Management diplom v oboru Digital Transformation

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Popis programu

Read the Official Description

Management diplom v oboru Digital Transformation

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

objektivní

Rozvíjejte schopnosti organizací všech typů, velikostí a průmyslových odvětví na úrovni managementu, abyste účinně vedli náročný proces digitální transformace. Připravte se na nezbytné transformace v strategii, talentech a praktikách, abyste z efektivního využívání technologie radikálně rozšířili výkon nebo rozsah.


Výhody programu

  • Vyvinete digitální strategii, která zvýší konkurenční výhody vaší společnosti a vaší konkurenceschopnosti.
  • Přizpůsobte organizační struktury a provozní postupy, abyste využili digitální příležitosti a snížili hrozby.
  • Poznáte nové digitální technologie, které ovlivní podnikání nebo průmysl, a to jak uvnitř, tak externě na trhu.
  • Identifikujete nové produkty a služby, které lze vyvinout, nebo nové trhy, ke kterým lze přistupovat prostřednictvím implementace určitých digitálních technologií.
  • Budete vést efektivní proces digitální transformace s cílem čelit digitálním příležitostem, které vznikají.


Směrováno na

Absolventi administrativy, marketingu, lidských zdrojů a komunikace. Inženýři v oblasti marketingu, průmysloví inženýři a obecně všichni univerzitní profesionálové, kteří chtějí ověřit stupeň jejich aktualizace s agendou. Profesionálové v potravinářském průmyslu, farmakochemii, automobilovém průmyslu, výrobě obecně, v odvětví alkoholických a nealkoholických nápojů a v elektronickém průmyslu. Pracovníci v oblasti služeb, jako jsou média, bankovnictví, maloobchod, cestování, vydávání, vzdělávání a poradenství.


Obsah programu

Diplom v transformaci digitálního managementu se skládá ze sedmi modulů, které celkem činí 112 hodin studia.

Modul 1. Strategie: Digitální transformace strategie (16 hodin)

  • Definice digitálního podnikání
  • Principy digitální ekonomiky
  • Strategie digitálního podnikání
  • Přehled a shrnutí hlavních pojmů
  • Prezentace témat a diskuze
  • Videoprezentace a diskuze
  • Týmová práce na konceptech založených na konkrétním případě
  • Případová studie (BBVA)

Modul 2. Talenty: klíčový faktor transformace (16 hodin)

  • Generace (baby boomers, X a tisíciletí) a jejich světový pohled na svět: svoboda, přizpůsobení, filtrování, celistvost, spolupráce, zábava, rychlost a inovace
  • Klíčové koncepty v digitální transformaci: mentalita při startu, spolupráce, spoluvytváření, crowdfunding a crowdsourcing, filosofie peer-to-peer a hacker
  • Demokratizace strategie
  • Spolupráce mezi vysoce výkonnými samoorganizovanými multifunkčními týmy
  • Digitální vůdcové jako pedagogové a transformátoři kultury
  • Digitální intenzita vs. intenzita transformace řízení: typy digitální zralosti (fashionistas, digirati, začátečníci a konzervativci)
  • Prezentace témat a diskuze
  • Videoprezentace a diskuze
  • Skupinová dynamika a diskuse výsledků
  • Případová studie (Cisco)

Modul 3. Praxe: Výhody agilní organizace (16 hodin)

  • 12 principů Agileho manifestu
  • Filozofie: adaptivní vs. prediktivní, iterativní vs. vodopád, kód vs. dokumentaci
  • Obecný popis principů: iterativní, inkrementální a evoluční.
  • Agilní metody, zkušenosti a osvojení
  • Prezentace témat a diskuze
  • Videoprezentace a diskuze
  • Týmová práce na konceptech konkrétního případu
  • Kdy použít Agile
  • Případová studie (TBD)

Modul 4. Praxe: Jak uspět v datovém světě (16 hodin)

  • Vývoj studie dat: tradiční zprávy, dynamické zprávy, analýza dat a prediktivní analýza
  • Analytická revoluce
  • Velká data a svět obrovských a nestrukturovaných dat
  • Kvantifikovaný člověk
  • Hluboké učení a inteligentní systémy
  • Prezentace témat a diskuze
  • Videoprezentace a diskuze
  • Týmová práce na konceptech konkrétního případu
  • Případová studie (Netflix Price)

Modul 5. Marketing a reklama: Marketing se zaměřením na zákazníka (16 hodin)

  • Vývoj marketingu a reklamy: od masového marketingu až po přímý a interaktivní marketing
  • Myšlenka na centricitu zákazníků, dopad na strategii, talenty, data, procesy a technologie
  • Hodnota zákazníka
  • Úvod do digitálního a interaktivního marketingu
  • Cesta klienta a dotykové body
  • Vícenásobné tváře digitálního marketingu: vyhledávače, zobrazení, výkon, sociální, mobilní, aplikace, programové
  • Analýzy zákazníků a metriky marketingu
  • Růstový hacking a způsob, jak exponentiovat podnikání
  • • Prezentace témat a diskuze
  • Videoprezentace a diskuze
  • Týmová práce na konceptech konkrétního případu
  • Případová studie

Modul 6. Technologie, které transformují podnikání (16 hodin)

  • Vývoj technologie
  • Technologie momentu: sociální, mobilní a cloud computing
  • Moorův zákon a jeho dopad na podnikání
  • Technologie, které interně transformují firmy: interní komunikační systémy, 3D tisk, rychlý prototyp, robotika, programové nákupy, realita a virtuální obchod a gammifikace
  • Narušení bankovnictví, maloobchodu, telekomunikací, služeb a nové průmyslové revoluce
  • Prezentace témat a diskuze
  • Prezentace některých technologií na místě
  • Videoprezentace a diskuze
  • Dynamika práce na konstrukci robota pomocí agilního přístupu
  • Případová studie (Santiago MakerSpace)

Modul 7. Technologie, které mění život lidí (16 hodin)

  • Co má budoucnost?
  • Zvětšená realita a nositelnost
  • Připojeno všechno
  • Chytrý domov, kancelář a město
  • Samoodvládané vše
  • Hluboké učení a inteligentní stroje
  • Bitola a další rušivé technologie
  • Uzavření programu
  • Prezentace témat a diskuze
  • Prezentace některých in-situ technologií
  • Videoprezentace a diskuze
  • Pokračování dynamiky práce na konstrukci robota pomocí agilního přístupu
  • Případová studie (Google SelfDriving Car)

This school offers programs in:
  • španělština


Poslední aktualizace October 29, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Ún. 22, 2019
Mar. 29, 2019
Duration
Délka trvání
112 hodin
Kombinované
Denní studium
Price
Cena
87,300 MXN
Information
Deadline
Locations
Mexiko - Mexico City, Mexico City
Datum začátku : Červen 28, 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Mexiko - Santa Fe, New Mexico
Datum začátku : Dub. 26, 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Mexiko - Monterrey, Nuevo Leon
Datum začátku : May 17, 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Mexiko - Puebla City, Puebla
Datum začátku : Mar. 29, 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Mexiko - Santiago de Querétaro, Querétaro
Datum začátku : Červen 20, 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Mexiko - Buenavista, State of Mexico
Datum začátku : Ún. 22, 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Ún. 22, 2019
Mexiko - Buenavista, State of Mexico
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Mar. 29, 2019
Mexiko - Puebla City, Puebla
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dub. 26, 2019
Mexiko - Santa Fe, New Mexico
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
May 17, 2019
Mexiko - Monterrey, Nuevo Leon
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Červen 20, 2019
Mexiko - Santiago de Querétaro, Querétaro
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Červen 28, 2019
Mexiko - Mexico City, Mexico City
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu