Read the Official Description

TENTO KURZ V HODNOCENÍ V ANGLICKÉM JAZYCE.

Módní komunikace a marketing - Spring Intake se zaměřuje na dva hlavní faktory, které určují, zda budou značky, které soutěží v módním systému, úspěšné nebo ne. Zaměřuje se na školení profesionálů, kteří vytvářejí a řídí integrované propagační strategie, monitorují reklamní kampaně, udržují vztahy s médii a dalšími profesionálními pracovníky působícími v terénu a organizují akce a showboardy. Kurz se koná ve spolupráci s LUISAVIAROMA, jednou z nejlepších italských internetových stránek pro luxusní módy po celém světě.

Florencie je ústředním bodem italské renesance a domovem neuvěřitelného kulturního, uměleckého a architektonického dědictví. Tyto hrdé tradice jsou stále součástí ekonomické a tvůrčí struktury a jsou základním prvkem učebních osnov. Proto Florence nabízí více než jiné umělecká města jedinečné inspirativní dědictví uměleckého a kulturního dědictví, které slouží jako pozadí programu akademického roku.

Zvláštní projekty - V rámci posledních programů akademických roků spolupracovaly společnosti jako: LUISAVIAROMA, Fendi, Guess Europe, Emilio Pucci, Emilio Cavallini, Gold, Targetti, Elisabetta Franchi, Calvin Klein, Versace, The Mall, I Gigli a mnoho dalších.

Rozvrh - lekce probíhají od pondělí do pátku, na plný úvazek.

Cíl - Program módní komunikace a marketingu - Akademický rok je zaměřen na mladé profesionály, kteří chtějí zlepšit svou konkurenceschopnost nebo změnit své profesní směřování; studenti, kteří chtějí získat základy komunikace a marketingu v oblasti módy jak pro další vzdělávání, tak pro vstup do pracovního světa; a módní, komunikační nebo marketingové studenti, kteří chtějí prozkoumat specifika světa módy ve svém zvoleném oboru.

Struktura a metodologie - V IED Firenze mají studenti možnost zapsat se do dvou po sobě jdoucích semestrů k vytvoření akademického roku.

  • Módní komunikace - jarní semestr módní marketing - pád semestr
  • Módní komunikace - Jarní semestr Móda nové médium - Pádový semestr
  • Módní styling - jarní semestr Módní marketing - pádní semestr
  • Módní styling - jarní semestr Fashion New Media - pádní semestr

Módní komunikace a marketing - akademický rok je strukturován jako průřezový a zaměřený program, který je rozvíjen prostřednictvím kurzů, jejichž cílem je připravit účastníky na práci v módním světě. To je dosaženo během tříd a speciálních projektů, kde účastníci budou pracovat vedle reálných firem a profesionálních osobností, čelí skutečným problémům a zlepší své schopnosti řešit a analyzovat své problémy. Akademické roky také poskytují pevný základ pro účastníky, kteří chtějí pokračovat ve svém vzdělávání. Program se zaměří na specifické otázky vztahující se k odvětví módy z hlediska komunikačního obrazu a public relations, vizuálního merchandisingu, obchodních plánů, tvorby cen a strategického plánování prostřednictvím tradičních a nových médií.

Cílem těchto kurzů je poskytnout průřezový a mnohostranný přístup k úspěšné orientaci a komunikaci v módním systému, včetně konkrétních kurzů na základy módní komunikace, nových médií (digitální komunikace - zaměření na módní blogování) a plánování událostí. Sociální mediální aspekt je posílen partnerstvím s Luisaviaroma a avantgardními řešeními, která si florentští řemeslníci požadují, aby zůstali konkurenceschopní na celosvětovém trhu.

IED má dlouhou a vynikající tradici ve výcviku profilů pro módní návrhářství

Na závěr celoročního programu mají účastníci možnost žádat o 3 až 6 měsíců stáže v módní společnosti.

Program taught in:
Angličtina

See 14 more programs offered by IED – Istituto Europeo di Design Florence »

Last updated September 30, 2018
This course is Campus based
Start Date
Ún. 2019
Ún. 2020
Duration
30 týdnů
Denní studium
Price
12,600 EUR
Deadline
By locations
By date
Start Date
Ún. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Ún. 2020
End Date
Application deadline

Ún. 2019

Location
Application deadline
End Date

Ún. 2020

Location
Application deadline
End Date