Přečtěte si oficiální popis

TENTO KURZ V HODNOCENÍ V ANGLICKÉM JAZYCE.

Módní komunikace a marketing - Fall Intake se zaměřuje na dva hlavní faktory, které určují, zda budou značky, které soutěží v módním systému, úspěšné nebo ne. Zaměřuje se na odbornou přípravu profesionálů, kteří vytvářejí a řídí integrované propagační strategie, monitorují reklamní kampaně, udržují vztahy s médii a dalšími profesionálními pracovníky působícími v terénu a organizují akce a showboardy.

Kurz se koná ve spolupráci se společností LUISAVIAROMA , jednou z nejlepších italských internetových stránek pro luxusní módu po celém světě.

Florencie je ústředním bodem italské renesance a domovem neuvěřitelného kulturního, uměleckého a architektonického dědictví. Tyto hrdé tradice jsou stále součástí ekonomické a tvůrčí struktury a jsou základním prvkem učebních osnov. Proto Florence nabízí více než jiné umělecká města jedinečné inspirativní dědictví uměleckého a kulturního dědictví, které slouží jako pozadí programu akademického roku.


Zvláštní projekty - V rámci posledních programů akademických roků spolupracovaly firmy jako LUISAVIAROMA, Fendi, Guess Europe, Emilio Pucci, Emilio Cavallini, Gold, Targetti, Elisabetta Franchi, Calvin Klein, Versace, The Mall, I Gigli mnoho dalších.


Rozvrh - lekce probíhají od pondělí do pátku, na plný úvazek.

cílová

Program módní komunikace a marketing - akademický rok je zaměřen na mladé profesionály, kteří chtějí zlepšit svou konkurenceschopnost nebo změnit své profesní směřování; studenti, kteří chtějí získat základy komunikace a marketingu v oblasti módy jak pro další vzdělávání, tak pro vstup do pracovního světa; a studenti módy, komunikace nebo marketingu, kteří chtějí prozkoumat specifika módního světa ve svém zvoleném oboru.

Struktura a metodologie

Na IED Firenze mají studenti možnost zapsat se do dvou po sobě jdoucích semestrů k vytvoření akademického roku.

  • Módní marketing - Fall semester módní komunikace - jarní semestr
  • Módní marketing - Fall Semester Módní styling - jarní semestr
  • Módní nové médium - pádový semestr Módní komunikace - jarní semestr
  • Fashion New Media - Fall Semester Módní styling - jarní semestr

Módní komunikace a marketing - akademický rok je strukturován jako průřezový a zaměřený program, který je rozvíjen prostřednictvím kurzů zaměřených na přípravu účastníků k práci ve světě módy. Toho je dosaženo během tříd a speciálních projektů, kde účastníci budou pracovat společně s reálnými společnostmi a profesionálními osobnostmi, budou čelit skutečným problémům a zlepšit své schopnosti řešit a analyzovat problémy. Akademické roky také dávají pevný základ pro účastníky, kteří chtějí pokračovat ve svém vzdělávání. Program se zaměří na specifické otázky vztahující se k odvětví módy z hlediska komunikačního obrazu a vztahů s veřejností, vizuálního merchandisingu, obchodních plánů, tvorby cen a strategického plánování prostřednictvím tradičních a nových médií.

Cílem těchto kurzů je poskytnout průřezový a mnohostranný přístup, který je nezbytný pro úspěšnou navigaci a komunikaci v módním systému, včetně konkrétních kurzů na základy módní komunikace, nových médií (digitální komunikace - zaměření na módní blogování) a plánování událostí. Sociální mediální aspekt je posílen partnerstvím s Luisaviaroma a avantgardními řešeními, která si florentští řemeslníci požadují, aby zůstali konkurenceschopní na celosvětovém trhu.

IED má dlouhou a vynikající tradici v oblasti výcviku profilů pro módní návrhářství

Na závěr celoročního programu mají účastníci možnost žádat o 3 až 6 měsíců praxe v módě.

Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 12 více kurzů z IED – Istituto Europeo di Design Florence »

Poslední aktualizace February 25, 2019
This course is Campus based
Start Date
Sep 2019
Duration
30 týdnů
Denní studium
Price
12,600 EUR
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Sep 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date