Kurz SMC - Kompaktní správa služeb

Všeobecné informace

Popis programu

S profesionálním servisem ke spokojenosti zákazníka a provozní efektivnosti.

Ti, kteří přebírají odpovědnost, potřebují manažerské dovednosti, aby mohli profesionálně a úspěšně plnit úkoly, které jim byly svěřeny. Kromě toho lze vybudovat odborné znalosti, např. Vývoj a marketing portfolia služeb, interních a externích zákazníků, správu výnosů a nákladů, rozvoj obchodní dokonalosti a kontrolu služeb. To buduje odborné znalosti.

Pokud tedy chcete řídit podnikání v oblasti služeb, budovat nové obchodní oblasti, prohlubovat vztahy se zákazníky a úspěšně vést tým, potřebujete specifické manažerské dovednosti, které zahrnují koncepční práci a znalost pákového efektu růstu.

Výhody

Výhra win-win: Takto mohou zaměstnanci a společnosti těžit z kurzu SBM.

Z toho plynou výhody pro zaměstnance:

Tento týdenní výcvikový kurz vás podporuje v oblasti operativního servisu, zejména s ohledem na spokojenost zákazníků a nákladovou efektivitu v oblasti služeb. Manažerské znalosti a implementační nástroje potřebné pro moderní servisní praxi jsou systematicky a kompaktně sdělovány a hmatatelné na základě vývoje koncepce pro vaši oblast odpovědnosti. Tímto způsobem je intenzivně připravena implementace do vlastní praktické práce.

Zpráva účastníků:

"Seminář Service Management Compact mi dal mnoho nových poznatků a nápadů pro mou práci."

"SMC omezuje všechna témata ve službě ve velmi krátké době, to bylo pro mě zásadní, abych si to vybral." Obzvláště zajímavé byly plánování služeb a strategie služeb ... také čísla společností. To, co jsem očekával, bylo splněno. “

"Pro mě byl přístup v oblasti řízení, financí a controllingu vzrušující, dnešní manažer služeb se hodně spojuje." To, co jsem očekával, bylo plně splněno. “

Pro firmy to přináší výhody:

  • Posílení kompetencí zaměstnanců v jejich specifických funkcích a rolích
  • Zvýšená účinnost a efektivita v denních procesech
  • Konkurenční výhoda prostřednictvím certifikovaných zaměstnanců služeb
  • Obchodní řízení oblastí služeb podporuje růst a zisk
  • Používají se metody a postupy pro optimalizaci organizace služeb

Obsah předmětu

Služba je vaše firma: S tímto obsahem kurzu ji ovládáte mistrovsky.

  • Posílení strategických a koncepčních schopností
  • Rozvoj rozhodovací pravomoci pro ekonomické řízení
  • Podpora kreativity a ochoty převzít odpovědnost za nová řešení
  • Vývoj koncepce služeb pro vaši vlastní oblast na základě struktury 9P
  • Zavádění nových služeb ve stávajících organizacích
  • Kontrolní nástroje pro efektivní správu služeb

Zažijete zajímavou a intenzivní výměnu zkušeností s lektory a účastníky kurzu z jiných společností a průmyslových odvětví - síť často trvá dlouho po skončení kurzu. Intenzivní technická podpora školitelů umožňuje řešit i vaše individuální otázky. Po absolvování závěrečné zkoušky a dokončení konceptu doprovodné služby pro vaši oblast odpovědnosti obdržíte certifikát od ISS ServiceAcademy.

Metodologie

Přední lekce byly včera! Případové studie, projektové práce a další jsou dnes!

  • Koncept kombinovaného učení (webináře a školení ve třídě)
  • Hlavní projevy a přednášky zaměřené na dialog
  • Plenární diskuse a aktivní výměna zkušeností
  • Denní přenos příslušného obsahu školení do vlastní pracovní praxe
    • převod 9 Ps do vaší vlastní praxe
    • zpracování plátna obchodního obchodního modelu služeb
    • systematický rozvoj vaší vlastní servisní koncepce
  • Individuální a skupinová práce
  • Případové studie, hraní rolí
  • Na požádání individuální konzultace a koučování

Kdo je kurzem?

  • Zaměstnanci, kteří mají odpovědnost za provozování služeb na různých trzích a regionech
  • Zaměstnanci, kteří řídí outsourcingové servisní partnery a kteří chtějí být odpovědní za spokojenost zákazníků
  • Zaměstnanci, kteří chtějí generovat nové inovace v provozu
  • Vedoucí pracovníci se zkušenostmi z oblasti technických služeb
  • Bývalí účastníci „Certified Distributor Service“
  • Účastníci navštěvující SMC jako první modul kurzu managementu certifikovaných servisních manažerů

Reproduktory a trenéři

Řečníci a koučové na ISS International Business School of Service Management jsou aktivní manažeři, podnikatelé a konzultanti s mnohaletou praxí.

naše služby

Osobní návratnost, návratnost investic - to můžete očekávat a další!

  • Účast na kurzu a vytváření sítí
  • Dokumenty o kurzu
  • Nápoje a oběd
  • Psaná zkouška
  • Dohled ve vývoji vlastního konceptu služeb
  • Doprovázení účastníků a mentorů / mistrů společnosti po dobu 4 týdnů po školení v učebně
  • Promoce certifikátu

Investice IHR

Zapojení, zkoušky, poplatky: co investujete do kurzu.

Váš čas účastnit se pětidenní účasti, přípravných a následných činností a osobní práce v průběhu kurzu.

To zahrnuje zejména práci na následném konceptu služeb pro vaši vlastní společnost. Doprovodný rozvoj konceptu služeb také zajišťuje návratnost investic vysílající společnosti do dalšího vzdělávání.

Kurs
5 dní intenzivního školení ve třídě 3 680,00 EUR plus DPH

Osvědčení
Závěrečná zkouška, koncept služeb dohledu nad 1 200,00 EUR plus DPH

Poznámka: Vlastní křivka učení se vyplatí! Při účasti na několika kurzech nás prosím kontaktujte ohledně zvláštních podmínek.

Balíček obchodních sítí

Balíček Business Networking Package je volitelný a zahrnuje individuální podporu účastníka po celou dobu trvání kurzu. Večerní akce s účastníky kurzu a ubytování ve stejném hotelu podporují propojení mezi účastníky a zvyšují jejich motivaci. Tento balíček byl vyvinut pro holistické učení a prokázal se jako cenný doplněk kurzu.
Cena podléhá výkyvům v důsledku akce a výběru hotelu a je sdělena individuálně.

Osvědčení

Poslední den proběhne písemná zkouška s otevřenými a více otázkami. Dva týdny po školení ve třídě začíná vývoj vlastního konceptu praktické služby. Toto trvá čtyři týdny a je aktivně podporováno ISS Business School a nakonec vyhodnoceno. Po absolvování závěrečné zkoušky a úspěšném rozvoji vlastního konceptu služeb obdrží účastníci certifikát od ISS ServiceAcademy.

Osvědčení o absolvování kurzu „Service Management Compact“ prokazují, že získali potřebné znalosti a dovednosti pro optimální a výhodné sladění stávajících zdrojů s potřebami a referencemi zákazníků a trhu.

Kurzy jsou certifikovány od roku 1992, od roku 2009 ISS ServiceAcademy. Kvalitu a aktuálnost certifikačních kurzů zajišťuje poradní sbor ISS ServiceAcademy.

Poslední aktualizace Listopad 2019

Informace o škole

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, w ... Čtěte více

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, we accompany companies in transformation projects offering assessment, consultation and development projects as well as management trainings. Méně