$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Kurzy v Singapur - Zde naleznete kurzy v Singapur

Singapur objevil jako globální studie trhu a území prosperující technologií a pokrok, který je získávání odborníků a studentů z celého světa. Ti, kteří se rozhodnou absolvovat kurzy v Singapuru budou mít vynikající výsledky ve vzdělávání, stejně jako fascinující kulturu a vzrušující životní styl. Kurzy v Singapuru může poskytnout skutečně unikátní vzdělá… Čtěte více

Singapur objevil jako globální studie trhu a území prosperující technologií a pokrok, který je získávání odborníků a studentů z celého světa. Ti, kteří se rozhodnou absolvovat kurzy v Singapuru budou mít vynikající výsledky ve vzdělávání, stejně jako fascinující kulturu a vzrušující životní styl. Kurzy v Singapuru může poskytnout skutečně unikátní vzdělávací zkušenost.

Mnoho z kurzů v Singapuru využívá řadu metod pro výuku, jako jsou diskusní skupiny, přednášky, ročníkovou práci, praxi, a případových studií. Tyto kurzy obsahují skutečných aplikací s rukama na praxi určené k vyvolání profesionálního úspěchu. Paleta témat je k dispozici kurzy v Singapuru, některé příklady mají v oblasti informačních technologií, obchodu, pohostinství, financí, vedení a řízení dodavatelského řetězce, mezi mnoho jiní.

Chcete-li se dozvědět více o možnostech kurzů v Singapuru, přečtěte si prostřednictvím programů níže.Můžete najít další krok ve své kariéře!

Méně
Další informace o studiu v Singapuru
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
Doporučeno Nejnovější Název
Emeritus Institute of Management
Singapur

Co pro vás tento program udělá? Zde jsou některé z konkrétních výzev, které budete schopni lépe řešit po dokončení tohoto programu: Objevte trendy v poskytování služeb, přílež ... +

Co pro vás tento program udělá? Zde jsou některé z konkrétních výzev, které budete schopni lépe řešit po dokončení tohoto programu: Objevte trendy v poskytování služeb, příležitosti a výzvy Vytvořte hodnotovou nabídku a pozici, abyste vynikli na konkurenčním trhu Zjistěte, jak se technologie používá k poskytování špičkových služeb Aplikujte rámce a strategie k identifikaci, správě a udržování zákazníků prostřednictvím poskytování služeb a excelence Identifikujte strategie pro poskytování špičkových služeb hospodárně Programové moduly Modul 1: Zachycování hodnoty v moderních ekonomikách služeb Prozkoumejte výzvy škálování úspěšných značek služeb a podniků, makrotrendy v moderních ekonomikách služeb, řešení, díky nimž jsou služby hlavní hodnotou podniku, a jak analyzovat aktivity v podnikání, které pomáhají zachytit hodnotu v ekonomice služeb. Modul 2: Technologie ve službách: Servisní roboti, AI a obchodní modely platformy Prozkoumejte, jak se technologie používá k poskytování služeb, dopad obchodních modelů platforem na poskytování služeb, problémy a výzvy, kterým čelí platformové ekosystémy, a jak analyzovat konkurenční výhody a nevýhody podnikání platforem. Modul 3: Řízení zákaznické loajality – Kolo věrnosti Získejte hlubší pochopení zisku podniků z dlouhodobé věrnosti zákazníků, rozdílu mezi spokojeností a loajalitou zákazníků, důsledků vrstvení/segmentace zákazníků na získávání a udržení zákazníků a strategií pro udržení loajality zákazníků. Modul 4: Orientace na zákazníka – Strategické řízení stížností, obnova služeb a systémy zpětné vazby od zákazníků Naučte se používat strategie zákaznických služeb, abyste pozitivně ovlivnili stížnosti zákazníků, jak využít zpětnou vazbu od zákazníků k podpoře organizačního učení, ilustrujte proaktivní a nákladově efektivní přístup k obnově služeb, co je třeba vzít v úvahu při navrhování systémů zpětné vazby od zákazníků a jak může být obnova služeb slouží k řízení obchodních cílů. Modul 5: Kvalita služeb – Model mezer a přepracování procesu zákaznických služeb Prozkoumejte dimenze kvality služeb, které ovlivňují loajalitu zákazníků, jak se model Gaps používá k vysvětlení nedostatků v kvalitě služeb, správnou úroveň investic do poskytování kvality služeb, proč je důležité přepracování procesu služeb, nástroje pro přepracování procesů služeb, dopad procesu redesign na zákazníky a zaměstnance, a devět kroků v redesign procesu zákaznických služeb. Modul 6: Tři strategické Pathways k nákladově efektivní kvalitě služeb (strategie duální kultury, strategie zaměřených služeb, strategie OM a integrace) Rozvíjejte své znalosti o třech Pathways směrem k nákladově efektivní excelenci služeb, duální kultuře/dvojímu zaměření Pathway při poskytování nákladově efektivních služeb, továrně na soustředěné služby Pathway při poskytování nákladově efektivních špičkových služeb a strategie řízení provozu Pathway při poskytování nákladově efektivních služeb. Modul 7: Produkce služeb a branding služeb a budování servisní organizace světové třídy Zjistěte, jak dosáhnout zlepšení pomocí strategií a rámců pro vedení služeb a jak identifikovat strategie pro zlepšení poskytování služeb a potenciální úskalí. Programová fakulta Jochen Wirtz, Ph.D. Profesor marketingu a proděkan MBA programů Kromě toho, že působí jako profesor marketingu na Národní univerzitě v Singapuru, je profesor Wirtz také mezinárodním členem Centra výzkumu služeb na Karlstad University ve Švédsku a akademickým stipendistou na Cornellově institutu pro zdravou budoucnost na Cornellově univerzitě v New Yorku. V letech 2002 až 2014 byl zakládajícím ředitelem dvoustupňového programu UCLA – NUS Executive MBA Program (umístil se na 4. místě globálně v žebříčku Financial Times EMBA 2015 a na 3. místě v žebříčku EIU 2015); Associate Fellow na Saïd Business School, University of Oxford od roku 2008 do roku 2013; a zakládajícím členem NUS Teaching Academy od roku 2009 do roku 2015. Profesor Wirtz je držitelem titulu Ph.D. v oboru Marketing služeb z London Business School. Jeho výzkum se od té doby zaměřuje na marketing služeb a byl publikován v přibližně 100 akademických článcích v časopisech a časopisech (jako je Harvard Business Review), 130 konferenčních prezentacích a 40 kapitolách knih. Mezi jeho více než 10 knih patří Marketing služeb – lidé, technologie, strategie (World Scientific, 9. vydání, 2021) a Základy marketingu služeb (Pearson Education, 3. vydání, 2016), obě jsou spoluautory s profesorem Christopherem Lovelockem. S překlady a úpravami pro více než 26 zemí a regionů a kombinovaným prodejem přibližně 1 000 000 výtisků se staly celosvětově předními učebnicemi marketingu služeb. Příklady odvětví Prostřednictvím reálných příkladů z různých odvětví uvidíte, jak jsou teorie uváděny do praxe. Starbucks Pochopte, jak mohl jeden ze zakladatelů Starbucks přijít s nápadem, který slouží jako hodnotová nabídka kavárny. Rolls Royce Zjistěte, jak společnost Rolls-Royce využila technickou dokonalost a servisní řešení, aby se stala konkurenceschopným globálním výrobcem. Banka ANZ Podívejte se na Jamieho, virtuálního agenta banky ANZ, který od jejího spuštění obsluhoval tisíce zákazníků. Singapore Airlines Naučte se některé ze strategií používaných Singapore Airlines k vytvoření loajality zákazníků. Google Pochopte, jak Google zvládl samoobslužné technologie, aby si udržel nízký provozní počet zaměstnanců. Nike Naučte se různé způsoby, jak mít lepší vyjednávací pozici v hodnotovém řetězci, a různé oblasti, kde lze získat hodnotu. Mezi další společnosti, které jsou zahrnuty jako příklady nebo případy použití v programu, patří BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapore, Lux Hotels & resorts, Zappos atd. Poznámka: Všechny názvy značek, produktů a společností jsou ochranné známky™ nebo registrované ochranné známky® příslušných vlastníků. Jejich použití neznamená žádné spojení s vlastníky programu, jejich podporu nebo spojení jakéhokoli druhu mezi nimi a vlastníky programu. Program Learning Journey 56 Videopřednášky 25+ příklady odvětví 8 Diskusní panely 8 pracovních hodin týdně 7 Zadání 5 případových studií Proč se přihlásit do programu? V dnešních ekonomikách založených na službách a znalostech musí podniky neustále hledat nové způsoby, jak vyniknout. Na tomto konkurenčním trhu je zásadní uplatňování zákaznicky orientovaného přístupu ke správě a poskytování špičkových služeb. Toto úsilí však vyžaduje více než spoléhání se na zpětnou vazbu od zákazníků při předvádění vašich nabídek služeb. Vyžaduje vytvoření vysoce kvalitních operací v prostředí s vysokou důvěrou, což vede k motivovaným zaměstnancům, kteří poskytují výjimečné služby zákazníkům. V programu Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Effectiveness – nabízeném NUS Business School – můžete získat kompetence, které potřebujete, abyste se stali obchodním lídrem zaměřeným na zákazníka, který dokáže vaší organizaci, zaměstnancům a zákazníkům přinášet vyšší hodnotu. 93 % zákazníků bude pravděpodobně nakupovat opakovaně u společností, které nabízejí vynikající služby zákazníkům. zdroj: Hubspot Research, 2021 70 % mít příznivější pohled na značky, které nabízejí proaktivní upozornění na zákaznický servis. zdroj: Microsoft, 2021 26 % podniků a odborníků tvrdí, že hodnota spokojenosti zákazníků je plně definována a sledována. zdroj: Global Customer ExperienceQ Benchmarking Report, 2020 Pro koho je tento program určen? Program je určen pro profesionály z jakéhokoli akademického prostředí, nejlépe s 8+ lety praxe. Program je použitelný ve všech odvětvích – zejména produkty a služby IT, bankovnictví a finanční služby, personální a nábor, vzdělávání a poradenství – a přináší výhody těm, kteří působí v oblasti technologického managementu, generálního managementu, provozu, konzultačních funkcí a dalších. Tento program je zvláště užitečný pro profesionály, kteří chtějí: Zlepšete provozní efektivitu a transformujte zákaznickou zkušenost pomocí digitální technologie Vyvíjejte rušivé obchodní modely s přístupem zaměřeným na služby Zvyšte zapojení zákazníků a zvyšte míru konverze pomocí integrované marketingové automatizace Využijte zkušenosti zákazníků a zaměstnanců k dosažení obchodních cílů Aplikujte osvědčené postupy pro poskytování služeb napříč průmyslovými odvětvími a podniky -
Kurzy
Kombinované studium
2 měsíce
Angličtina
Online forma
 
EHL Hospitality Business School
Singapur +3 Více

Připojte se k ostatním studentům a získejte transformační zkušenost a otevřete svou mysl rozmanitým kariérním příležitostem v pohostinství, cestování, zábavě, luxusních značká ... +

Připojte se k ostatním studentům a získejte transformační zkušenost a otevřete svou mysl rozmanitým kariérním příležitostem v pohostinství, cestování, zábavě, luxusních značkách, špičkových technologiích a mnoha dalších. EHL vám na příkladech z odvětví pohostinství a služeb představí trendy a technologie, které utvářejí budoucnost. Celkově získáte pevné základy obchodních znalostí a užitečný soubor měkkých dovedností pro budoucí akademický a profesní úspěch. Připravte se vyniknout Rozvíjejte nové dovednosti Praktické aktivity a interaktivní workshopy rozvíjejí nejcennější dovednosti pro budoucnost práce: měkké dovednosti! Procvičte své kulturní povědomí, analytické myšlení, týmovou práci a komunikační dovednosti a vybudujte si myšlení založené na spolupráci. Obchodní koncept Budete seznámeni s vnitřním fungováním podnikového managementu pohostinství. Prostřednictvím skupinových projektů a případových studií z reálného světa si vytvoříte pevný základ obchodních znalostí spolu s vůdčími schopnostmi. Vytvořte připojení EHL přesahuje rámec učebny a vytváří kulturní povědomí a mezinárodní přátelství. V kampusu si užijete kulturu a úžasnou krajinu Švýcarska nebo Singapuru. Ve virtuálním kampusu se naučíte vytvářet smysluplná spojení v digitálním prostředí. Klíčová fakta Osvědčení Certifikát o ukončení Doba trvání Dny ponoření: 6 hodin Junior Academy: od 1-týdenních do 3-týdenních kurzů Jazyky Angličtina francouzština (omezený počet lekcí EHL Junior Academy) Počáteční data Po celý rok (školní prázdniny a víkendy) Výhody Vstupní brána do bakalářského programu: Osvobození od poplatku za přihlášku. -
Kurzy
Denní studium
2 - 21 dny
Angličtina, Francouzština
Kampus
Online forma
 
The MBA Tour
Singapur +6 Více

Připojte se k nám na The MBA Tour a spojte se s předními obchodními školami z celého světa! Náš inteligentní algoritmus porovnávání destiluje desítky let zkušeností a doporuču ... +

Připojte se k nám na The MBA Tour a spojte se s předními obchodními školami z celého světa! Náš inteligentní algoritmus porovnávání destiluje desítky let zkušeností a doporučuje pro vás ty nejlepší školy. -
Kurzy
Denní studium
Angličtina
Online forma
 

Získejte stipendium v hodnotě až $ 10000

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium.
Tileyard Education
Singapur

Hit Academy Asia: Singapore je mezinárodní hudební program, kde umělci, spisovatelé a producenti vytvoří hitové písně spolu s profesionály z Tileyard London a Prolific Songs, ... +

Hit Academy Asia: Singapore je mezinárodní hudební program, kde umělci, spisovatelé a producenti vytvoří hitové písně spolu s profesionály z Tileyard London a Prolific Songs, včetně tvůrců hitů Tat Tong, Charlie Lim, Evan Low a Sister Bliss (Faithless). "Jsem velmi šťastný a poctěn, že mohu být letos součástí Hit Academy Asia, a těším se na setkání a péči o talenty našich úžasných mladých singapurských hudebníků." Tat Tong (80x platinový autor hitů) Hit Academy Asia: Singapore se skládá ze dvou částí: Online mistrovské kurzy a oborový mentoring (září–říjen) Komerční tábor skladatelů, Singapur (21.–23. října) Dokončené písně budou také přehrány nahrávacím společnostem a vedoucím pracovníkům hudebních vydavatelství v jihovýchodní Asii a Velké Británii. Předchozí programy Tileyard a tábory skladatelů zajistily skladby pro BMG, Felt Music, Netflix, Channel 4, Sony Music a další. Všichni studenti navíc těží z celoživotního přístupu k online výukové knihovně Tileyard Education a skvělých slev na hudební vybavení, software a předplatné od Spitfire Audio, Focusrite, Yamaha, Chartmetric a dalších. „Jsem nadšený a vděčný, že mohu být součástí Hit Academy Asia, která dala dohromady skvělý tým a podložené, praktické osnovy, které bych si přál, aby byly dostupné, když jsem začínal svou kariéru! Opravdu se těším, že budu pomáhat přispívat tam, kde mohu, a pomáhat začínajícím umělcům najít v tomto procesu svůj hlas.“ Charlie Lim „Prolific Songs přináší naši historii psaní hitů do Tileyard Education na The Hit Academy Asia: Singapore. S více než 30 světovými jedničkami a top 10 za posledních několik let se nemůžeme dočkat, až se setkáme, budeme vychovávat a pracovat s těmi nejlepšími budoucími hitmakery z regionu. “ Roo Pigott, Prolific Songs -
Kurzy
Denní studium
6 - 7 týdny
Angličtina
Zář 2022
Kombinace studia online a v kampusu
Kampus
Online forma
 
LSBF Singapore
Singapur

LSBF Singapore , oceněný statusem schváleného vzdělávacího partnera Platinum Asociací certifikovaných účetních (ACCA), nabízí studentům vše, co potřebují k sebejistému složení ... +

LSBF Singapore , oceněný statusem schváleného vzdělávacího partnera Platinum Asociací certifikovaných účetních (ACCA), nabízí studentům vše, co potřebují k sebejistému složení zkoušek ACCA: velmi zkušení lektoři, studijní materiály založené na zkouškách, flexibilní studijní uspořádání a mnoho dalšího více, vše navrženo s ohledem na studenta. -
Kurzy
Denní studium
Angličtina
Kampus
Online forma
 
Tourism Management Institute Of Singapore
Singapur

Singapur zůstává jednou z nejnavštěvovanějších zemí na světě. Bohaté dědictví a různorodá kultura patří mezi hlavní důvody, které přispívají k popularitě, takže je nezbytné vy ... +

Singapur zůstává jednou z nejnavštěvovanějších zemí na světě. Bohaté dědictví a různorodá kultura patří mezi hlavní důvody, které přispívají k popularitě, takže je nezbytné vybavit singapurské turistické průvodce znalostmi. -
Kurzy
Kampus
 
Singapore Business School
Singapur

V průběhu kurzu se naučíte, jak můžete provádět úspěšný marketing na různých kanálech a jak můžete vybudovat úspěšné podnikání s jasnými pokyny.

V průběhu kurzu se naučíte, jak můžete provádět úspěšný marketing na různých kanálech a jak můžete vybudovat úspěšné podnikání s jasnými pokyny. -
Kurzy
Angličtina
Online forma
 
Human Capital (Singapore)
Singapur +3 Více

Tento program vychází z dřívější iniciativy HCS o globální Immersion programu, který byl zahájen ministr Heng Swee Keat v listopadu 2013. To APQ se zaměřuje na podporu Singapu ... +

Tento program vychází z dřívější iniciativy HCS o globální Immersion programu, který byl zahájen ministr Heng Swee Keat v listopadu 2013. To APQ se zaměřuje na podporu Singapuru SkillsFuture agendu a hospodářský pokrok, jak Singapur se přesune na další fázi vývoje směrem k vyspělé ekonomice a inkluzivní společnost. -
Kurzy
Denní studium
8 měsíce
Angličtina, čínština
Kampus