Komunikace

Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS)

Popis programu

Read the Official Description

Komunikace

Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS)

Pochopení sebe i ostatní


Pracoviště dnes uvědomuje, lidé se staly jedním z klíčových složek pro organizační úspěch. Využití sílu, že lidské-kapitálové investice znamená spoléhat se více než kdy předtím na pracovišti vztahy. Tyto vztahy poskytují stavební bloky pro dnešní úspěšných organizací. Úspěch na všech úrovních v rámci organizace vyžaduje, aby zaměstnanci spoléhat na ostatní, a naladit se na každého jednotlivce potřeby, preference a stylů. Tento seminář se bude pomáhat zaměstnancům stát se odborníky lidí a pomoci jim pochopit potřeby a behaviorální preference lidí při práci. Účastníci se naučí, jak se vyvíjet a udržovat lepší vztahy s nadřízenými, kolegy a podřízenými,.

Učení cíle patří:

* Rozvoj povědomí a porozumění základních osobnostních typů a jejich dopad na chování a komunikační styly ostatních.
* Pochopení, že různé vzorce chování, nejsou ohrožující.
* Rozpoznání rozdíly a silné stránky druhých a jejich využití k vytváření win-win situace.
* Empowering zaměstnanci s nástroji pro úspěch.
* Naučit se komunikovat v novém jazyce.


Komunikační proces

Pro posun a přispět ve větší míře pro vaši organizaci, musíte pochopit roli komunikace. Musíte komunikovat s ostatními, získat a nabídnout informace o vás a vaše spolupracovníky potřebují dělat důležitá rozhodnutí. Nejlepší způsob, jak zlepšit své komunikace je pochopit, co to je. Tento seminář vám představí komunikačního procesu, a nabízí pohled na některé z hlavních překážek komunikace.

Učení cíle patří:

* Pochopení významu podnikání a organizační komunikace.
* Být obeznámen s mýty a realitou komunikace.
* Znát základní model komunikace.
* Odhalováním překážek efektivní komunikace.
* Používají techniky pro zlepšení komunikace.


EFEKTIVNÍ poslechu


V článku "poslech - to může změnit váš život," autoři uvádějí: "Poslech není jen trik nebo sled technik. Jedná se o přístup, způsob, ve kterém se vztahují na světě. Chcete-li být dobrým posluchačem, musíte provést posloucháte část, jak žijete. Většina z nás předpokládat, že my jsme dobří posluchači. Bereme jako samozřejmost, že poslech právě přichází přirozeně, i když ve skutečnosti, naslouchání je komplikovaná a namáhavá. Podle výzkumu, poslech zabírá 80 procent našich bdělém stavu. Proto se tento seminář vám pomůže pochopit roli poslechu v organizaci a jak být lepší posluchač.

Učení cíle patří:

* Pochopení významu efektivního poslechu v organizačních uspořádání.
* Znát příznaky a příčiny špatného poslechu.
* Rozlišování mezi špatnými a dobrými poslechu návyky.
* Zlepšení své schopnosti naslouchat.
* Identifikace vaše silné a slabé stránky jako posluchač.


EFEKTIVNÍ Mezilidská komunikace


Nezbytnou dovedností pro vás, jako manažer, je kompetentní interpersonální komunikace. Tento seminář vám pomůže naučit význam podpůrné komunikace a stanovit pokyny, které vám pomohou procvičit tento typ komunikace.

Učení cíle patří:

* Rozlišování mezi koučování a poradenských situacích.
* Při použití prohlášení zaměřeného na řešení problémů, spíše než prohlášení osoby orientované.
* Komunikace shodně tím, že uzná své skutečné pocity, aniž by jednání je v destruktivním způsobem.
* Zaměstnávání popisný, není hodnotící výroky, které objektivně popisovat, co se stalo.
* Při použití potvrzení platnosti prohlášení, že poznání důležitosti druhé osoby a jedinečnost.
* Využití konkrétní prohlášení, spíše než globální (buď-anebo, černá nebo bílá) prohlášení.
* Vlastnit vaše prohlášení: používat osobní slova ("já") spíše než neosobní slova ("oni").


Zlepšení komunikační styl


Podle Geralda M. Goldhaber, známý komunikační konzultant, profesor a autor, nejdůležitější přispěvatelem k uspokojení z práce je kvalita vztahu zaměstnanců má s orgány dohledu. Výzkum ukázal, že produktivita a zákaznický servis jsou přímo souvisí s kvalitou vztahů v organizaci. Když zaměstnanci mají pocit, že jsou oceňovány, poslouchal, a staral se o, a mají smysl pro sdílenou odpovědnost, jejich postoje jsou pozitivní a jejich výkon se liší. Tento seminář vám pomůže rozvíjet a udržovat lepší vztahy se svými nadřízenými kolegy a podřízenými.

Učení cíle patří:

* Být schopen rozlišit mezi podpůrné a obranné komunikační klima.
* Naučit se, jak, aby se vaše očekávání jasně ostatním.
* Identifikace styl komunikace a porozumění styly ostatních.
* Naladění Váš styl komunikace s ostatními.
* Vědět, kdy a kdy ne používat jednotlivé komunikační styl.
* Použití zveřejňování a zpětnou vazbu efektivně.


POROZUMĚNÍ Neverbální komunikace

Manažeři a zaměstnanci, bez ohledu na jejich organizačních pozic, neustále posílat skryté zprávy, které jsou kolem nich. Někdy Tyto zprávy jsou odesílány záměrně, zatímco často mnozí jsou zasílány, aniž by odesílatel dokonce být si vědom z nich. Manažeři na všech úrovních odesílat zprávy o oblečení, které nosí; velikost a umístění jejich kanceláří; způsob jejich kancelářský nábytek je uspořádána; kde sedí během schůzky, jejich mimiku, gesta a držení těla; jak blízko nebo jak daleko od ostatních, které stojí; a dokonce i to, co čas příjezdu na setkání nebo společenské akce. Úspěch komunikace v organizaci často závisí na tom, jak dobře manažeři a zaměstnanci mohou "číst" tyto němé zprávy od ostatních. Tento seminář zvýší vaše pochopení role neverbální komunikace v rámci

Učení cíle patří:

* Získání povědomí o typech neverbální komunikace a jejich vliv na podnikání a organizační komunikace.
* Znát neverbální stavové symboly používané v podnikání.
* Naučit se, jak paralanguage mohou mít vliv na zprávu, kterou komunikovat.
* Zlepšení vnímání pohybu těla v neverbální komunikace.
* Uznávajíce dopad šaty a vzhledu, barvy a čas na ty kolem vás.


Zlepšení ústní komunikace

Jedním z nejdůležitějších dovednosti, které mohou rozvíjet je schopnost účinně komunikovat. Tento seminář vám pomůže zaostřit své ústní komunikační techniky. Obdržíte praktické informace a poradenství. Budete motivováni mluvit s větším dopadem.

Učení cíle patří:

* Uznávajíce význam ústní mluvení.
* Porozumění 3 P, efektivních prezentací.
* Ukazuje, jak může být každý prezentace šité na míru konkrétní publikum bez ohledu na velikost.
* Učení několik způsobů uspořádání prezentace a přínosy každé metody.
* Vědět, že trému jev je naprosto normální a vzdělávací metody pro jeho ovládání.
* Ilustrující techniky, které informují, inspirují, a přesvědčit diváci velké i malé.

Learning Jak psát ÚČELNĚ

Jedním z nejdůležitějších dovedností, můžete rozvíjet, je schopnost psát účinné obchodní korespondence. Cílem tohoto semináře je pomoci vám zostřit vaše obchodní psaní techniky. Můžete si vzít principy, které zde budou prezentovány dnes a aplikovat je do svého psaní.

Učení cíle patří:

* Vědět, jak si vybrat správnou slova říkat přesně to, co máte na mysli.
* Být schopen eliminovat wordiness a žargon.
* Učení o psaní strategie, jak motivovat a přesvědčit ostatní.
* Zvýšení svou sílu a důvěryhodnost prostřednictvím vašich napsaná slova.
* Být schopen identifikovat překážky pro jasnou komunikaci.

This school offers programs in:
  • Angličtina
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2019
Duration
Délka trvání
Kombinované
Information
Deadline
Locations
Rumunsko - Bucharest, Bucharest
Datum začátku : Sept. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2019
Rumunsko - Bucharest, Bucharest
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu