O

1. týden

Londýn

Londýn je zdrojem inspirace, experimentování a nejmodernějších konceptů, kde se módní design setkává s moderním uměním. Rozmanitost stylu a kultury za ním jsou zdůrazněny jedinečným přístupem k módnímu průmyslu uvnitř města. V Londýně se účastníci seznámí s designovým projektem, inspirovaným špičkovými designéry a inspiracími pro toto město. Na základě vývoje módy se účastníci naučí, jak sestavit mini kolekci nápadů, rozvíjet náladové tabule a analýzu trendů, které podpoří jejich koncepci návrhu. Londýn se daří na všechno, co je čerstvé a nové, a účastníci jsou povzbuzováni k originálním přístupům k návrhu, zpochybňují pravidla a tlačí hranice stylu a chuti.

2. týden

Paříž

Paříž je rodným místem módy. Zde se účastníci zabývají marketingem a získávají skutečnou chuť podnikání prostřednictvím inspirujícího projektu. Paříž je v "obchodě s elegancí". Po provedení výzkumu luxusu módy a současného a historického pařížského módního průmyslu si účastníci vytvoří vizuální obchodní plán, kterým zahájí novou řadu pro stávající značku podle svého výběru a bude se řídit poskytováním informativních seminářů o současném módním marketingu. S historií couture stále zakořeněné v srdci francouzského módního průmyslu, Paříž spojuje elegantní výhled s vítěznou vzorec pro kvalitu a design. Pravidla módy se zde vytvářejí prostřednictvím současného módního marketingu. S historií couture stále zakořeněné v srdci francouzského módního průmyslu, Paříž spojuje elegantní výhled s vítěznou vzorec pro kvalitu a design. Zde se vytvářejí módní pravidla prostřednictvím porozumění a uznání elegance a tradice.

Týden 3

Milano

Životní styl je v DNA Itálie a Milána, oslavován svou módní kulturou, reagoval ve své vlastní jedinečné interpretaci stylové a módní komunikační publikace. Bohatství módní podnikání ve městě podporuje jeden z největších světových průmyslových odvětví. V tomto městě se rodí stylová a módní fotografie, kde se vyrábějí nejuznávanější reklamní a redakční kampaně na světě. Účastníci mají možnost zvolit si módní sezónu, italskou značku a identifikovat se styly a trendy, které umožní vybudovat základní výzkum, který jim umožní idealizovat své vlastní fotografické záběry. Z rozmanité sbírky oděvů si účastníci vybírají koherentní výběr doplňků a doplňků ve vztahu k jejich výzkumu, stejně jako skuteční stylisté před svým dalším natáčením.

4. týden

Firenze

Domovem luxusních značek, jako jsou Gucci, Ferragamo, Cavalli a Emilio Pucci a generacím vysoce kvalifikovaných řemeslníků a řemeslníků, je Firenze centrem tvořivosti a podporuje značku "Made in Italy" známou pro styl, pánské oblečení, kvalitu a špičkové výrobní přístupy. S nesmírným uměleckým a kulturním dědictvím a dlouhou tradicí módy účastníci zkoumají trend v rostoucím vztahu mezi módou a uměním. Zkoumáním kulturních a historických vlivů na styl, kvalitu a dovednosti znovu objevují "italnost"; analyzovat značky špičkových doplňků a měnící se příliv v mezinárodním průmyslu pro pánské oblečení, s Florencí a Pitti Uomo Fashion Fair klíčovým jmenováním v módním kalendáři. Celý kurz má silnou kulturní perspektivu a intenzivní program výletů do muzeí, galerií, výstav a uměleckých institucí, zvyšující porozumění účastníků a celkovou vizi módy

Týden 4 volitelné rozšíření • Budoucnost módní ekonomiky

Šanghaj

Šanghaj tvrdí titul módního hlavního města Východu, bezpochyby módní město budoucnosti. Centrum pro výrobu, technologii a módní inovace ve světové nové vedoucí ekonomice nelze ignorovat a tato vzrušující rozvíjející se kultura musí být zkušená z první ruky. Podívejte se na to, co dělá Šanghaj nový a jedinečný a jaký přínos v blízké budoucnosti přinese módnímu průmyslu světa z komerčního, technologického a kreativního hlediska. Během tohoto týdne se účastník seznámí s tím, jak produktový manažer mění myšlenky a koncepty návrhu na skutečnost a přeměňuje tvořivost na platné komerční návrhy. Se znalostí všech dovedností od designu po výrobu, produktový manažer orchestraje a dohlíží na všechny práce. Tento týden je navržen tak, aby představil účastníka nové profesionální osobnosti s jedinečnou schopností interpretovat styl od designové koncepce až po konečný oděv / výrobek: manažer produktu je ve skutečnosti znám jako klíčový hráč módního průmyslu.

4. týden

Miami

S Milánem jako módním kapitálem stylu "Made in Italy" a Paříží převládající v Haute Couture, USA jsou Arcadia streetwear a 'athleisure', dva rychle se pohybující současné trendy v rámci módní panoramatu. Nedávné spolupráce ukazují, jak se odlišné světové módy volného času a luxusu nyní vzájemně shodují; s luxusním stylu uličního stylu a luxusem v hereckém oblečení pro volný čas, streetwear a athleisure se staly "novým luxusem". V tomto kontextu se tento fenomén plně zohledňuje různorodost a rozmanitost stylu, vlivů, chutí, jazyků, kultury a subkultur Miami. Prostřednictvím zkušenostního přístupu k učení se tento kurz zabývá rychlými studiemi zaměřenými na digitální a sociální média zaměřené na klíčové pojmy současného módního marketingu a brandingu, identity "Glocal", co-brandingu, marketingu vlivu a psychologického výzkumu zákazníků. Inspirovaný koncepcemi âneur a serendipity jsou uspořádány psychogeografické prohlídky kolem klíčových oblastí města, které slouží ke shromažďování fotografické, písemné, zvukové a video inspirace z městské architektury, výtvarného umění, hudby a módních trendů. Do konce roku se účastníci projektu budou snažit vytvořit závěrečnou náladovou desku pro třídílnou sbírku a návrh na digitální strategii pro spolupráci (Instagram); samoregulační digitální žurnál zaznamená celý proces.

* Avocational short courses nejsou licencovány Komisí pro nezávislé vzdělávání. Tyto odborné krátké kurzy nejsou určeny pro účely zaměstnání.

1) Zatímco Istituto Marangoni Miami (IMM) je přidruženým členem Istituto Marangoni, je výlučně odpovědný za kurzy, semináře a semináře nabízené na jeho areálu. Společnost IMM je odhodlána komunikovat včas a přesně; je však důležité, aby všichni uživatelé katalogu pochopili, že tato publikace nemá v úmyslu vytvářet žádné záruky ohledně aktuálních krátkých kurzů a nabízených služeb IMM v oblasti dalšího vzdělávání. Současní a potenciální studenti by měli hledat vysvětlení a / nebo pomoc od poradce nebo správce IMM ohledně jakýchkoli otázek týkajících se kurzů a politik. Další informace naleznete v aktuálním katalogu IMM.

Pro krátký kurz zašlete prosím následující dokumenty:

  • Fotokopie platného dokladu vydaného vládou, například pasu.
  • Fotokopie bankovním převodem školného.
  • Podepsaná přihláška 2017-18.
  • Podepsané všeobecné podmínky smlouvy o zápisu (EA).
Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 6 více kurzů z Istituto Marangoni - Miami »

Poslední aktualizace October 22, 2018
Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Zář 2019
Duration
4 týdnů
Price
5,000 USD
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Zář 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Zář 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date