Diplom v 3D animaci Hra, film
Centre for Arts and Technology
Klíčová informace
Umístění kampusu
Kelowna, Kanada
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
24 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Získejte praktické tréninkové animace od našich animačních odborníků v Centre for Arts and Technology Kelowna, BC college campus. Vždy jste byl kreativní a měl svůj prst na pulsu nejnovějších technologických trendů. Videohry jsou trochu posedlostí a kariéra, která vyžaduje oblek a kravatu, není právě to, co máte na mysli. Spolupráce s týmem talentovaných kolegů v příští hře nebo animované hře je místo, kde se v blízké budoucnosti uvidíte. Je na čase přinést své sny k životu. Za pouhých 24 měsíců obdržíte 3D animační trénink, abyste si získali svůj profesionální diplom a odešli s vyřazeným portfoliem a demo navijákem, které předvedou vaše talenty potenciálním zaměstnavatelům. To jsou jen některé z kariérních cest, které byste mohli vzít s vaším dvouletým diplomem v 3D Animation for Game, Film
- Animátor znaků
- Character Modeler
- Technický umělec
- Textury umělec
- Digitální umělec
- Umělec osvětlení
- Koncept / Storyboard Umělec
- Kompozice interpreta
Kariéra
Náš 3D animační trénink pro hru, film
" Centre for Arts and Technology mě představilo přátelům s podobnými zájmy, pracovním prostředím na rozdíl od čehokoliv, co jsem kdy zažil, a instruktory, kteří mě inspirovali k lepšímu." - Evan Lewis
Průběh kurzu
V 1. čtvrtletí budete seznámeni s praktickými dovednostmi a znalostmi, které jsou osvědčenými základy 2D a 3D umění, a tak položíte základy pro celý svůj dvouletý program. Toho se dosáhne zavedením několika průmyslových standardních 2D / 3D softwarových balíčků, které budou konzistentně využívány v rámci vašeho programu, koncepcí výkresu / návrhu a vytvořením, jaký bude čtvrtletní demo naviják. Na konci prvního čtvrtletí se zobrazí 6 základů CG; modelování, strukturování, vybavení, animace, osvětlení a vykreslování; digitální lakování a techniky manipulace s fotografiemi; základní perspektivní kresba; základní pochopení základních principů a prvků návrhu; FX / kompozice aplikací se záznamem živých akcí a editací / exportními technikami pro vytvoření prvního demo navijáku.
2. čtvrtletí se bude i nadále zaměřovat na 6 základů CG a zvýšenou znalost standardního 3D softwarového balíčku. Navíc jste ponořeni dále do aplikace nastavení kamery, filmových technik a kompozice, protože se vztahuje k procesu storyboardingu a předvídavosti. Tradiční kresba, která se týká kresby lidské formy z pozorování a tradiční animace a jejích principů, jsou představeny.
Třetí čtvrtletí se bude dále zaměřovat na 6 základů CG a zvyšování odbornosti standardního 3D softwarového balíčku. Tradiční kresba pokračuje studiem lidské podoby, ale nový software a nástroje jsou představeny, protože se týkají digitálního procesu 2D animace, designu znaků a CG sochařství. Tento čtvrtletí dokončí zobecnění vašeho programu.
Čtvrtá čtvrtina přebírá 6 základů CG a rozdělí je po celý zbytek svého dvouletého programu na několik samostatných toků. Představuje animační tok CG se zaměřením na principy animace a provádění animace znaků. Představuje modelovací tok se zaměřením na proces jak technik tvrdého povrchu, tak organického modelování. Vytváří se osvětlení, textury, vykreslování a kompozitní tok se zaměřením na profesionální prezentaci a realizaci vašich CG projektů. Tento čtvrtletí se začne více soustředit na CG potrubí, ale metody pro návrh charakteru jsou i nadále zkoumány.
5. čtvrtletí bude pokračovat v animaci CG se zaměřením na pokročilé principy, pokud se týká tělesné mechaniky a jednání k dialogu. Modelování pokračuje v pokročilých technikách v manipulaci a modelování tvrdého povrchu / organické. Osvětlení, textury, vykreslování a kompozice pokračují pomocí pokročilejších nástrojů a procesů. Game Design je také soustředěný, protože vytvoříte a zdokumentujete originální herní koncepci. Začnete analyzovat, jakou oblast CG se zaměříte v posledním roce programu.
V této fázi si vyberete, na kterou kognitivní disciplínu se budete primárně soustředit; Modelování, animace nebo VFX a vše, co tyto tři zahrnují. Na základě tohoto rozhodnutí přinesete energii do zvládnutí zvoleného pole během posledních devíti měsíců. Nyní začnete stát se více samoregulovanými a začnete uvádět do pohybu to, co může vypadat vaše konečné portfolio a promoční demo naviják. Pracovní a profesní rozvoj je zaveden s cílem usnadnit proces úspěšného post-vzdělávání ve vašem osobním i profesním životě. Tradiční kresba pokračuje v kresbě třetí úrovně, která se zaměřuje na lidskou i zvířecí podobu. Přidány dovednosti zaměstnatelnosti jsou nabízeny tak, aby získaly znalosti v sekundárním 3D softwarovém balíčku.
V 7. čtvrtletí budete pokračovat v práci na materiálu pro vaše finální promoční portfolio a demo naviják. Kurzy jsou více zaměřené na sebe a instruktoři se podílejí na zvýšené mentorské roli. Profesionální postoje, studijní praxe, výrobní plány a vytváření sítí jsou ve větší míře zdůrazněny a podrobeny podrobnější kontrole. Další dovednosti v oblasti zaměstnatelnosti jsou posíleny aplikací herního stroje a tím, jak může být přínosem vašeho pracovního toku práce s CG.
Vaše poslední čtvrtletí je o tom, jak to udělat na nejvyšší úrovni. To je konečné vyvrcholení vaší tvrdé práce. Leštění vašeho umění, vytváření profesionálního demo navijáku / portfolia, vyhledání práce, vytváření sítí a splnění kritérií pro absolvování studia je vaším zaměřením.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Osvědčení o úspěchu v animaci a hraní her
- Santa Barbara, Spojené státy americké
Program dálkového studia v oblasti designu her
- Sofia, Bulharsko
Spolupracovník v aplikované vědě, informační technologie - vývoj her
- Philadelphia, Spojené státy americké