Diplom v oboru public relations, sociálních sítí a řešení krizových situací (Warroom)

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Popis programu

Read the Official Description

Diplom v oboru public relations, sociálních sítí a řešení krizových situací (Warroom)

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Celkový cíl:

Nalézt způsoby, jak dosáhnout hlubší porozumění oboru komunikace, který posiluje image firmy public relations.

Lepší znalosti o využití sociálních sítí jako prostředek k podpoře dobrého jména a zapojit se do skutečné krize ústředí války.

těžit:

Účastník: Mají uzemněn a jednoduché nástroje pro měření provádět kampaně vztahů s veřejností a krizového řízení podniku s plány péče o veřejný obraz jako nezbytnou součást svého marketingového plánu.

Zaměřené na:

Marketingoví odborníci, komunikátory a obecně každý, kdo pracuje nebo se podílí na propagaci image společnosti, jejích komunikačních programů a prevenci a řešení krizových situací.

předpoklad:

  • Profesionálové s praxí v oboru
  • top tým na kolo mají
  • Dokončené stupeň

obsah:

Modul 1 Význam strategického komunikačního plánu: rámec vztahů s veřejností

Účastník může pochopit a odůvodnit použití výhody dobrého kampaně plánuje strategické komunikace.

program

  1. Povaha a význam public relations
  2. Historické pozadí a evoluce
  3. Sociální trendy v oblasti public relations a nových sociálních sítí
  4. Vztahy s veřejností a komunikační systém
  5. Výzkumné metody v oblasti public relations
  6. public relations jako součást komplexní strategické vize.
  7. Marketingu a komunikace 2.0
  8. Sémantické sítě a komunikace 3.0
  9. Vytvoření a použití úspěchy

Modul život: 16 hodin

Modul 2 public relations a Media

Účastník se seznámí s různými typy médií a budou mít možnost uplatnit to, co se učí ve skutečném životě, a to prostřednictvím zážitkové tréninkové dílny.

program

  1. média a vztahy s veřejností.
  2. Jak média funguje?
  3. mediální strategie.
  4. Vztahy s médii.
  5. Používání sociálních sítí jako taktický nástroj.
  6. Mediální trénink.

Modul život: 16 hodin

Názor Module veřejné 3: Komunikace Power

Studenti získávají potřebné teoretické znalosti mít reflexní pochopení problematiky životního prostředí veřejného mínění v Mexiku, jejich vzájemných vztahů a jejich význam v současné sociální reality. Tím, že studuje případech budou moci ponořit do různých aspektů vnitřní vztah mezi komunikací a mocí.

program

  1. Veřejné mínění
  2. Přesvědčivá komunikace: postoje, hodnoty a činy.
  3. Hromadná média a napájení.
  4. Propaganda
    1. Koncept propagandy.
    2. Techniky přesvědčování.
    3. Řízení emitenta, organizace zpráv, výběr kanálů, správa kontextu.
  5. Veřejné mínění v Mexiku.
    1. Názory, postoje a hodnoty mexické společnosti.
    2. Případová studie

Modul život: 16 hodin

Modul 4 Komunikační strategie v oblasti public relations v sociálních sítích

Účastník může pochopit a odůvodnit použití kampaní relations a public obrazu v závislosti na rozsahu vaší společnosti a umět aplikovat, co se naučili ve vývoji vhodné pro společnost, která spolupracuje prostřednictvím sociálních sítí jako prostředku plánů.

program

  1. Komunikační kampaně v oblastech spotřebitele, zdraví a pohodu.
  2. Komunikační kampaně v průmyslových odvětvích.
  3. Komunikační kampaně ve vládních vztahů.
  4. Kultura WIKI.
  5. Analýza sociálních sítí a používání internetu jako komunikačního prostředku.

Modul život: 16 hodin

Modul 5 Crisis War-Room a interní komunikace v krizových situacích

Účastník může pochopit a odůvodnit použití výhod obrazu péče kampaně a předcházení krizím.

program

  1. Organizační krize.
  2. Preventivní plány krizového výboru a manuál pro řešení krizových situací.
  3. Simulace krizových situací.
  4. Veřejný obraz společnosti a program rekonstrukce obrazu.

Modul život: 16 hodin

Modul 6 Simulace Seminář kampaň

Asistent do tohoto modulu bude prezentovat své závěrečné práci a zároveň, zaoblené poznatky získané v průběhu přes dílny, kde všichni učitelé pracují v simulovaném soutěži o pozornost veřejnosti v reálném případě konkurenčního prostředí.

program

  1. Stručné a contrabrief.
  2. Prezentace a pitch agentura: jak získat účet z prezentace.
  3. Simulace kampaň.
  4. Měření výkonnosti a výběr vítěze.

Modul život: 16 hodin

This school offers programs in:
  • španělština


Poslední aktualizace May 21, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Říj. 27, 2018
Červenec 2019
Duration
Délka trvání
96 hodin
Kombinované
Denní studium
Price
Cena
40,900 USD
Information
Deadline
Locations
Mexiko - Mexico City, Mexico City
Datum začátku : Říj. 27, 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Mexiko - Oaxaca, Oaxaca
Datum začátku : Červenec 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Říj. 27, 2018
Mexiko - Mexico City, Mexico City
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Červenec 2019
Mexiko - Oaxaca, Oaxaca
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu