Přečtěte si oficiální popis

Společnosti využívají strategického marketingu k identifikaci a hledání způsobů, jak uspokojit potřeby svých zákazníků. Vedoucí pracovníci a marketingoví manažeři používají strategický marketing k vytvoření marketingového plánu, který zlepší výkonnost podniku a zvýší zisky.


Volná pracovní místa: 20

Doba trvání: 5 dní (35 hodin) s praktickou součástí

Kurz ve třídě vyučoval v Londýně, Madridu a Porto

Termíny, které mají být oznámeny brzy - navštivte naše webové stránky LSDM


Přehled


Navrženo a určeno pro manažery, manažery, podnikatele a zájemce o praktické vzdělávání se skutečnou použitelností ve strategickém marketingu, managementu a obchodu. Program pro intenzivní kurz strategického marketingu poskytuje znalosti, nové způsoby řízení a plánování strategického marketingu tak, aby účastníci mohli čelit největším výzvám dnes.

Intenzivní kurz našeho strategického marketingu zkoumá hlavní prvky marketingové strategie a chápe, jak firmy vytvářejí a udržují konkurenční výhodu prostřednictvím rozvoje marketingových strategií. Naši účastníci budou vyzváni k rozvoji strategického myšlení a k formulování různých prvků tohoto procesu spojujícího poslání, vizi a cíle se segmentací, polohováním (STP), konkurenční nabídkou a cílovými trhy.

Strategická analýza má zásadní význam pro rozvoj marketingové strategie a měla by být v souladu s hlavními trendy v marketingovém prostředí společností.


Vícejazyčný učitel.

Obsah kurzu je dostupný v angličtině, španělštině a portugalštině.


Program


DEN 1

Environmentální, interní analýza a stavové body

V komponentě prvního dne se budeme zabývat obsahem interní a externí analýzy organizací jako hlubokého porozumění každému prvku skládajícímu se a interakci na trhu, který umožní účastníkům rozvíjet efektivní marketingové strategie. Bude zkoumána povaha a nastavení marketingové strategie a přínos hodnotové spoluvytváření a sociálních médií. Rozvoj marketingové strategie umožní organizacím rozvíjet strategické postavení, pokud jde o vnější prostředí, jeho zdroje, interní dovednosti, očekávání a vliv zúčastněných stran. Přístup k metodám průzkumu trhu bude zásadní pro pochopení různých typů zákazníků a pro identifikaci konkurentů.


DEN 2

Segmentace, umístění a trh

V této složce se budeme zabývat procesem strategického marketingového řízení (SMM), konkrétně strategickými možnostmi a rozhodnutími. Cílem je porozumět základním základům, které řídí budoucí strategie. Účastníci pochopí ziskovost silných stránek organizace, aby mohli využít vnějších příležitostí a / nebo minimalizovat hrozby při investování do příležitostí k překonání největších slabých stránek organizací. Za tímto účelem se budeme zabývat pojmy, jako je segmentace a umístění organizace, což přispěje k vypracování konkurenční marketingové strategie prostřednictvím výzkumných a modelovacích technik, které mohou být použity pro operacionalizaci segmentace a určování polohy. Na závěr se účastníci naučí budovat hodnocení atraktivity trhu a konkurenčního postavení společnosti.


Den 3

Konkurenční výhody a inovace

Ve složce č. 3 se naši účastníci naučí identifikovat konkurenční výhody organizací pomocí specifických metod k vytvoření konkurenční výhody. Hlavní strategií bude nový marketingový mix prostřednictvím analýzy následujících prvků: produktu, ceny, místa a propagace. Každý z těchto prvků by měl přispět k ucelenému a ucelenému marketingovému programu, který komunikuje a dodává zákazníkům požadovanou hodnotu. Nakonec prozkoumáme inovační faktory. To je jedna z nejdůležitějších obav pro každou organizaci a její dopad na rozvoj konkurenční výhody.


DEN 4

Strategie marketingového vztahu

Jedním z nejdůležitějších trendů v marketingovém myšlení a praxi v posledních letech je změna přístupu k dosažení jednotlivých transakcí za účelem navázání dlouhodobých vztahů se zákazníky. Zatímco transakční marketing se týká jediného prodeje, vztahový marketing odpovídá vztahu se zákazníkem, který povede k opakovanému obchodnímu / nákupnímu obchodování ak vytvoření příležitostí pro další rozvoj podnikání. Po pochopení důležitosti vztahu se zákazníkem přijde čas, aby účastníci určili, jak realizovat marketingové strategie, protože i v organizaci mohou být nezbytné různé strategie pro různé společnosti nebo produkty.


DEN 5

Realizace závěrečného projektu

V posledním dni budou naši účastníci vyzváni, aby provedli studijní případ s využitím každého konceptu, cvičení a metody získané v průběhu kurzu. Každý účastník bude nakonec pozván, aby prezentoval svou práci, diskutoval o nápadech a nových formách činnosti na trhu.


Ceny

All Inclusive: výuka, intenzivní kurz, denní přestávka na kávu, studijní materiály a závěrečný certifikát

Podmínky:

1º cena do 30 dnů před datem zahájení

2 ° cena do 15 dnů před datem zahájení

3 ° cena až 7 dní před a po datu

Platba bankovním převodem

Program se vyučuje na:
Angličtina
španělština
Portugalština

Zobraz 1 více kurzů z London School Of Design And Marketing »

Poslední aktualizace April 17, 2019
This course is Campus based
Start Date
Srp. 2019
Sep 2019
Duration
5 dny
Denní studium
Price
1,000 GBP
1. cena All Inclusive: Londýn 1.000 £, Madrid 890 £, Porto: 890 £. 2. cena All Inclusive: Londýn 1.100 £, Madrid 990 £, Porto: 990 £. 3. cena All Inclusive: Londýn 1.250 £, Madrid 1.100 £, Porto: 1.100 £. Stejný den All Inclusive: Londýn 1.500 £,
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Říj. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Srp. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Srp. 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Sep 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Říj. 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

LSDM Presentation

Partnership with University for the Creative Arts

LSDM Student Testimonials