Úvod
Jak napsat skript
El Guion itinerář (Film, Television a New Media) je osnovy dvou úrovních - rozloženy do dvou akademických letech - speciálně navržen pro vzdělávání scenáristů.
Přestože přirozený název skriptu je film, to je jisté, že by bylo absurdní tvrdit, že v roce 2016, neexistují internetu nebo televize. A i když je pravda, že sdílejí společnou řeč s dědou celuloidu, to je také zahrnující vznik nových podmínek, nové příležitosti, a proto vyžadují určitou dovednost scenáristu přizpůsobit a mutovat jejich práci.
Cíle itineráře
Cílem Itinerář Guion je to, že studenti získají tyto techniky a nástroje příběhy psané a strukturovány tak, aby řešení více či méně složitých projektů a základní znalosti, s nimiž se bránit v tak rozsáhlém a nově vznikající způsobu audiovizuálního trhu.
K dosažení všestranné, autonomní a schopné spisovatelé, itinerář napiš to znovu, Sam pozval k chatu se studenty scenáristů, producentů, režisérů, herců a dalších odborníků ve světě filmu. All pomoci studentům pochopit, že se ponoří do prostředku kolektivní tvorby, ve kterém je perspektiva spisovatele obohaceného a doplněny příspěvky od desítek odborníků v celém výrobním procesu.
K dosažení těchto cílů, spisovatelé School navrhl Trasa ze dvou předmětů.
Oba kurzy itinerář
Každá z těchto kurzů itineráře obsadit jednoho akademického roku (od října do června). Jedná se o přesné pro každý z režimů, které poskytují funkce (dále jen modality je vyučován v Madridu).
virtuální režim
Doba trvání: 8 měsíců (přibližná doba: 160 hodin)
Cena: 1.200 eur
Počet studentů .: 12
metoda
Doba trvání: 90 hodin (rozpětí přes 32 druhů 2,5 hodiny až 10 hodin činnosti a mimořádných setkání)
Cena: 1.200 eur
Počet studentů .: 12
První rok: 24 snímků za sekundu
Z papíru na obrazovce: psaní skriptů není psát literaturu. Spisovatel ví, že jeho práce je jen letadlo -The druhé hlavní dílo, které obsadí obrazovku měsíců či let později, a to vás nutí komunikovat jinak než s jazykem.
V tomto prvním ročníku se studenti naučí nástroje, které umožňují spisovatel k tomu, že letadlo přesně, ale zajímavá, a zároveň rozvíjet přesnost a kreativitu, techniku ​​a zkušenosti a pochopení etapy kterým prochází skript audiovizuálního díla.
To bude fungovat jak jednotlivé psaní cvičení jako tým a stejně tak o nápady jsou na uzavřených prostorách. Kurz je zakončen dvěma setkání s audiovizuálními odborníky a analýze dvou audiovizuálních děl vybraných týmem učitelů.
Druhý ročník: History usiluje spisovatel
Od nápadu k projektu: V tomto druhém roce budou studenti začnou osobní projekt a dokončit první verzi, to je série, celovečerní film nebo kus nového formátu (webserie nebo podobně).
Během prvního roku se student učil techniky a základní nástroje psát scénář. Ve druhém roce se bude student posílí koncepty naučené a objeví se v nových aspektů filmového vyprávění, protože rozdíly mezi klasickou a moderní narativní struktury prostřednictvím srovnávací analýzy filmů a vedení cvičení individuální psaní a počítač založený na nápadech sami nebo jiní. Ale především, že se zastaví a to zejména v pre-psaní, vyhledávací fázi nápadu, co chcete říci, vyvíjet činnost introspekce a pozorování životního prostředí. Stejně jako v prvním ročníku, předmět je zakončen dvěma setkání s profesionály a monografické sezení o vývoji audiovizuální techniky.
Více informací a registrace
Internet
Start: 19.října
Plán: No preset plán, věnování cca 5 hodin za modulem
v Madridu
Spustit: 16. října (1); 19 Oct. (2)
Rozvrh: pondělí, od 20:00 do 22:30 h. (1); Čtvrtek od 20:00 do 10:30 p.m .. (2)
jejich osnovy
První rok | Z papíru na obrazovce: 24 snímků za sekundu
první semestr
1 - Jaké jsou scénáře a jaké jsou spisovatelé.
2 - Spusťte film.
3 - matka všech bitev: konflikt
4 - Každý chce být Superman postavy.
5 - Jak postupovat příběh: děj.
6 - Čas a montáž: montáž ze skriptu.
7 - to nevyhnutelný okamžik: konec.
8 - Neříkej mi, že mě miluješ, dej mi květiny: dialog ve filmu.
9 - podtextem.
10 - Prostory a filmové světy.
11 - Přímo při psaní.
12 - Co teď? Produkovat krátký film bez umírání v pokusu.
13 - Komedie: velký konflikt.
14 - realistické drama: Přechod a emoce.
15 - Napětí: bomba pod pohovku.
16 - K překvapení a hrůza.
druhý termín
17 - thriller: že zkorumpované policie a jeho šéf ...
18 - sci-fi: vytváří skutečné světy a přesto nemožné.
19 - Epická žánry, akční sekvence a další skvělé momenty.
20 - Rytmus v kině: změna pohlaví.
21 - Zápis s pěti smyslů.
22 - Už jsme se zbláznil, nebo co? Adaptace a transmedia
23 - Stavební Character "gender". Klišé a dalších nemocí.
24 - Vy thriller a komedie: mix žánrů.
25 - Východisko: předpoklad.
26 - Čas v kině.
27 - DNA skriptu: struktura.
28 - grafy a subplots.
29 - První zlom.
30 - Krize, krize vždy ...
31 - Druhá úkon nebo Trek pouští.
32 - Spisovatel v průmyslu: hřišti, řádek protokolu a dalších marcianadas ...
Druhý ročník | Od nápadu k projektu snaží scenárista historie
první semestr
1 - Namluvte v anarrativa společnosti: #cerodramas.
2 - Pretextos. Láska, sebevražda a cestování.
3 - Skutečný (externí) za spojence. 4. patro soused odcizení v digitálním věku.
4 - Skutečný (interní) jako spojenec. Na jakém místě jsem vře v hlavě?
5 - Narativní jako exorcismus.
6 - Upravovat, přizpůsobovat a obohatit skutečné.
7 - perspektiva vyprávění. Zrcátka a okna.
8 - dnes stejně jako včera. Mýty a tragédie.
9 - Toto téma má předpoklad a zásadu založení. Nebo vice versa.
10 - V případě, že příběh začíná a končí? Jak využít předpoklad.
11 - prvotní scéna. Původ a kondenzace.
12 - mapové dílo. Navržení „bible“.
13 - První období. Arch transformace.
14 - Nastavení tónu. Kapitola pilot.
15 - Escaleta a ošetření. O krok blíže k filmu.
16 - Vyberte hledisko. Vypravěč.
druhý termín
17-007 proti doktora Freuda: Bond a dalším proslulým znaky na pohovce. Základním plot.
18 - Posílení sítě znaků. Opozice vyprávění a funkce archetyp.
19 - Dále protagonista. Motivace, hladiny konfliktu, směnných kurzů a progresi.
20 - Stavba, kvalita a smysl pro podněcování k incidentu.
21 - progresivní komplikace, krize, vyvrcholení a rozlišení.
22 - ze struktury 7 krocích až 22.
23 - Tři akty. 2. akt nebo přes poušť.
24 - klasické narativní strukturu. Arquitrama.
25 - moderní narativní strukturu. Antitrama a minitrama.
26 - triky a selhání skriptu. De hareng-Saur s tím, co tomu brání?
27 - Úrovně informací. Kdo ví, co a proč mlčí, nebo ne?
28 - Fabric pozemku a architektury scény. optimalizace zdrojů a dialog jako symfonie.
29 - Analýza scény. Technikou.
30 - Vyprávění přes časovou světovou strukturou a cesta hlavního hrdiny.
31 - Význam nebo morální argumentace. Typy a formy rozvoje.
32 - Síť symbolů. Významy vysoce koncentrovaný.