Diplom v Corporate Performance Management

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Popis programu

Read the Official Description

Diplom v Corporate Performance Management

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Celkový cíl:

Účastníci, manažeři a podnikatelé získávat a / nebo posílit příslušné znalosti a dovednosti potřebné pro podporu jejich efektivní výkon a přispět k dosažení strategických cílů společnosti, nebo organizace, které zastupují.

těžit:

Velkou přidanou hodnotou tohoto diplomu je, že účastníci mohou prakticky uplatnit při rozhodování svých firem, přispívající k tomu, že prvky, které vedou k dosažení strategických cílů těchto společností.

Tento program má procesní logiku, která předpokládá spojení, které musí existovat mezi strategickým myšlením řídícího týmu a jeho interpretací životního prostředí, aby bylo možné strategii definovat a následně implementovat s flexibilní orientací a sladit se s podnikatelskou vizí, která je určena. , Navíc tento program poskytuje účastníkům jasnou identifikaci jejich profilu vedení a jejich důsledků v procesu vedení a řízení týmu, který provádí výše uvedené procesy. Zahrnuje simulaci, v níž se vše, co účastníci naučí nebo posilují, uvedou do praxe. A končí s modulem případů, které budou dokonce pracovat po celou dobu trvání. Na základě této předchozí práce budou v průběhu modulu prezentovány jednotlivé případy panelu odborníků a jejich kolegům s úmyslem, cvičit okamžitě.

Zaměřené na:

Ředitelé a podnikatelé

předpoklad:

profesionální třídy dokončena.

Tři roky v manažerské úrovni nebo pět let ve vedoucí pozici.

obsah:

Modul 1 Advantage zaměřen na lidský kapitál

Rozvíjet manažerské schopnosti pozorovat, řešit a zaměřit se strategicky opatření v oblasti řízení lidského kapitálu přilákat, udržet a posílit strategickou hodnotu lidí a dostat se přes ně na konkurenceschopnost podniku.

program

  1. Naučit myslet strategicky
  2. Kontext S. XXI
  3. mezigenerační pracovní síly
  4. talent management
  5. Klíčové pozice k provádění strategie
  6. Nové dovednosti: Soft skills
  7. Charakteristiky spojené s inovacemi
  8. Největším přínosem: organizační kultura
  9. Posílení strategickou hodnotu lidí
  10. Kroky k dosažení konkurenční výhody prostřednictvím lidského kapitálu.

Délka Modul: 8 hodin

Modul 2 Nové podnikatelské prostředí paradigmata a strategické myšlení

Tento modul se snaží aktualizovat účastníky v pochopení dynamiky hlavních ekonomických, sociálních, technologických, demografických a politických procesů země a obecně hlavních tendencí ve světě. Navíc získávají nástroje a techniky, které jim umožňují řídit tyto informace se širokou perspektivou, začlenit je do svého rozhodování, kromě přezkoumání základních prvků moderní organizace (kultura, poslání, vize, horizont), stejně jako aplikace myšlení strategické pro konkurenční prostředí a strategický návrh procesu.

program

  1. Rámec pro podnikání v globálním světě.
  2. Nový světový řád.
  3. Změny v pořádku a dynamiky.
  4. Kultura a její vliv na administraci.
  5. Nová paradigmata vrcholového vedení, v reakci na měnící se prostředí.
  6. Výstavba strategické budoucnosti.
  7. Strategická změna.
  8. Kultura, mise, vize a strategické horizont.
  9. Strategický záměr (základní kompetence).
  10. Hodnoty strategického řízení a její vliv na organizační kulturu.
  11. Proces strategického řízení (obecný náčrt)

Modul život: 16 hodin

Modul 3 Vytváření konkurenční výhody

Účastníci se mohou formulovat strategie, pomocí analytických nástrojů, které jim umožní vybudovat nebo udržet konkurenční výhody společnosti a rozvíjet schopnost vytvářet vazby mezi životním prostředím, organizace a účely zaměstnavatelem a úkolem řízení, a navíc účastník posílit svou schopnost realizovat konkurenční strategie pro firmu, vložením do nejvhodnější organizační struktury, aby bylo dosaženo požadovaných cílů, a může zprovozní prostřednictvím účinných politik a pokynů.

program

  1. Vnější prostředí; Analýza.
  2. Vnitřní prostředí; Analýza.
  3. Identifikace klíčových faktorů úspěchu.
  4. Identifikace a budování konkurenční výhodu.
  5. Hodnota řetězec.
  6. Strategie, jako výsledek analýzy.
  7. Konkurenční strategie, různé druhy výhod.
  8. Strategické řízení; syntéza.
  9. Proces implementace strategie.
  10. Strategie firmy.
  11. Organizace a struktura organizace.
  12. řídicí systémy pro řízení a měření výkonnosti.
  13. Hlavní zásady v oblasti obchodu.
  14. Firemní kultura: mega politika?

Modul život: 16 hodin

Modul 4 Správa strategických iniciativ

Tento modul je určen k určení toho, co by mělo být zahrnuto a nemělo by být zahrnuto do strategických iniciativ společností. Stručně pokrývá oblasti znalostí o rozsahu, integraci, čase, lidských zdrojích, komunikaci; uvedeno v pátém vydání PMBOK.

Cílem je přezkoumat procesy spojené s metodikou Projektového managementu pro řízení projektů. Rozvíjet postupy, které nám umožňují: Definovat rozsah, řídit talent, vytvořit plán a sledovat a řídit prvky projektu strategických iniciativ.

program

  1. Řízení rozsahu a integrace strategií.
    1. Stručný úvod do řízení projektů.
    2. Správa informačního fondu předchozích modulů.
    3. Určení rozsahu a cílů konkurenčních strategií
  2. Efektivní správa času
    1. Správa talentů založená na kompetencích.
    2. Vývoj a určení časových rozvrhů.
  3. Vypracování akční strategie
    1. Plán řízení strategií iniciativ.
  4. Řízení a sledování
    1. Prvky kontroly a správy změn
    2. Odůvodnění vývoje získaných zkušeností.
    3. Vytvořte virtuální kruh neustálého zlepšování strategického řízení

výstupy:

Bude poskytovat nástroje a postupy založené na PMBOK metodiky verze 5 umožňuje vývoj výstupů, které budou sloužit jako posouzení a rovněž tvoří součást sbírky listin a / nebo procesů vyvinutých v průběhu diplomu.

  1. Struktura práce členění.
  2. letový řád
  3. komplexní řízení změn.
  4. Acervo kompetence založené na talent.
  5. procesní řízení a monitoring.
  6. Složka vedení projektu.

Modul život: 16 hodin

Modul 5 Posouzení ekonomického dopadu rozhodnutí

V tomto modulu účastníci získají koncepty a nástroje pro návrh finanční strategii firmy a srovnejte ji s procesy, které konkurenční pozice poptávky firmy.

program

  1. Konkurenční strategie společnosti a její finanční dopady.
  2. Finanční rozhodnutí o investicích, financování a odměňování akcionářů.
  3. Správa provozního cyklu organizace.
  4. Správa investičních projektů: kapitálový rozpočet společnosti.
    1. Metody, ve kterých se hodnota peněz časem nemění.
    2. Metody, ve kterých se hodnota peněz mění v průběhu času.
  5. Náklady na kapitál a kapitálovou strukturu společnosti.
  6. Řízení finančního rizika portfolia investičních projektů společnosti.
  7. Generování hodnoty prostřednictvím finančních rozhodnutí.

Modul život: 16 hodin

Modul 6 Umístění a strategie na trhu

V tomto modulu budou účastníci získat vhled do marketingové strategie organizace, jejich uvedení do souladu s konkurenční strategie s důrazem na klienta a v procesu realizace.

program

  1. Konkurenceschopné obchodní strategie a marketingové strategie.
  2. Paradigma zákazníka jako centrální marketingové strategie.
  3. Vztahy budova zákazníků.
  4. Proces implementace strategie na trhu.
  5. Procesy zákaznický servis a konkurenční výhodu firmy.
  6. Vyhodnocení úspěšných marketingových strategií a služby.
  7. Metody a systémy hodnotící služby.

Modul život: 16 hodin

Modul 7 hodnota Vytvoření v řetězci operací

V tomto modulu budou účastníci získají nejdůležitější pojmy, že struktura operace strategie společnosti a její vztah s jeho velkých projektů (řízení dodavatelského řetězce), a vztahy, které se ztotožní s konkurenční strategie organizace.

program

  1. Operace strategie firmy.
  2. Procesy a informace o řízení dodavatelského řetězce a důsledky podávání zpráv.
  3. Mezi hlavní projekty.
  4. Náklady na provoz společnosti a vztah s produktivitou.
  5. tržní strategie a zákaznický servis a provoz.

Modul život: 16 hodin

Modul 8 Strategic Business Simulation

V této simulaci tří po sobě jdoucích dnů, budou účastníci zformován do týmů (společností) a bude soutěžit v prostředí, které se snaží, aby odrážely realitu, aby bylo dosaženo cíle na trhu, ziskovost a efektivitu při řízení portfolia projektů, jako je bude probíhat v reálném životě situace. V této simulaci budou účastníci integrovat všechny znalosti, dovednosti a nástroje získané přes diplomu, uvedení do hry na základě výběrového řízení.

program

  1. Cíle simulace.
  2. Cíle týmů.
  3. Tým, role a odpovědnosti; definice funkce.
  4. Formulace dlouhodobého strategického plánu.
  5. rozhodovacích
  6. Zpráva pro akcionáře
  7. Proces kontroly

Modul život: 16 hodin

Modul 9 Obchodní případy

Účastníci budou prezentovat své firmy diagnózu na základě všech poznatků získaných v průběhu programu, a to jak instruktor a zbytek skupiny bude poskytovat zpětnou vazbu ke zlepšení výkonnosti zúčastněných organizací.

program

  1. Prezentace případů
  2. Session Rada

Modul život: 16 hodin

This school offers programs in:
  • španělština


Poslední aktualizace May 20, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Říj. 2018
Červenec 2019
Duration
Délka trvání
136 hodin
Kombinované
Denní studium
Price
Cena
56,200 USD
Information
Deadline
Locations
Mexiko - Leon, Guanajuato
Datum začátku : Srp. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Mexiko - Zapopan, Jalisco
Datum začátku : Říj. 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Mexiko - Oaxaca, Oaxaca
Datum začátku : Červenec 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Říj. 2018
Mexiko - Zapopan, Jalisco
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Červenec 2019
Mexiko - Oaxaca, Oaxaca
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Srp. 2019
Mexiko - Leon, Guanajuato
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu