Read the Official Description

objektivní

Identifikujte nejpokročilejší marketingové znalosti z hlediska strategického řízení, abyste získali hodnotu značky nebo skupiny značek prostřednictvím nových technologií a posílili tak své konkurenční postavení na "novém normálním" trhu.


Výhody programu

  • Budete mít znalosti pro budování hodnoty pro různé značky pomocí nejmodernějších marketingových nástrojů, včetně digitálního marketingu v různých aspektech, zkušenostního marketingu a řízení inovací v marketingu.
  • Budete znát a porozumět nové koncepci zákazníka v nové digitální normálnosti a budete vědět, jak poskytnout zkušenosti, které společnosti nebo značce umožňují, aby si zasloužily zákazníka.
  • Budete rozumět, jak najít, připojit a konvertovat své zákazníky ziskovým způsobem pro společnost nebo značku, kterou spravujete.


Směrováno na

Ředitelů, manažerů, marketingových manažerů (společností a agentur) a všech vedoucích pracovníků, kteří spojují svou profesní práci s marketingovou oblastí, a proto potřebují posílit a / nebo posílit své znalosti a zkušenosti v oboru prostřednictvím přístupu, který zohledňuje nejaktuálnější marketingové postupy.


Obsah programu

Diplom v marketingu 2.0: Digitální a zkušenostní sestává ze šesti modulů, které celkem 96 hodin studia celkem.

Modul 1. Výzvy nového normálu v managementu a řízení marketingu (16 hodin)

  • Úvod do diplomu.
  • Koncept hodnoty značky v době ZMOT (Nulový okamžik pravdy) a mikrochůdců.
  • Pokles spotřebitelské éry: Příchod zákaznické éry.
  • Nová normality a její aspekty (digital
  • Model 3C a model E = MC2 jako referenční rámce pro řízení marketingu v nové normě.
  • Marketing 2.0: Marketing Tradiční digitálních technologií.
  • Strategie, obsah a kontext v marketingu 2.0: nový koncept návratnosti investic.
  • Digitální a mystická kultura klienta: osy konstrukce hodnoty značky v nové normě.
  • Kompetence marketingového profesionála v nové digitální normě: lateralita, agilita, výkonnostní kapacita a proaktivní předpoklad rizika.
  • Přehled případů úspěchu a neúspěchu. Přehled dobrých marketingových postupů 2.0.
  • Dynamika zhodnocení obsahu modulu.

Modul 2. Vytvořte drsné nápady a inovujte v marketingu: Boční marketing (16 hodin)

  • Vývoj trhů a konkurenční dynamika: důležitost inovace v nové normě.
  • Silné a slabé stránky tradičního marketingového myšlení (vertikální marketing).
  • Různé způsoby inovace v oblasti marketingu: uvnitř i mimo referenční trh.
  • Koncept postranního marketingu a jeho rozsah a omezení.
  • Mozek školení, pobídky
  • Definice postranního marketingového procesu jako metodologie rušivé inovace (průlomová inovace) v marketingu.
  • Nástroje pro generování inovací: modrá oceánská strategie a herecká značka.
  • Cvičení a dynamika aplikací: postranní marketing na úrovni trhu, produktu a marketingového mixu.
  • Implementovat inovativní marketing a inovační kultury v organizaci.

Modul 3. Pochopení digitálního ekosystému (základ marketingu v nové normálnosti): Hledání klienta (16 hodin)

  • Koncepce digitálního ekosystému.
  • Digitální výzkum trhu: přehled bezplatných a placených nástrojů.
  • Znát digitální vitalitu značky.
  • Dynamika pro získání znalostí o každém z nástrojů.
  • Porozumění a mapování Cesta zákazníků v digitální éře: zkušenosti zákazníků (uživatelské zkušenosti) v digitálním ekosystému a jeho interakce se skutečným světem.
  • Stránky jako stavební pozemek: kritéria úspěchu. Dobré a špatné praxe.
  • Najít Zákazník: SEO / SEM. Co je to? Jak to funguje? Jaké výsledky se očekávalo, a jak dlouho? Dobrá praxe.
  • Najít zákazníka: Digitální reklama: Prvky displeje a Programatické. Co je to? Jak to funguje? Jaké výsledky se očekávalo, a jak dlouho? Dobrá praxe.
  • Mobile First: důsledky ve fázi Find Customer.
  • Vztah mezi digitálními médii a tradičními médii.
  • Přehled případů a dynamika zhodnocení obsahu modulu.

Modul 4. Propojení s klientem: Sociální sítě

  • Úvod do sociálních sítí: katalog sociálních sítí pro jejich úroveň penetrace a expozice v Mexiku a ve zbytku světa.
  • Role sociálních sítí pro spojení s klientem: psychologie sociální sítě vs. psychologie zákazníků a očekávané chování.
  • integrovaný sociální sítě jako síť sítí přístupu: důležitost strategického rámce. Úspěch metriky.
  • Facebook, Instagram a WhatsApp: evoluce na mobilní, algoritmus
  • Twitter, Periscope a Vine: sázka pro bezprostřednost. Přehled trendů, doporučení k řízení a příklady použití a osvědčených postupů.
  • YouTube: význam vizuální komunikace. Přezkoumání trendů. Řízení doporučení. Příklady použití a osvědčených postupů.
  • Nové sociální sítě (SnapChat, AskFM, Tumblr atd.): Použití pro značky, doporučení pro správu. Příklady použití a osvědčených postupů.
  • Blog Marketing: Doporučení pro řízení. Příklady použití a osvědčených postupů.
  • Strategie obsahu v sociálních sítích: digitální WOM.
  • Typy digitálního obsahu a jejich rozdíly: značkové, sponzorované, konverzační, firemní.
  • Z PR do PR 2.0.
  • Mobilní důsledky ve fázi připojení s klientem.
  • Case Review a dynamické zhodnocení obsahu tohoto modulu.

Modul 5. Převedení na klienta: Modely, Data

  • Definice konverze a konverzní bod v digitálním ekosystému a jeho interakce s reálným světem.
  • Analýzou dat a metriky: využití, výhody, omezení a interpretace výsledků pro rozhodování.
  • Business intelligence a podíl na trhu v digitálním ekosystému: Big dat do segmentu, analyzovat a provozovat informací
  • Atribuční modely v digitálním ekosystému: případ přezkoumání, doporučení a osvědčené postupy
  • E-Commerce: doporučení, příklady využití a osvědčené postupy
  • Aplikace: Role v digitálním ecositema. Přezkoumání trendů. Řízení doporučení. Příklady použití a osvědčených postupů.
  • social networking, Adwords, zobrazení a její role ve fázi přeměny.

Modul 6. Vytvořte zkušenosti značky ve světě bez řešení kontinuity mezi reálným a digitálním (16 hodin)

  • Tvořivost, inspirace a nahlédnutí v digitálním ekosystému
  • Pojetí zkušenosti se značkou v digitálním světě
  • rozšířená realita, virtuální realita
  • Trendy: gamifikace, Geolocation, nová média, atd.
  • Transformovat klientům Aktivní doporučení značky
  • Zkušenosti unií o linka
  • Správa zákaznické zkušenosti: zkušenost manuální
  • Case Review a dynamické zhodnocení obsahu tohoto modulu.
  • Zavírání a obecné závěry diplomu.
Program taught in:
španělština

See 128 more programs offered by Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial) »

Last updated October 29, 2018
This course is Campus based
Start Date
Dub. 27, 2019
Dub. 30, 2019
Duration
96 hodin
Kombinované
Denní studium
Price
40,900 MXN
Deadline
By locations
By date
Start Date
Dub. 30, 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Dub. 27, 2019
End Date
Application deadline
Start Date
May 24, 2019
End Date
Application deadline

Dub. 27, 2019

Location
Application deadline
End Date

Dub. 30, 2019

Location
Application deadline
End Date

May 24, 2019

Location
Application deadline
End Date