Read the Official Description

Společnosti využívají strategického marketingu k identifikaci a hledání způsobů, jak uspokojit potřeby svých zákazníků. Vedoucí pracovníci a marketingoví manažeři používají strategický marketing k vytvoření marketingového plánu, který zlepší výkonnost podniku a zvýší zisky.


Volná pracovní místa: 20/>

Doba trvání: 5 dní (35 hodin) s praktickou součástí


Přehled/>


Navrženo a určeno pro manažery, manažery, podnikatele a zájemce o praktické vzdělávání se skutečnou použitelností ve strategickém marketingu, řízení a obchodu. Program intenzivního kurzu strategického marketingu nabízí znalosti, nové způsoby řízení a plánování strategického marketingu, aby se účastníci mohli dnes potýkat s největšími výzvami./>

Náš intenzivní kurz strategického marketingu zkoumá hlavní prvky marketingové strategie a chápe, jak společnosti vytvářely a udržovaly konkurenční výhodu prostřednictvím rozvoje marketingových strategií. Naši účastníci budou vyzváni, aby rozvíjeli strategické myšlení a formulovali různé prvky takové procesní propojovací mise, vize a cíle se segmentací, lokalizací (STP), konkurenční nabídkou a cílovými trhy.

Strategická analýza má zásadní význam pro rozvoj marketingové strategie a měla by být v souladu s hlavními trendy v marketingovém prostředí společností.


Vícejazyčný učitel./>


Obsah písemného kurzu je k dispozici v angličtině, španělštině a portugalštině/>


Program/>


DEN 1/>

Environmentální, interní analýza a stanoviska

Ve složce prvního dne budeme věnovat obsah interní a externí analýzy organizací jako hluboké porozumění každému složení a interakci na trhu, který umožní účastníkům rozvíjet efektivní marketingové strategie. Budou zkoumána povaha a stanovení marketingové strategie, jakož i příspěvky společenské tvorby hodnot a sociálních médií. Rozvoj marketingové strategie umožní organizacím rozvíjet strategické postavení ohledně vnějšího prostředí, jeho zdrojů, vnitřních dovedností, očekávání a vlivu zúčastněných stran. Přístup k metodám průzkumu trhu bude zásadní pro pochopení různých typů zákazníků a pro identifikaci konkurentů.


DEN 2/>

Segmentace, polohování a trh

V této složce budeme diskutovat o procesu strategického marketingového řízení (SMM), konkrétně o strategických možnostech a rozhodnutích. Cílem je porozumět podkladovým základům, které řídí budoucí strategie. Účastníci pochopí ziskovost silných stránek organizace, aby využily vnější příležitosti a / nebo minimalizovaly hrozby a zároveň investovaly do příležitostí překonat největší slabiny organizací. Za tímto účelem se budeme zabývat pojmy jako segmentace a umístění organizace a přispějeme k vypracování konkurenceschopné marketingové strategie prostřednictvím výzkumných a modelovacích technik, které mohou být použity pro operační segmentaci a lokalizaci. Nakonec se účastníci naučí stavět hodnocení atraktivity trhu a konkurenční pozice společnosti.


Den 3/>

Konkurenční výhody a inovace

Ve složce číslo tři se naši účastníci naučí identifikovat konkurenční výhody organizací pomocí specifických metod, které vytvoří konkurenční výhodu. Hlavním cílem strategie bude nový marketingový mix prostřednictvím analýzy následujících prvků: produkt, cena, místo a propagace. Každý z těchto prvků by měl přispět k soudržnému a komplexnímu marketingovému programu, který komunikuje a dodává zákazníkům požadovanou hodnotu. Nakonec zkoumáme inovační faktory. Jedná se o jeden z nejdůležitějších obav každé organizace, stejně jako její dopad na rozvoj konkurenční výhody.


DEN 4/>

Strategie marketingového vztahu

Jedním z nejdůležitějších trendů v oblasti marketingového myšlení a praxe v posledních několika letech byla změna přístupu k dosažení jednotlivých transakcí za účelem vytvoření dlouhodobých vztahů se zákazníky. Zatímco transakční marketing se týká jediného prodeje, vztahový marketing odpovídá vztahu se zákazníkem, který povede k recidivě obchodu / nákupu, stejně jako vytváření příležitostí pro další rozvoj podnikání. Po pochopení významu vztahu se zákazníkem přijde čas, aby účastníci zjistili, jak implementovat marketingové strategie, protože i v organizaci mohou být potřebné různé strategie pro různé společnosti nebo produkty.


DEN 5/>

Realizace závěrečného projektu

V poslední den budou naši účastníci vyzváni, aby provedli studijní případ s využitím všech konceptů, cvičení a metody získané v průběhu kurzu. Nakonec bude každý účastník vyzván, aby představil svou práci, diskutoval o nápadech a nových formách akce na trhu.


Poznámka: Každý účastník obdrží certifikát / diplom a může získat registrační slevu v jednom z kurzů LSDM platných po dobu 12 měsíců./>


Ceny/>

All Inclusive: výuka, intenzivní kurz, denní přestávka na kávu, studijní materiály a závěrečný certifikát

Podmínky:

1. cena do 30. dubna

2. cena do 23. května

3. cena: pozdější termíny

Platba bankovním převodem

Program taught in:
Angličtina
španělština
Portugalština

See 1 more programs offered by London School Of Design And Marketing »

Last updated March 29, 2018
This course is Campus based
Start Date
Červen 2019
Duration
5 dny
Denní studium
Price
1,000 GBP
1. cena All Inclusive: Londýn 1.000 £, Madrid 890 £, Porto: 890 £. 2. cena All Inclusive: Londýn 1.100 £, Madrid 990 £, Porto: 990 £. 3. cena All Inclusive: Londýn 1.250 £, Madrid 1.100 £, Porto: 1.100 £. Stejný den All Inclusive: Londýn 1.500 £,
Deadline
By locations
By date
Start Date
Červen 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Červen 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Červen 2019
End Date
Application deadline

Červen 2019

Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date