$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Univerzity a vysoké školy stanovit své vlastní přijímací požadavky na vysokoškolských kurzů, a tak se výrazně liší. V závislosti na kurzu může absolvent být schopen dostat se do vyššího vzdělávání s řadou kvalifikací. Pokud jste 're použití udělat nadace studijní obor, možná zjistíte, že praxe je vzít v úvahu vedle žádnou kvalifikaci máte. Některé in… Čtěte více

Univerzity a vysoké školy stanovit své vlastní přijímací požadavky na vysokoškolských kurzů, a tak se výrazně liší. V závislosti na kurzu může absolvent být schopen dostat se do vyššího vzdělávání s řadou kvalifikací. Pokud jste 're použití udělat nadace studijní obor, možná zjistíte, že praxe je vzít v úvahu vedle žádnou kvalifikaci máte. Některé instituce vyššího vzdělávání a školy nabízejí nultých ročníků jako příprava pro určité studijních oborů. Obvykle don 't výsledkem samostatných kritérií prostě nárok na zadání studijní program sám. Nultých ročníků jo 't v dosahu všech studijních programů, nicméně.

Mexiko, oficiálně Spojené státy mexické, je federativní konstituční republika v Severní Americe. Práce může vyžadovat pracovní vízum, které je obtížné se dostat, pokud si jen chcete na volné noze na krátkou dobu. Většina z vládou financované vysoké školy o městech starosta (státní kapitál) mají krátké kurzy historie i současnost gastronomie a kulturních subjektů, většina z nich jsou téměř zdarma.

Kurzy v Čivava - Veškeré informace o kurzech v Čivava. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Čivava zde.

Méně
Další informace o studiu v Mexiku
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
Doporučeno Nejnovější Název
AMPEI Mexico
Čivava, Mexiko

Vyškolte profesionály v mezinárodním prostoru, kteří převezmou odpovědnost za podporu internacionalizace kurikulárních programů ve svých institucích pomocí modelu COIL. Zaměře ... +

Vyškolte profesionály v mezinárodním prostoru, kteří převezmou odpovědnost za podporu internacionalizace kurikulárních programů ve svých institucích pomocí modelu COIL. Zaměřeno na: koordinátoři/manažeři mezinárodního prostoru se zájmem vědět, jak začlenit a spravovat kurzy, které začleňují model COIL do svých institucí. -
Kurzy
Spanish (Mexican)
Kampus
 
AMPEI Mexico
Čivava, Mexiko

Zástupce Mexika, @Marisol Delgado Torres z University of Sonora - rovněž zastupující Mexickou asociaci pro mezinárodní vzdělávání (@AMPEI) - se zúčastnil panelu, který hovořil ... +

Zástupce Mexika, @Marisol Delgado Torres z University of Sonora - rovněž zastupující Mexickou asociaci pro mezinárodní vzdělávání (@AMPEI) - se zúčastnil panelu, který hovořil o různých možnostech mobility, které v Mexiku existují. Nejprve se vyjádřil k tomu, jak se v Mexiku konstituuje vysokoškolské vzdělávání, podělil se o výhody a nevýhody veřejných a soukromých institucí a také o velkou příležitost, kterou online modalita dnes nabízí. Vysvětlil, jaké jsou způsoby provádění studií v Mexiku: dvoustranné dohody, sítě pro spolupráci (zejména s latinskoamerickým akademickým výměnným programem a akademickým programem pro vzdělávací mobilitu), virtuální modalita (eMovies, COIL a zrcadlové třídy) a dodal, že toto Poslední způsob měl stejné výhody jako osobní tváří v tvář mobilitě. Dodal, že Mexiko má 2 435 programů v registru #CONACYT National Quality Postgraduate Program pro provádění postgraduálního programu, a to jak pro národní, tak pro zahraniční studenty, a že v současné době je přijímáno několik návrhů na různá nabízená stipendia. Než svou účast uzavřel, odpověděl na některé pochybnosti veřejnosti, kde vyjádřil nejistotu institucí ohledně návratu osobních mobilit, přičemž uvedl, že by mohly být schopny pokračovat ve druhé polovině roku 2021, pokud bude globální pohotovostní situace je ovládán. Na konci se s posluchači podělil o video o kulturním bohatství, které Mexiko má, a povzbudil je, aby se připojili k jednomu z programů nabízených různými institucemi v zemi. -
Kurzy
Spanish (Mexican)
Kampus
 
AMPEI Mexico
Čivava, Mexiko

V rámci latinskoamerické a karibské konference pro internacionalizaci vysokoškolského vzdělávání (LACHEC) byl představen INILAT (latinskoamerická iniciativa pro internacionali ... +

V rámci latinskoamerické a karibské konference pro internacionalizaci vysokoškolského vzdělávání (LACHEC) byl představen INILAT (latinskoamerická iniciativa pro internacionalizaci vysokoškolského vzdělávání), který byl nedávno vytvořen prostřednictvím sítí, které v současné době sdružují velké množství vysoké školy z Argentiny (FIESA), Brazílie (FAUBAI), Kolumbie (RCI-ASCUN), Chile (LEARN CHILE), Mexika (AMPEI) a Peru (REDI-PERI), které spojují své hlasy a sdílejí aktuální výzvy, ale především navrhnout návrhy, které umožní, aby internacionalizace byla i nadále přítomen jako artikulátor vzdělávacích procesů a která dokáže zasáhnout větší počet lidí. Ve snaze přejít od reflexe ke konkrétním návrhům má každá z členských zemí INILAT na starosti pracovní projekt. Brazílie: Implementace online mezinárodního kolaborativního učení pro region COIL. Chile: Vytvoření regionálního výměnného programu ve virtuálním režimu. Peru: Generování iniciativ pro internacionalizaci výzkumu prostřednictvím přístupu výzkumných pracovníků z regionu. Argentina: Hledejte zdroje financování a vytváření mezinárodních aliancí, které posilují latinskoamerické sítě. Kolumbie: Vytvoření společné agendy a schůzky pro řízení, výměnu osvědčených postupů a umístění LATAM v mezinárodním vzdělávacím sektoru. Mexiko: Identifikace veřejných politik pro internacionalizaci systémů vysokoškolského vzdělávání v Latinské Americe. -
Kurzy
Spanish (Mexican)
Kampus