Diplom v oboru Management a International Business obchod

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Popis programu

Read the Official Description

Diplom v oboru Management a International Business obchod

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Doba trvání 112 hodin

Celkový cíl:

Správa vlastní obchodní nástroje prvotřídní společnost, navrhovat marketingové procesy, logistiku a mezinárodní distribuci, které umožňují, aby účastníci vytvářet konkurenční výhody a tím i hladiny vyšší produkce a příslušných úrovní polohování globální trhy.

těžit:

Na konci účastníků programu budou možnosti:

  1. Znát mezinárodní prostředí, ve kterém podniky vyvíjet prvotřídní
  2. Návrh, vývoj a realizaci projektů zahraničního obchodu, kde procesy marketingu a distribuce eficienten
  3. Provádění vhodných cenovou politiku, a to jak na domácím i zahraničních trzích.

Zaměřené na:

  • Ředitelé, manažeři nebo vedoucí: Zahraniční obchod, dovoz, vývoz, obchodování.
  • Ředitelé, manažeři nebo vedoucích Logistika, distribuce, mezinárodní zadávání veřejných zakázek, dopravy, mezinárodní služby, mezinárodní finance, celní agentury, projekty; veřejní činitelé s mezinárodním provozem.
  • Podnikatelé nebo manažeři firem podílejících se na obchodním zvyklostem nebo mezinárodního obchodu.

předpoklad:

Dokončené stupeň.

obsah:

Modul 1 Rozvoj konkurenční výhody pro jednotlivé země a společnosti

Účastníci se naučí charakteristiky mezinárodní ekonomice určit a vyhodnotit faktory, které by měly být považovány za konkurovat na světovém trhu.

program

  1. Globalizace: výzvy a příležitosti pro mexické firmy
  2. Mezinárodní ekonomická regionalizace
  3. Volný obchod a jeho význam pro Mexiko
  4. Rozvoj a posílení konkurenčních výhod
  5. konkurenční strategie produktu
  6. konkurenční strategie na trzích
  7. konkurenční strategie v organizaci
  8. Konkurenční strategie financování
  9. Strategické aliance: Jeho význam pro mezinárodní obchod

Délka Modul: 8 hodin

Modul 2 Význam nových asijských trzích: Čína

Na konci modulu účastník může prostřednictvím náklady a mezinárodní ceny určit nejlepší nabídku soutěžit správně, a to jak v tuzemsku, tak externě.

program

  • 1. Nákladový model pro výpočet nákladů
  • 1.1. absorpční kalkulace
  • 1.2. marginální kalkulace nebo spravovat
  • 1.3. Podmínky mezinárodních obchodních jednáních
  • 2. cenový model pro oceňování
  • 2.1. analýza Brokerage
  • 2.2. Pan techniky shoper
  • 2.3. Komplementarita mezi těmito dvěma modely
  • 3. Výhody a nevýhody každého
  • 4. Cenová politika
  • 5. Důležitost nových asijských trzích: Čína
  • 5.1. Trendy trhu a podnikání v Číně
  • 5.2. Vyjednávání proces v Číně

Délka Modul: 8 hodin

Modul 3 mezinárodní mechanismy vyjednávání

Na konci modulu účastník bude jednat i virtuálních obchodních dohod jejich společnosti, s využitím metod a nástrojů jednání a úspěšné strategie pro dosažení cílů dříve plánované aktivity.

program

  1. Úvod do vyjednávání
  2. Druhy vyjednávání
  3. Etapy jednání
  4. Konflikty v jednání
  5. vyjednávání čipy
  6. obchodní strategie
  7. Skutečná simulace vyjednávání
  8. Implementace v paměti
  9. Uvedení obchodování
  10. Analýza případových studií

Modul život: 16 hodin

Modul 4 Právní rámec a analýzu zahraničního obchodu předpisů

Účastníci budou znát různé, jak mexické a mezinárodní regulační mechanismy, jimiž se řídí zahraniční obchod.

program

  1. Klíčové prvky zahraničního obchodu
  2. Vnitrostátní právní rámec zahraničního obchodu
  3. Právní rámec mezinárodního obchodu
  4. celní bariéry
  5. Předpisy a netarifní omezení
  6. sazební zařazení a její význam pro mezinárodní nábor
  7. Pravidla o prokazování původu a preferenčního zacházení
  8. nefér praktikami mezinárodního obchodu a ochranných mechanismů
  9. mezinárodní nábor
  10. Rozhodčí řízení a řešení sporů v mezinárodním obchodě

Modul život: 16 hodin

Global Marketing Modul 5

Analyzovat hlavní mechanismy podnikového umístění na mezinárodních trzích, a to prostřednictvím vyhodnocování moderních marketingových technik.

program

  1. Marketing a informační společnost
  2. globální zákazníci
  3. strategické plánování a určení konkurenční výhody
  4. Volba Matrix mezinárodních trzích
  5. Mezinárodní marketingový plán
  6. průzkum trhu
  7. Rozhodnutí produktů a služeb
  8. světových značek
  9. Analýza oznámení na celém světě
  10. příběhy o úspěchu

Modul život: 16 hodin

Modul 6 Význam mezinárodní logistiky

Účastníci budou diskutovat o různých fázích, které jsou provedeny při plánování mezinárodní logistiky s cílem zabránit rizikům spojeným v procesu mezinárodního obchodu.

program

  • 1. Prvky mezinárodní logistiky
  • 1.1 Analýza porcování, balení, balení a označování
  • Plánování řízení 2. Výrobek
  • 3. Kritéria pro výběr dopravy
  • 4. Za exponáty

Délka Modul: 8 hodin

Modul 7 Formy mezinárodní platby

Účastníci budou diskutovat o různých mechanismů převodu peněz na světě, takže účastníci posoudit výhody a nevýhody každého z nich.

program

  • 1. Formy přímou platbu
  • 1.1. zásilka
  • 1.2. otevření účtu
  • 1.3. zálohy
  • 2. Mechanismus přímých plateb
  • 2.1. výměna Giro

Délka Modul: 8 hodin

Modul 8 management a strategické plánování pro mezinárodní společnosti

Analyzovat a pochopit různé techniky a postupy k posílení konkurenčního postavení firem na mezinárodních trzích, od strategického plánování.

program

  1. Mezinárodní strategie a konkurenční výhodu: typické obchodní modely.
  2. průmyslové a konkurenční analýza: kvantitativní a kvalitativní metody pro zobrazení a provozovat mezinárodní strategii (mapping).
  3. Použití útočné a obranné k zajištění konkurenční výhody na mezinárodních trzích strategií.
  4. Techniky přizpůsobit strategii na mezinárodním poli: rozvíjejících se průmyslových odvětví, průmysl přechod do dospělosti, jsou rozvinuté nebo upadají průmyslu, roztříštěné průmyslu.
  5. Mezinárodní strategie pro diverzifikaci korporátní.
  6. nadnárodní konkurence proti globální konkurenci.
  7. Advanced Strategic Planning: Strategie pro vstup nových podniků, nesouvisející diverzifikace související diverzifikace, odprodeje a likvidační strategie.
  8. Implementace strategického plánování: Matrix lifecycle ADL Matrix růst BCG Matrix Strategy DOW CORNING-Matrix hnací síly Kepner-Tregoe Matrix plánování Lorange, kontrolní strategických selhání MC Kinsey Porter hodnotový řetězec, plánování Guide Potlatch, světová banka strategické řízení.
  9. Analýza síly a výkonu obchodních jednotek.
  10. BENCHMARKING International.
  11. Poučení z mezinárodních organizací úspěšně

Modul život: 16 hodin

Modul 9 Mezinárodní finanční management

Účastník se naučí řízení mezinárodních financí a využívání nových finančních nástrojů pro řízení rizik, aby bylo možné zhodnotit tyto nástroje a jejich dopad na finanční situaci společnosti.

program

  1. Stanovení a projekční typy změn
  2. Transakce se směnnými kurzy a měnovou arbitráž
  3. Stanovení a projekce zahraničních úrokových sazeb
  4. Arbitrážní operace a úrokové sazby
  5. Eurotrhu a jeho význam pro mezinárodní finance
  6. Mezinárodní peněžní trhy
  7. Mezinárodní kapitálové trhy a hlavní indexy
  8. deriváty trhu
  9. Dopad mezinárodních finančních trhů na firemní strategie
  10. Analýza případových studií

Modul život: 16 hodin

This school offers programs in:
  • španělština


Poslední aktualizace February 13, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Mar. 2019
Červenec 2019
Duration
Délka trvání
112 hodin
Kombinované
Denní studium
Price
Cena
50,011 MXN
Information
Deadline
Locations
Mexiko - Monterrey, Nuevo Leon
Datum začátku : Mar. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Mexiko - Oaxaca, Oaxaca
Datum začátku : Červenec 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Mexiko - Reynosa, Tamaulipas
Datum začátku : Mar. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Mar. 2019
Mexiko - Monterrey, Nuevo Leon
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Mexiko - Reynosa, Tamaulipas
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Červenec 2019
Mexiko - Oaxaca, Oaxaca
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu