$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Kurzy Obchodní podnikání v Asie - Zde naleznete kurzy Obchodní podnikání v Asie

Univerzity a vysoké školy stanovit své vlastní přijímací požadavky na vysokoškolských kurzů, a tak se výrazně liší. V závislosti na kurzu může absolvent být schopen dostat se do vyššího vzdělávání s řadou kvalifikací. Pokud jste 're použití udělat nadace studijní obor, možná zjistíte, že praxe je vzít v úvahu vedle žádnou kvalifikaci máte. Některé in… Čtěte více

Univerzity a vysoké školy stanovit své vlastní přijímací požadavky na vysokoškolských kurzů, a tak se výrazně liší. V závislosti na kurzu může absolvent být schopen dostat se do vyššího vzdělávání s řadou kvalifikací. Pokud jste 're použití udělat nadace studijní obor, možná zjistíte, že praxe je vzít v úvahu vedle žádnou kvalifikaci máte. Některé instituce vyššího vzdělávání a školy nabízejí nultých ročníků jako příprava pro určité studijních oborů. Obvykle don 't výsledkem samostatných kritérií prostě nárok na zadání studijní program sám. Nultých ročníků jo 't v dosahu všech studijních programů, nicméně.

Obchodní studie je oblast studia, ve kterém se studenti učí dovednosti potřebné pro provoz podniku. Různá témata mohou obsahovat reklamu, marketing, hospodaření s penězi, komunikaci, administrativu, obchodní plán psaní a přijímání a školení zaměstnanců.

Studenti, kteří absolvují část svého stupně v Asii jsou stále v číslech. V současné době se druhý a třetí největší ekonomiky v Asii. Bez omezení, studenti popsali svůj čas v Asii jako nejlepší zážitek svého života. Dnes, tři ze čtyř nejlidnatějších zemí světa jsou v Asii: Čína, Indie, Indonésie a.

Kurzy Obchodní podnikání v Asie - Veškeré informace o kurzech Obchodní podnikání v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

Méně
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
  • Doporučeno Nejnovější Název
  • Doporučeno
  • Nejnovější
  • Název
Emeritus Institute of Management
Singapur

Co pro vás tento program udělá? Zde jsou některé z konkrétních výzev, které budete schopni lépe řešit po dokončení tohoto programu: Objevte trendy v poskytování služeb, přílež ... +

Co pro vás tento program udělá? Zde jsou některé z konkrétních výzev, které budete schopni lépe řešit po dokončení tohoto programu: Objevte trendy v poskytování služeb, příležitosti a výzvy Vytvořte hodnotovou nabídku a pozici, abyste vynikli na konkurenčním trhu Zjistěte, jak se technologie používá k poskytování špičkových služeb Aplikujte rámce a strategie k identifikaci, správě a udržování zákazníků prostřednictvím poskytování služeb a excelence Identifikujte strategie pro poskytování špičkových služeb hospodárně Programové moduly Modul 1: Zachycování hodnoty v moderních ekonomikách služeb Prozkoumejte výzvy škálování úspěšných značek služeb a podniků, makrotrendy v moderních ekonomikách služeb, řešení, díky nimž jsou služby hlavní hodnotou podniku, a jak analyzovat aktivity v podnikání, které pomáhají zachytit hodnotu v ekonomice služeb. Modul 2: Technologie ve službách: Servisní roboti, AI a obchodní modely platformy Prozkoumejte, jak se technologie používá k poskytování služeb, dopad obchodních modelů platforem na poskytování služeb, problémy a výzvy, kterým čelí platformové ekosystémy, a jak analyzovat konkurenční výhody a nevýhody podnikání platforem. Modul 3: Řízení zákaznické loajality – Kolo věrnosti Získejte hlubší pochopení zisku podniků z dlouhodobé věrnosti zákazníků, rozdílu mezi spokojeností a loajalitou zákazníků, důsledků vrstvení/segmentace zákazníků na získávání a udržení zákazníků a strategií pro udržení loajality zákazníků. Modul 4: Orientace na zákazníka – Strategické řízení stížností, obnova služeb a systémy zpětné vazby od zákazníků Naučte se používat strategie zákaznických služeb, abyste pozitivně ovlivnili stížnosti zákazníků, jak využít zpětnou vazbu od zákazníků k podpoře organizačního učení, ilustrujte proaktivní a nákladově efektivní přístup k obnově služeb, co je třeba vzít v úvahu při navrhování systémů zpětné vazby od zákazníků a jak může být obnova služeb slouží k řízení obchodních cílů. Modul 5: Kvalita služeb – Model mezer a přepracování procesu zákaznických služeb Prozkoumejte dimenze kvality služeb, které ovlivňují loajalitu zákazníků, jak se model Gaps používá k vysvětlení nedostatků v kvalitě služeb, správnou úroveň investic do poskytování kvality služeb, proč je důležité přepracování procesu služeb, nástroje pro přepracování procesů služeb, dopad procesu redesign na zákazníky a zaměstnance, a devět kroků v redesign procesu zákaznických služeb. Modul 6: Tři strategické Pathways k nákladově efektivní kvalitě služeb (strategie duální kultury, strategie zaměřených služeb, strategie OM a integrace) Rozvíjejte své znalosti o třech Pathways směrem k nákladově efektivní excelenci služeb, duální kultuře/dvojímu zaměření Pathway při poskytování nákladově efektivních služeb, továrně na soustředěné služby Pathway při poskytování nákladově efektivních špičkových služeb a strategie řízení provozu Pathway při poskytování nákladově efektivních služeb. Modul 7: Produkce služeb a branding služeb a budování servisní organizace světové třídy Zjistěte, jak dosáhnout zlepšení pomocí strategií a rámců pro vedení služeb a jak identifikovat strategie pro zlepšení poskytování služeb a potenciální úskalí. Programová fakulta Jochen Wirtz, Ph.D. Profesor marketingu a proděkan MBA programů Kromě toho, že působí jako profesor marketingu na Národní univerzitě v Singapuru, je profesor Wirtz také mezinárodním členem Centra výzkumu služeb na Karlstad University ve Švédsku a akademickým stipendistou na Cornellově institutu pro zdravou budoucnost na Cornellově univerzitě v New Yorku. V letech 2002 až 2014 byl zakládajícím ředitelem dvoustupňového programu UCLA – NUS Executive MBA Program (umístil se na 4. místě globálně v žebříčku Financial Times EMBA 2015 a na 3. místě v žebříčku EIU 2015); Associate Fellow na Saïd Business School, University of Oxford od roku 2008 do roku 2013; a zakládajícím členem NUS Teaching Academy od roku 2009 do roku 2015. Profesor Wirtz je držitelem titulu Ph.D. v oboru Marketing služeb z London Business School. Jeho výzkum se od té doby zaměřuje na marketing služeb a byl publikován v přibližně 100 akademických článcích v časopisech a časopisech (jako je Harvard Business Review), 130 konferenčních prezentacích a 40 kapitolách knih. Mezi jeho více než 10 knih patří Marketing služeb – lidé, technologie, strategie (World Scientific, 9. vydání, 2021) a Základy marketingu služeb (Pearson Education, 3. vydání, 2016), obě jsou spoluautory s profesorem Christopherem Lovelockem. S překlady a úpravami pro více než 26 zemí a regionů a kombinovaným prodejem přibližně 1 000 000 výtisků se staly celosvětově předními učebnicemi marketingu služeb. Příklady odvětví Prostřednictvím reálných příkladů z různých odvětví uvidíte, jak jsou teorie uváděny do praxe. Starbucks Pochopte, jak mohl jeden ze zakladatelů Starbucks přijít s nápadem, který slouží jako hodnotová nabídka kavárny. Rolls Royce Zjistěte, jak společnost Rolls-Royce využila technickou dokonalost a servisní řešení, aby se stala konkurenceschopným globálním výrobcem. Banka ANZ Podívejte se na Jamieho, virtuálního agenta banky ANZ, který od jejího spuštění obsluhoval tisíce zákazníků. Singapore Airlines Naučte se některé ze strategií používaných Singapore Airlines k vytvoření loajality zákazníků. Google Pochopte, jak Google zvládl samoobslužné technologie, aby si udržel nízký provozní počet zaměstnanců. Nike Naučte se různé způsoby, jak mít lepší vyjednávací pozici v hodnotovém řetězci, a různé oblasti, kde lze získat hodnotu. Mezi další společnosti, které jsou zahrnuty jako příklady nebo případy použití v programu, patří BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapore, Lux Hotels & resorts, Zappos atd. Poznámka: Všechny názvy značek, produktů a společností jsou ochranné známky™ nebo registrované ochranné známky® příslušných vlastníků. Jejich použití neznamená žádné spojení s vlastníky programu, jejich podporu nebo spojení jakéhokoli druhu mezi nimi a vlastníky programu. Program Learning Journey 56 Videopřednášky 25+ příklady odvětví 8 Diskusní panely 8 pracovních hodin týdně 7 Zadání 5 případových studií Proč se přihlásit do programu? V dnešních ekonomikách založených na službách a znalostech musí podniky neustále hledat nové způsoby, jak vyniknout. Na tomto konkurenčním trhu je zásadní uplatňování zákaznicky orientovaného přístupu ke správě a poskytování špičkových služeb. Toto úsilí však vyžaduje více než spoléhání se na zpětnou vazbu od zákazníků při předvádění vašich nabídek služeb. Vyžaduje vytvoření vysoce kvalitních operací v prostředí s vysokou důvěrou, což vede k motivovaným zaměstnancům, kteří poskytují výjimečné služby zákazníkům. V programu Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Effectiveness – nabízeném NUS Business School – můžete získat kompetence, které potřebujete, abyste se stali obchodním lídrem zaměřeným na zákazníka, který dokáže vaší organizaci, zaměstnancům a zákazníkům přinášet vyšší hodnotu. 93 % zákazníků bude pravděpodobně nakupovat opakovaně u společností, které nabízejí vynikající služby zákazníkům. zdroj: Hubspot Research, 2021 70 % mít příznivější pohled na značky, které nabízejí proaktivní upozornění na zákaznický servis. zdroj: Microsoft, 2021 26 % podniků a odborníků tvrdí, že hodnota spokojenosti zákazníků je plně definována a sledována. zdroj: Global Customer ExperienceQ Benchmarking Report, 2020 Pro koho je tento program určen? Program je určen pro profesionály z jakéhokoli akademického prostředí, nejlépe s 8+ lety praxe. Program je použitelný ve všech odvětvích – zejména produkty a služby IT, bankovnictví a finanční služby, personální a nábor, vzdělávání a poradenství – a přináší výhody těm, kteří působí v oblasti technologického managementu, generálního managementu, provozu, konzultačních funkcí a dalších. Tento program je zvláště užitečný pro profesionály, kteří chtějí: Zlepšete provozní efektivitu a transformujte zákaznickou zkušenost pomocí digitální technologie Vyvíjejte rušivé obchodní modely s přístupem zaměřeným na služby Zvyšte zapojení zákazníků a zvyšte míru konverze pomocí integrované marketingové automatizace Využijte zkušenosti zákazníků a zaměstnanců k dosažení obchodních cílů Aplikujte osvědčené postupy pro poskytování služeb napříč průmyslovými odvětvími a podniky -
Kurzy
Kombinované studium
2 měsíce
Angličtina
Online forma
 
FutureLearn
Soul, Jižní Korea

Naučte se klíčové koncepty a osvědčené postupy v oblasti sociálních inovací se zaměřením na sociální podnikatele v Jižní Koreji.

Naučte se klíčové koncepty a osvědčené postupy v oblasti sociálních inovací se zaměřením na sociální podnikatele v Jižní Koreji. -
Kurzy
Kombinované studium
6 týdny
Angličtina
Online forma
 
EHL
Singapur

Proč absolvovat tento kurz? Chcete-li získat vhled do designového myšlení, jedné z nejpopulárnějších metod inovací aplikovaných na obchodní modely. Abychom se spokojili s nepo ... +

Proč absolvovat tento kurz? Chcete-li získat vhled do designového myšlení, jedné z nejpopulárnějších metod inovací aplikovaných na obchodní modely. Abychom se spokojili s nepořádkem návrhu obchodního modelu služeb Pochopit 360° vytváření služby v kontextu obchodních modelů s více rozhraními Vyvinout strategické inovace: Posun od inkrementálních provozních inovací ke strategické orientaci na zákazníka Abychom porozuměli digitálnímu prostředí, jak vznikají digitální služby a z toho plynoucím obchodním dopadům Klíčová fakta Doba trvání Příprava + 3 dny v kampusu Umístění EHL Campus (Singapur) Pověření doručeno EHL Osvědčení o úspěchu Jazyk kurzu Angličtina Způsob školení Na plný úvazek, na místě Čím je tento kurz výjimečný? Přístup k hostujícím řečníkům a skutečným příkladům z různých kontextů odvětví služeb Příležitosti k networkingu s ostatními účastníky a hostujícími řečníky Spojení teorie a praxe prostřednictvím živého obchodního případu: vytvořte si vlastní obchodní model. Učte se praxí: zažijte činnost v procesu projektového myšlení Veškerý materiál kurzu je dostupný prostřednictvím online systému řízení výuky -
Kurzy
Denní studium
3 dny
Angličtina
Srp 2022
Kampus
 

Získejte stipendium v hodnotě až $ 10000

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium.
Convertas
Dubaj, Spojené arabské emiráty

Tento kurz poskytuje základní a hloubkové praktické techniky, které vám umožní vyniknout na vašem pracovišti.

Tento kurz poskytuje základní a hloubkové praktické techniky, které vám umožní vyniknout na vašem pracovišti. -
Kurzy
Denní studium
4 dny
Angličtina
Kampus
 
Management Development Centre International (MDCI)
Manama, Bahrajn

Tento kurz představuje intenzivní seznámení s rolí rady a testování a rozvoj dovedností efektivity. Je to užitečné jak pro stávající, tak pro nové ředitele a nevýkonné ředitel ... +

Tento kurz představuje intenzivní seznámení s rolí rady a testování a rozvoj dovedností efektivity. Je to užitečné jak pro stávající, tak pro nové ředitele a nevýkonné ředitele. -
Kurzy
Kombinované studium
3 dny
Angličtina
Online forma
 
IES Abroad
Šanghaj, Čína

Šanghaj je hospodářským a kulturním centrem více než 24 milionů lidí. Během studia rozmanitosti a dopadu mezinárodních vlivů z celého světa na čínskou kulturu se budete učit a ... +

Šanghaj je hospodářským a kulturním centrem více než 24 milionů lidí. Během studia rozmanitosti a dopadu mezinárodních vlivů z celého světa na čínskou kulturu se budete učit a komunikovat v mandarínštině a angličtině. Sledujte, jak globalizace ovlivňuje Šanghaj, a získejte větší pochopení toho, jak čínský vliv stále více ovlivňuje svět. -
Kurzy
Denní studium
Angličtina, čínština
Kampus
 
The MBA Tour
Hanoi, Vietnam +6 Více

Připojte se k nám na The MBA Tour a spojte se s předními obchodními školami z celého světa! Náš inteligentní algoritmus porovnávání destiluje desítky let zkušeností a doporuču ... +

Připojte se k nám na The MBA Tour a spojte se s předními obchodními školami z celého světa! Náš inteligentní algoritmus porovnávání destiluje desítky let zkušeností a doporučuje pro vás ty nejlepší školy. -
Kurzy
Denní studium
Angličtina
Online forma
 
Международный институт менеджмента ЛИНК
Moskva, Rusko

Profesionální rekvalifikace na kurzu „Efektivní manažer“ se již stala klíčem k úspěchu mnoha vedoucích a středních manažerů společností z různých průmyslových odvětví. ... +

Profesionální rekvalifikace na kurzu „Efektivní manažer“ se již stala klíčem k úspěchu mnoha vedoucích a středních manažerů společností z různých průmyslových odvětví. -
Kurzy
Kombinované studium
6 - 12 měsíce
Ruština
Kombinace studia online a v kampusu
Kampus
Online forma
 
جامعة الملك عبد العزيز - كلية الاقتصاد والإدارة
Jeddah, Saúdská Arábie

Pod prudkým ekonomickým rychlým růstem, ve kterém v současné době žijeme, čelí naše milovaná země spoustě výzev. Jedním z nich je rozvoj schopnosti pracovní síly uspokojovat p ... +

Pod prudkým ekonomickým rychlým růstem, ve kterém v současné době žijeme, čelí naše milovaná země spoustě výzev. Jedním z nich je rozvoj schopnosti pracovní síly uspokojovat potřeby saúdského trhu. Této výzvě lze čelit, pouze pokud budou absolventi vysoké školy dobře vybaveni nezbytnými akademickými a praktickými dovednostmi. -
Kurzy
Angličtina, španělština, Arabština, Francouzština
 
أكاديمية أبوظبي البحرية
Abu Dhabi, Spojené arabské emiráty

IBTIKAR (arabština pro inovace) funguje jako platforma pro směrování inovativního ducha v našem podnikání i mimo něj, aby generoval nápady, které hledají nové způsoby podnikán ... +

IBTIKAR (arabština pro inovace) funguje jako platforma pro směrování inovativního ducha v našem podnikání i mimo něj, aby generoval nápady, které hledají nové způsoby podnikání. -
Kurzy
Angličtina, Arabština
 
المعهد العالى لتقنيات المياه والطاقة
Rabigh, Saúdská Arábie

Pro inženýry, kteří hledají vývoj a inovace, aby zvýšili své praktické zkušenosti ve svém oboru. Umožnit elektrotechnikům provádět provoz a údržbu motorů a ovládacích prvků mo ... +

Pro inženýry, kteří hledají vývoj a inovace, aby zvýšili své praktické zkušenosti ve svém oboru. Umožnit elektrotechnikům provádět provoz a údržbu motorů a ovládacích prvků motoru. -
Kurzy
Angličtina, Arabština
 
Kaliningrad International Business School
Kaliningrad, Rusko

Účelem programu je zprostředkovat publiku metody a technologie pro vytváření a rozšiřování jejich podnikání hledáním nových nápadů a příležitostí a optimalizací aktivit jejich ... +

Účelem programu je zprostředkovat publiku metody a technologie pro vytváření a rozšiřování jejich podnikání hledáním nových nápadů a příležitostí a optimalizací aktivit jejich společnosti. -
Kurzy
Kombinované studium
Ruština
Kampus
 
芦屋大学
Ashiya, Japonsko

Toto je hlavní kurz pro osvojení si obchodních znalostí, které budete potřebovat při vstupu nebo práci ve společnosti v budoucnu. Je snadné si myslet, že učení o podnikání je ... +

Toto je hlavní kurz pro osvojení si obchodních znalostí, které budete potřebovat při vstupu nebo práci ve společnosti v budoucnu. Je snadné si myslet, že učení o podnikání je něco, co potřebují pouze manažeři, ale není to tak. Je to nezbytné pro každého, kdo pracuje ve společnosti, a toto učení je užitečné při práci ve společnosti. -
Kurzy
Japonský
 
SRC Business School
Moskva, Rusko +1 Více

Školení je strukturováno tak, aby se ve vašem obchodě vytvořil jednoduchý a efektivní systém prodeje. Pomůže vám rozvíjet dovednosti pro aktivní prodej a obsluhu zákazníků pod ... +

Školení je strukturováno tak, aby se ve vašem obchodě vytvořil jednoduchý a efektivní systém prodeje. Pomůže vám rozvíjet dovednosti pro aktivní prodej a obsluhu zákazníků podle základních požadavků standardů služeb maloobchodního obchodu. -
Kurzy
Denní studium
Ruština
Kampus
 
EHL
Singapur

Proč absolvovat tento kurz? Tento kurz byste měli absolvovat, pokud chcete: Vybudujte si pevné základy analytiky lidí/HR. Vybudujte si technické dovednosti pro získávání, anal ... +

Proč absolvovat tento kurz? Tento kurz byste měli absolvovat, pokud chcete: Vybudujte si pevné základy analytiky lidí/HR. Vybudujte si technické dovednosti pro získávání, analýzu a vizualizaci HR dat. Naučte se používat HR data k přijímání informovaných organizačních obchodních rozhodnutí. Čím je tento kurz výjimečný? Pozorní hostující řečníci Příležitosti k networkingu s ostatními účastníky a hostujícími řečníky Různé formáty učení, včetně týmové práce, workshopů a diskuzí s odborníky z oboru Kurz nabízený společností EHL umístil na 1. místě v hodnocení QS World University za rok 2021 pro univerzity pohostinství a managementu volného času Veškerý materiál kurzu je dostupný prostřednictvím online systému řízení výuky -
Kurzy
Denní studium
5 dny
Angličtina
20 Čvn 2022
Kampus