Diplom v oboru Marketing 2.0: Digital a zkušenostní

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Popis programu

Read the Official Description

Diplom v oboru Marketing 2.0: Digital a zkušenostní

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Celkový cíl:

Poskytnout účastníkovi nejmodernějších marketingových dovedností, takže můžete vytvářet hodnotu, a to zejména, ale nejen prostřednictvím nových technologií (včetně digitálních nástrojů), značky nebo skupiny značek, které se podařilo posílit svou konkurenční pozici na trhu prostředí nový normál.

těžit:

Účastník:

  1. Bude mít znalosti k vybudování hodnoty pro své značky pochopením, v strategického hlediska rozhodování, nejnovějších marketingových nástrojů včetně digitálního marketingu v jejích různých aspektů, zkušenostní marketing a management inovací v oblasti marketingu.
  2. Víte, a pochopit novou koncepci zákazníků v nové digitální normality a poskytnout zkušenosti vědět, firma nebo značka vydělat preference zákazníků.
  3. Pochopit, jak najít, připojit a zapnout svým zákazníkům se ziskem způsobem pro firmu nebo značku spravuje.

Zaměřené na:

Ředitelé, manažeři, marketingové manažery a ty manažery, kteří se týkají jejich profesionální práci v oblasti marketingu, a proto je třeba posílit a / nebo posílit své znalosti a zkušenosti v této oblasti prostřednictvím přístupu, který považuje za nejmodernější a proud marketingové praktiky.

předpoklad:

Zkušenosti z nejméně dvou let je nutné v oblasti marketingu, prodeje, obchodu a komunikace.

Dokončené stupeň.

Jako součást dynamiky učení, je nutné, aby notebook.

obsah:

Modul 1 Výzvy nové normální v oblasti manažerského a marketingového řízení

Znal principy řízení marketingu, aby vytvořili hodnotu v nové normální podobě. Zavést koncept marketingu 2.0

program

  1. Úvod do postgraduální
  2. Koncept hodnoty značky v době ZMOT (Zero Moment of Truth) a mikro momenty
  3. Pokles spotřebitelské éry: nástup éry zákazníka
  4. Nová normality a její aspekty (digital
  5. Model 3C a E = MC2 model jako měřítka v marketingového řízení v novém obvyklém
  6. Marketing 2.0: Marketing Tradiční digitálních technologií.
  7. Strategie, obsah a kontext, v marketingu 2.0: nová koncepce ROI
  8. digital a mystické kultury klienta: osy značka vlastního domu v nové normální
  9. Profesionální marketingové dovednosti v novém digitálním normality: laterality, agility, schopnost realizace a proaktivní riskování
  10. Přehled případů úspěchem a neúspěchem. Přezkoumání osvědčených postupů marketing 2.0
  11. Dynamika zhodnocení obsahu modulu.

Modul život: 16 hodin

Modul 2 generovat rušivé myšlenky a inovace v oblasti marketingu: marketing side

Naučte se vytvářet, hodnotit a upřednostnit alternativní marketingové inovace v nový normál

program

  1. Vývoj trhů a konkurenční dynamiku: význam inovací v nový normál
  2. silné a slabé stránky tradičního marketingového myšlení (vertikální marketing)
  3. Různé způsoby inovace v oblasti marketingu: uvnitř i mimo referenční trh. Koncept postranního marketingu a jeho rozsah a omezení.
  4. Mozek školení, pobídky
  5. Definice inovativního marketingu procesu jako rušivý metodiky inovace (průlom inovace) v oblasti marketingu
  6. Nástroje k vytváření inovací: Blue Ocean strategie a kacířství značku
  7. Cvičení a dynamické aplikace: Inovativní marketing na úrovni trhu, výrobků a marketingový mix
  8. Implementovat inovativní marketing a inovační kultury v organizaci.

Modul život: 16 hodin

Modul 3 Pochopení digitální ekosystém (marketingovou základnu v nové normální): najít zákazníka

Znát nové prostředí, ve kterém se pohybují zákazníci a značky

program

  1. Koncepce digitálního ekosystému
  2. Digitální výzkum trhu: přehled volných nástrojů a platby. Vědět digitální vitalitu značky.
  3. Dynamic stanovit znalost každého z nástrojů
  4. pochopení zákazníka a mapování cesta v digitálním věku: zákaznická zkušenost (user experience) v digitálním ekosystému a jeho interakce s reálném světě
  5. Stránky jako stavební pozemek: kritéria úspěchu. Dobré a špatné praxe.
  6. Najít Zákazník: SEO / SEM. Co je to? Jak to funguje? Jaké výsledky se očekávalo, a jak dlouho? Dobrá praxe.
  7. Najít zákazníka: Digitální reklama: Zobrazovací a programové prvky.
  8. Co to je? Jak to funguje? Jaké výsledky se očekávají a v jakém čase? Dobré postupy
  9. Mobile Za prvé: důsledky Najít fáze zákazníků
  10. Vztah mezi digitálním a tradičním způsobem
  11. Case Review a dynamické posouzení obsahu modulu

Modul život: 16 hodin

Modul 4 Connect se zákazníkem: sociální sítě

Vědomím dynamiku a polohování stroje značky na sociálních sítích analýze a diskusi o několik případů úspěchu a neúspěchu. Učení, jak vybudovat, spravovat a měřit kampaně sociálních médií.

program

  1. Úvod do sociálních sítích: katalogu sociálních sítí podle jejich úroveň penetrace a expozice v Mexiku a ve zbytku světa
  2. Role sociálních sítí pro připojení k zákazníkovi: psychologie psychologie sociální síti vs klienta a očekávané chování
  3. integrovaný sociální sítě jako síť sítí přístupu: důležitost strategického rámce. Úspěch metriky.
  4. ? Facebook, Instagram a Co je App: mobilní vývoj, algoritmus
  5. Twitter, Periscope a Vine: závazek bezprostřednosti. Přezkoumání trendů. Řízení doporučení. Příklady použití a osvědčených postupů.
  6. YouTube: význam vizuální komunikace. Přezkoumání trendů. Řízení doporučení. Příklady použití a osvědčených postupů.
  7. Nové sociální sítě: snapchat, AskFM, Tumblr použít pro doporučení pro řízení značky ?. Příklady použití a osvědčených postupů.
  8. Blog Marketing: Doporučení pro řízení. Příklady použití a osvědčených postupů.
  9. Obsah strategie v sociálních sítích: digitální WOM. Digitální typy obsahu a jejich rozdíly: značkové, podporovaný, konverzační, korporátní
  10. PR na PR 2.0
  11. Důsledky mobilní fáze ve spojení s zákazníkem
  12. Case Review a dynamické zhodnocení obsahu tohoto modulu

Modul život: 16 hodin

Modul 5 Převést zákazníka: modely, údaje

Zjistěte, co dělat, aby se dosáhlo konverze v real-místné ekosystému, transformující zákazníkům ty nejlepší značky obhajuje.

program

  1. Definice konverze a konverzní bod v digitálním ekosystému a jeho interakce s reálným světem.
  2. Analýzou dat a metriky: využití, výhody, omezení a interpretace výsledků pro rozhodování.
  3. Business intelligence a podíl na trhu v digitálním ekosystému: Big dat do segmentu, analyzovat a provozovat informací
  4. Atribuční modely v digitálním ekosystému: případ přezkoumání, doporučení a osvědčené postupy
  5. E-Commerce: doporučení, příklady využití a osvědčené postupy
  6. Aplikace: Role v digitálním ecositema. Přezkoumání trendů. Řízení doporučení. Příklady použití a osvědčených postupů.
  7. social networking, Adwords, zobrazení a její role ve fázi přeměny.
  8. Case Review a dynamické zhodnocení obsahu tohoto modulu.

Modul život: 16 hodin

Modul 6 Budování zkušeností značky ve světě bez řešení kontinuity mezi reálným a digitálním

Naučte se vytvářet cenné zkušenosti značky pro klienta v novém normálním prostředí

program

  1. Tvořivost, inspirace a nahlédnutí v digitálním ekosystému
  2. Pojetí zkušenosti se značkou v digitálním světě
  3. rozšířená realita, virtuální realita
  4. Trendy: gamifikace, Geolocation, nová média, atd.
  5. Transformovat klientům Aktivní doporučení značky
  6. Zkušenosti unií o linka
  7. Správa zákaznické zkušenosti: zkušenost manuální
  8. Case Review a dynamické zhodnocení obsahu tohoto modulu.
  9. Zavírání a obecné závěry diplomu.

Modul život: 16 hodin

This school offers programs in:
  • španělština


Poslední aktualizace May 21, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Říj. 27, 2018
Červenec 2019
Duration
Délka trvání
96 hodin
Kombinované
Denní studium
Price
Cena
40,900 MXN
Information
Deadline
Locations
Mexiko - Santa Fe, New Mexico
Datum začátku : Říj. 27, 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Mexiko - Oaxaca, Oaxaca
Datum začátku : Červenec 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Říj. 27, 2018
Mexiko - Santa Fe, New Mexico
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Červenec 2019
Mexiko - Oaxaca, Oaxaca
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu