařízení uvnitř i za hranicemi firmy. Za druhé, Masterclass má za cíl poskytnout účastníkům porozumění a zhodnocení klíčových současných trendů v maloobchodní logistiky. Pomůže účastníkům odrážet a zhodnotit činnosti, funkce a procesy spojené s řízením operací maloobchodní logistiky. Kriticky zhodnotit význam a uplatnění teorií, konceptů a rámců maloobchodní logistiky v širším kontextu maloobchodní organizace v konkurenčním a měnícím se prostředí. Diskutujte a vysvětlujte strategickou úlohu logistických operací pro maloobchodní firmy a projděte pochopení klíčových trendů, které ovlivňují a ovlivňují moderní logistické provozy.

Plánování prodeje a provozu (S.

S

Six Sigma v dodavatelském řetězci (2 dny)

Škola Six Sigma masterclass bude stavět a rozvíjet některé analytické dovednosti představené dříve v programu. Bude se nacházet v kontextu metod kvality a celkového řízení kvality (Total Quality Management - TQM), které popisují jejich vývoj od Deemingu až po současnost. Masterclass bude poskytovat porozumění a praktické využití metodiky Six Sigma podle přístupu Define-Measure-Analyze-Improve-Control (DMAIC). Účastníci budou schopni kombinovat teorii s praktickými případovými pracemi, které budou experimentovat s kvantitativními a kvalitativními technikami používanými při řešení typických problémů dodavatelského řetězce. Tato masterclass je navržena tak, aby přivedla účastníky na odpovídající úroveň 6 Sigma "zeleného pásu", což jim umožňuje navrhnout řešení organizačních otázek. Umožní jim rozvinout důkladnou znalost historie a cíle filozofie a metodiky 6 Sigmy, posílit schopnost zhodnotit nejrůznější kvantitativní a kvalitativní techniky a zhodnotit jejich využití při řešení logistických problémů. Pomůže účastníkům formulovat použití vhodných analytických nástrojů pro analýzu a řešení problémů v rámci strategie navrhování dodavatelského řetězce a zlepšování dodavatelského řetězce pomocí 6 Sigma technik

Strategie dodavatelského řetězce

Cílem této hlavní třídy je poskytnout účastníkům spolehlivý základ kurzu tím, že představí hlavní pojmy a principy, které zdůrazňují logistiku a řízení dodavatelského řetězce, včetně důležité otázky udržitelnosti. Hlavní třída se nazývá Strategie dodavatelského řetězce

Kdo by se měl zúčastnit

Nejvyšší výkonné vedení (soukromý a veřejný sektor) včetně:

  • Vedoucí pracovníci společnosti
  • CxOs
  • Vedoucí oddělení
  • Regionální manažeři
  • Rozhodovací činitelé a majitelé firem
  • Vedoucí oddělení (Obstarání, dodavatelský řetězec a logistika)
  • Odborníci a manažeři dodavatelského řetězce
  • Projektoví manažeři
  • Smluvní specialisté a manažeři
  • Provozovatelé a správci zakázek
  • Maloobchodníci a logističtí odborníci
  • Nákladní a nákladní prodejci
This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace June 21, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2018
Duration
Délka trvání
28 dny
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Saúdská Arábie - Al Khobar, Eastern Province
Datum začátku : Sept. 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2018
Saúdská Arábie - Al Khobar, Eastern Province
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu