Keystone logo

Vysokoškolský titul Programy v Marketing v oděvnictví v Asie pro 2024

Filtry

Filtry

  • Vysokoškolský titul
  • Móda
Studijní obory
  • Móda (0)
  • Zpět do hlavní kategorie
Místa
Najděte další místa
Druh titulu
Doba trvání
Studijní tempo
Jazyk
Jazyk
Studijní formát

Žádné programy nesplňují kritéria vyhledávání. Upřesněte prosím své filtry.

Clear filters

Vysokoškolský titul Programy v Marketing v oděvnictví

Oblast módy marketingu se zaměřuje na různé obchodní a témat couture účely. V závislosti na programu, mohou studenti studovat analýzu oděv, sociální aspekty módy, e-commerce strategie, ekonomiky a oděvních trzích, statistické analýzy a výzkumných metod.

Studenti, kteří absolvují část svého stupně v Asii jsou stále v číslech. V současné době se druhý a třetí největší ekonomiky v Asii. Bez omezení, studenti popsali svůj čas v Asii jako nejlepší zážitek svého života. Dnes, tři ze čtyř nejlidnatějších zemí světa jsou v Asii: Čína, Indie, Indonésie a.

Jednotlivci mohou přihlásit do programu diplom po střední škole získat potřebné dovednosti a vzdělání pro určitý obor, nebo po dokončení bakalářský nebo postgraduální stupně vpřed nebo zdokonalit dovednosti pro konkrétní kariérní možnosti.