Digitální grafický kurz
European Summer School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Prague, Česká republika
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
10 dní
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
30 Apr 2024
Nejbližší datum zahájení
05 Aug 2024
Úvod
V tomto kurzu se dozvíte vše, co potřebujete, abyste se stali aspirujícím grafikem. Naučíte se načrtnout a připravit svůj projekt, jak jej změnit na realitu pomocí moderních softwarových a hardwarových nástrojů a jak jej upravit na finální verzi. Získáte také znalosti o současných trendech a populárních metodách grafického designu a jeho prezentace.
Popis
Kurz grafického designu by se měl zabývat nejčastějšími tématy v nejoblíbenější sféře reklamy a grafického designu. Doufejme, že se studenti naučí, jak se vrhnout na různé požadavky v grafickém designu a jak dělat úspěšnou vizuální komunikaci.
Dovednosti
Aktualizováno
Předpoklady
Kurz je určen pro pokročilé studenty oboru grafického designu. Studenti by měli mít základní nebo pokročilé dovednosti s Adobe Illustrator a Adobe Photoshop.
Materiály, které budou potřebné:
- počítač (PC nebo Mac) s nainstalovanými programy Adobe (Illustrator a Photoshop)
- měkké tužky, pera a některé papíry, které budou používat při navrhování
- grafický tablet není požadován, ale je obrovskou výhodou, že ho budete mít
Plán: Pondělí - Pátek, 9:00 - 14:00
Kredity: Po absolvování kurzu obdržíte oficiální osvědčení o účasti. Informujte prosím organizační pracovníky, pokud požadujete další doplňky, jako např. Přepis záznamů. Student má nárok na získání až 5 kreditů ECTS, ale postupujte podle pokynů a konzultujte s univerzitou předem vědecký proces.
Cena: Poplatek za výuku zahrnuje poplatek za studium, studijní materiály a odpolední / večerní společenské akce a akce, vítaný a sbohem. Ostatní výdaje, jako je doprava, stravování, ubytování, pojištění, osobní výdaje, mimořádné aktivity (např. Výlety mimo město, vstupné, některé sportovní aktivity a pronájmy) a požadované vybavení cena.
Ubytování: Možnosti ubytování naleznete zde.
Osnova kurzů
- Skicování a kreslení - nejdůležitější část navrhování cokoliv v grafickém průmyslu. Studenti nemusí mít dovednosti v kreslení, tato část by je měla naučit, jak pracovat s počátečními myšlenkami. Budou se seznámit s konstrukčními prvky, jako je barva, linie, tvar, prostor, struktura.
- Návrh loga - část, kde nápady získají svou podobu a stávají se skutečným designem pro společnosti, služby nebo produkty, vzhledem k významu designu loga ve vizuální podobě společnosti.
- Typografie - Studenti potřebují vědět, jak pracovat s texty, fonty a základními principy typografie - efekty a dokonce i psychologii používanou typograficky pro klienty, výběr vhodných písem s Corporate Identity nebo návrhy produktů. Jsou také vystaveni technickým a estetickým otázkám a komunikačním schopnostem typografie jako individuálních forem a jako text.
- Návrh produktu - spousta firem a služeb nabízí své vlastní nové produkty, studenti se naučí přiblížit se k produktovému designu, jak najít spojení mezi identitou společnosti a atributy produktu. Cílem předmětu je seznámit posluchače s úlohou mnoha funkcí při vytváření nového produktu
- Firemní identita - Značka je vyjádřena v systému hmatatelných předmětů, které podporují uznání této značky. Tyto položky budou obvykle mít silnou identitu, která je odděluje nebo je vynikne z davu značek na trhu. Tato část by měla spojit všechna cvičení dohromady, aby se vytvořila funkční identita společnosti (bude zde výběr různých druhů podniků). Konečný stav bude obsahovat příručku značky.
* Program / Course Outline může být změněn.