V této ekonomicky náročné době, musí být neziskové organizace rededicate své úsilí v konkrétních nebo cílený oblastech marketingu a fundraisingu. Tento pokročilý program se zaměří na vysoké úrovni, strategie, které neziskové vůdců lze použít ke zvýšení jejich image a zlepšit jejich získávání.

Tento program bude řešit klíčové marketing a fundraising koncepce včetně vymezení a zkoumání image značky v komunitě, roli hraje technologie při získávání finančních prostředků a rozšiřování neziskové odvolání, stejně jako nevyžádaný strategie pro dnešní dárců. Prostřednictvím těchto témat budou účastníci schopni identifikovat klíčové platných konceptů vzít zpět do své organizace k posílení specifických zdrojů a pozic v rámci své značky prostoru.


Co se účastníci naučí?

  • Roli, že "image značky" hraje v marketingové organizace.
  • Marketing a nevyžádaný strategií pro různé kategorie a typy dárců.
  • Řadu nových způsobů, jak technologie mohou být použity k posílení fundraising a marketing.

Hlavní výhody

  • Jak zajistit vaše značka je to, co chcete, aby se na trhu místo.
  • Jak vychovávat nové zákazníky a dárci o vaší značce poslání a cíle fundraisingu.
  • Jak strategicky segmentu dárců a vytvářet strategie pro ně.
  • Nejlepší marketing a fundraising praxe z jiných neziskových organizací

Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 43 více kurzů z Kellogg School of Management at Northwestern University »

Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Zář 2019
Zář 2019
Duration
Kontaktuj školu
Kombinované
Price
950 USD
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Zář 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Zář 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Zář 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Zář 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date