Diplom v oboru Marketing 2.0: Digital a zkušenostní

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Popis programu

Read the Official Description

Diplom v oboru Marketing 2.0: Digital a zkušenostní

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

objektivní

Identifikujte nejpokročilejší marketingové znalosti z hlediska strategického řízení, abyste získali hodnotu značky nebo skupiny značek prostřednictvím nových technologií a posílili tak své konkurenční postavení na "novém normálním" trhu.


Výhody programu

  • Budete mít znalosti pro budování hodnoty pro různé značky pomocí nejmodernějších marketingových nástrojů, včetně digitálního marketingu v různých aspektech, zkušenostního marketingu a řízení inovací v marketingu.
  • Budete znát a porozumět nové koncepci zákazníka v nové digitální normálnosti a budete vědět, jak poskytnout zkušenosti, které společnosti nebo značce umožňují, aby si zasloužily zákazníka.
  • Budete rozumět, jak najít, připojit a konvertovat své zákazníky ziskovým způsobem pro společnost nebo značku, kterou spravujete.


Směrováno na

Ředitelů, manažerů, marketingových manažerů (společností a agentur) a všech vedoucích pracovníků, kteří spojují svou profesní práci s marketingovou oblastí, a proto potřebují posílit a / nebo posílit své znalosti a zkušenosti v oboru prostřednictvím přístupu, který zohledňuje nejaktuálnější marketingové postupy.


Obsah programu

Diplom v marketingu 2.0: Digitální a zkušenostní sestává ze šesti modulů, které celkem 96 hodin studia celkem.

Modul 1. Výzvy nového normálu v managementu a řízení marketingu (16 hodin)

  • Úvod do diplomu.
  • Koncept hodnoty značky v době ZMOT (Nulový okamžik pravdy) a mikrochůdců.
  • Pokles spotřebitelské éry: Příchod zákaznické éry.
  • Nová normality a její aspekty (digital
  • Model 3C a model E = MC2 jako referenční rámce pro řízení marketingu v nové normě.
  • Marketing 2.0: Marketing Tradiční digitálních technologií.
  • Strategie, obsah a kontext v marketingu 2.0: nový koncept návratnosti investic.
  • Digitální a mystická kultura klienta: osy konstrukce hodnoty značky v nové normě.
  • Kompetence marketingového profesionála v nové digitální normě: lateralita, agilita, výkonnostní kapacita a proaktivní předpoklad rizika.
  • Přehled případů úspěchu a neúspěchu. Přehled dobrých marketingových postupů 2.0.
  • Dynamika zhodnocení obsahu modulu.

Modul 2. Vytvořte drsné nápady a inovujte v marketingu: Boční marketing (16 hodin)

  • Vývoj trhů a konkurenční dynamika: důležitost inovace v nové normě.
  • Silné a slabé stránky tradičního marketingového myšlení (vertikální marketing).
  • Různé způsoby inovace v oblasti marketingu: uvnitř i mimo referenční trh.
  • Koncept postranního marketingu a jeho rozsah a omezení.
  • Mozek školení, pobídky
  • Definice postranního marketingového procesu jako metodologie rušivé inovace (průlomová inovace) v marketingu.
  • Nástroje pro generování inovací: modrá oceánská strategie a herecká značka.
  • Cvičení a dynamika aplikací: postranní marketing na úrovni trhu, produktu a marketingového mixu.
  • Implementovat inovativní marketing a inovační kultury v organizaci.

Modul 3. Pochopení digitálního ekosystému (základ marketingu v nové normálnosti): Hledání klienta (16 hodin)

  • Koncepce digitálního ekosystému.
  • Digitální výzkum trhu: přehled bezplatných a placených nástrojů.
  • Znát digitální vitalitu značky.
  • Dynamika pro získání znalostí o každém z nástrojů.
  • Porozumění a mapování Cesta zákazníků v digitální éře: zkušenosti zákazníků (uživatelské zkušenosti) v digitálním ekosystému a jeho interakce se skutečným světem.
  • Stránky jako stavební pozemek: kritéria úspěchu. Dobré a špatné praxe.
  • Najít Zákazník: SEO / SEM. Co je to? Jak to funguje? Jaké výsledky se očekávalo, a jak dlouho? Dobrá praxe.
  • Najít zákazníka: Digitální reklama: Prvky displeje a Programatické. Co je to? Jak to funguje? Jaké výsledky se očekávalo, a jak dlouho? Dobrá praxe.
  • Mobile First: důsledky ve fázi Find Customer.
  • Vztah mezi digitálními médii a tradičními médii.
  • Přehled případů a dynamika zhodnocení obsahu modulu.

Modul 4. Propojení s klientem: Sociální sítě

  • Úvod do sociálních sítí: katalog sociálních sítí pro jejich úroveň penetrace a expozice v Mexiku a ve zbytku světa.
  • Role sociálních sítí pro spojení s klientem: psychologie sociální sítě vs. psychologie zákazníků a očekávané chování.
  • integrovaný sociální sítě jako síť sítí přístupu: důležitost strategického rámce. Úspěch metriky.
  • Facebook, Instagram a WhatsApp: evoluce na mobilní, algoritmus
  • Twitter, Periscope a Vine: sázka pro bezprostřednost. Přehled trendů, doporučení k řízení a příklady použití a osvědčených postupů.
  • YouTube: význam vizuální komunikace. Přezkoumání trendů. Řízení doporučení. Příklady použití a osvědčených postupů.
  • Nové sociální sítě (SnapChat, AskFM, Tumblr atd.): Použití pro značky, doporučení pro správu. Příklady použití a osvědčených postupů.
  • Blog Marketing: Doporučení pro řízení. Příklady použití a osvědčených postupů.
  • Strategie obsahu v sociálních sítích: digitální WOM.
  • Typy digitálního obsahu a jejich rozdíly: značkové, sponzorované, konverzační, firemní.
  • Z PR do PR 2.0.
  • Mobilní důsledky ve fázi připojení s klientem.
  • Case Review a dynamické zhodnocení obsahu tohoto modulu.

Modul 5. Převedení na klienta: Modely, Data

  • Definice konverze a konverzní bod v digitálním ekosystému a jeho interakce s reálným světem.
  • Analýzou dat a metriky: využití, výhody, omezení a interpretace výsledků pro rozhodování.
  • Business intelligence a podíl na trhu v digitálním ekosystému: Big dat do segmentu, analyzovat a provozovat informací
  • Atribuční modely v digitálním ekosystému: případ přezkoumání, doporučení a osvědčené postupy
  • E-Commerce: doporučení, příklady využití a osvědčené postupy
  • Aplikace: Role v digitálním ecositema. Přezkoumání trendů. Řízení doporučení. Příklady použití a osvědčených postupů.
  • social networking, Adwords, zobrazení a její role ve fázi přeměny.

Modul 6. Vytvořte zkušenosti značky ve světě bez řešení kontinuity mezi reálným a digitálním (16 hodin)

  • Tvořivost, inspirace a nahlédnutí v digitálním ekosystému
  • Pojetí zkušenosti se značkou v digitálním světě
  • rozšířená realita, virtuální realita
  • Trendy: gamifikace, Geolocation, nová média, atd.
  • Transformovat klientům Aktivní doporučení značky
  • Zkušenosti unií o linka
  • Správa zákaznické zkušenosti: zkušenost manuální
  • Case Review a dynamické zhodnocení obsahu tohoto modulu.
  • Zavírání a obecné závěry diplomu.
This school offers programs in:
  • španělština


Poslední aktualizace October 29, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Dub. 27, 2019
Dub. 30, 2019
Duration
Délka trvání
96 hodin
Kombinované
Denní studium
Price
Cena
40,900 MXN
Information
Deadline
Locations
Mexiko - Zapopan, Jalisco
Datum začátku : Dub. 30, 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Mexiko - Santa Fe, New Mexico
Datum začátku : Dub. 27, 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Mexiko - Monterrey, Nuevo Leon
Datum začátku : May 24, 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Dub. 27, 2019
Mexiko - Santa Fe, New Mexico
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dub. 30, 2019
Mexiko - Zapopan, Jalisco
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
May 24, 2019
Mexiko - Monterrey, Nuevo Leon
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu