Management diplom v oboru Digital Transformation

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Popis programu

Read the Official Description

Management diplom v oboru Digital Transformation

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Celkový cíl:

Rozvíjet schopnosti vedoucích pracovníků organizací všech typů, velikostí a průmyslových odvětví, aby efektivně vedli náročný proces digitální transformace požadovaný jejich organizacemi.

Připravte vedoucí pracovníky na nezbytné transformace, pokud jde o strategii, talenty a postupy, aby na základě účinného využívání technologie radikálně rozšířily výkon nebo rozsah těchto technologií.

těžit:

  1. Rozvíjet digitální strategii ke zvýšení konkurenční výhody vaší společnosti a její konkurenceschopnosti.
  2. Přizpůsobit organizační strukturu a provozní postupy, které využívají digitální příležitostí a snížení hrozby.
  3. Rozpoznat nových digitálních technologií, které budou mít vliv na podnikání nebo průmyslu, a to jak interně, tak na trh.
  4. Identifikovat nové produkty a služby, které mohou být vytvořeny nebo nové trhy, které mohou být přístupné prostřednictvím provádění některých digitálních technologií.
  5. Přední efektivní digitální transformační proces k řešení digitální příležitosti, které vznikají.

Zaměřené na:

Profesionálové s výkonnými rolemi

předpoklad:

Dokončené stupeň

obsah:

Modul 1 Digitální transformace strategie

program

  1. Frame digitální transformační procesy ze strategického hlediska pro organizaci.
  2. Řidičské proces digitální transformace podniku takovým způsobem, který posiluje stávající konkurenční výhody a pomáhají vytvářet nové řádnému využívání technologií.
    1. Definice digitálního podnikání
      1. Vysvětlení digitálního modelu
      2. Dynamika digitálního podnikání
      3. Digitalizace jako nový způsob navrhování obchodních procesů
      4. Klíčové možnosti pro digitalizaci
        1. Organizační stabilita a agilita
        2. Funkce zadní kanceláře a front office
        3. Formy kontextuální interakce a aktivní rozhodnutí pro
        4. Inovace zaměřená na digitální cestování
  3. Principy digitální ekonomiky
    1. Úspory vah a rozsah podnikání
    2. Hospodářská soutěž
    3. Ekonomika technologických poruch a inovací
    4. Úspory digitálního podnikání, popis a vysvětlení
  4. Strategie digitálního podnikání
    1. Klasické modely strategického návrhu. Směrové strategie
    2. Multidimenzionální strategie, strategická topografie
      1. Koncepce vzdálenosti, hustoty a strategického svahu.
      2. Strategické limity a singularity strategické mapy.
  5. Proces strategického návrhu v digitálním věku a strategická soudržnost.
  6. Návrh digitální organizace a strategická efektivita.
Přehled a shrnutí hlavních pojmůPrezentace témat a diskuze.Prezentace videí a diskuse.Týmová práce na konceptech konkrétního případu.Případová studie (BBVA)

Modul život: 16 hodin

Modul 2 klíčovým faktorem transformace

program

  1. Zvyšte povědomí o základní roli, kterou má talent organizace v procesu digitální transformace, neboť je to kulturní fenomén.
  2. Zvýrazněte klíčové prvky, které je třeba vzít v úvahu při plánování, provádění a měření účinků procesu digitální transformace, který musí začít se strategií a pokračovat v rozvoji talentu.
  3. Generace (Baby Boomers, X a Millenials) a jejich světový pohled na svět (svoboda, přizpůsobení, filtrování, celistvost, spolupráce, zábava, rychlost a inovace).
  4. Klíčové pojmy v digitální transformaci (mentalita, start-up, spolupráce, co-creation, crowdfunding a crowdsourcing, peer-to-peer a hackerská filozofie).
  5. Demokratizace strategie
  6. Spolupráce mezi vysoce výkonnými samoorganizovanými multifunkčními týmy.
  7. Digitální vůdcové jako pedagogové a transformátoři kultury.
  8. Digitální intenzita vs. intenzita transformace řízení: Typy digitální zralosti (Fashionistas, Digirati, Začátečníci a konzervativci)
  9. Prezentace témat a diskuze.
  10. Prezentace videí a diskuse.
  11. Skupinová dynamika a diskuse výsledků.
  12. Případová studie (Cisco)

Modul život: 16 hodin

3 Modul Výhody Agile organizace

program

  1. Senzitizujte účastníky o potřebě změny v tom, jakým způsobem se jejich projekty organizací zaměřují.
  2. Poskytněte flexibilní metodologické nástroje účastníkům, aby čelili zrychlení změn a inovací, které moderní organizace vyžadují.
  3. 12 principů Agileho manifestu.
  4. Filozofie: adaptivní vs. prediktivní, iterativní vs. vodopád, kód vs. dokumentaci
  5. Obecný popis principů: iterativní, inkrementální a evoluční. Efektivita a komunikace tváří v tvář, cyklus zpětné vazby a krátkodobá adaptace. Zaměřte se na kvalitu. Kdy používat agilní?
  6. Agilní metody, zkušenosti a osvojení.
  7. Prezentace témat a diskuze.
  8. Prezentace videí a diskuse.
  9. Týmová práce na konceptech konkrétního případu.
  10. Případová studie (TBD)

Modul život: 16 hodin

Modul 4 Jak uspět ve světě, na základě údajů

program

  1. Zvyšte povědomí o příležitostech a hrozbách pro organizace, pokud jde o svět založený na datech.
  2. Poskytněte nástroje pro zahájení transformačního procesu organizace za účelem lepšího využívání dat a současně s tím, jak se vypořádat se spotřebitelem / klientem, který je stále více řízen daty.
  3. Vývoj studie dat: tradiční zprávy, dynamické zprávy, analýza dat a prediktivní analýza.
  4. Analytická revoluce.
  5. Velká data a svět obrovských a nestrukturovaných dat.
  6. Kvantifikovaný člověk.
  7. Hluboké učení a inteligentní systémy.
  8. Prezentace témat a diskuze.
  9. Prezentace videí a diskuse.
  10. Týmová práce na konceptech konkrétního případu.
  11. Případová studie (Netflix Price)

Modul život: 16 hodin

Modul 5 Marketing a reklama

program

  1. Zvyšte povědomí o příležitostech a hrozbách převzetí strategie zaměřené na zákazníky.
  2. Poskytněte nástroje pro zahájení procesu transformace organizace, která dává zákazníkovi do centra všeho, co organizace dělá před zákazníkem / zákazníkem, který je stále více řízen daty.
  3. Vývoj marketingu a reklamy: od masového marketingu až po přímý a interaktivní marketing.
  4. Myšlenka na centricitu zákazníků, dopad na strategii, talenty, data, procesy a technologie.
  5. Hodnota zákazníka
  6. Úvod do digitálního a interaktivního marketingu.
  7. Cesta klientských a dotykových bodů.
  8. Vícenásobné tváře digitálního marketingu: vyhledávače, zobrazení, výkon, sociální, mobilní, aplikace, programové.
  9. Analýza zákazníků a metriky v marketingu.
  10. Growth Hacking: a způsob, jak exponentiovat podnikání.
  11. Prezentace témat a diskuze.
  12. Prezentace videí a diskuse.
  13. Týmová práce na konceptech konkrétního případu.
  14. Případová studie.

Modul život: 16 hodin

Modul 6 Technology, která transformaci podnikání

program

  1. Zvyšte informovanost účastníků o nových technologiích, které mění způsob, jakým podniky vytvářejí hodnotu a fungují.
  2. Prezentujte hlavní technologie, které ovlivňují způsob, jakým podniky fungují, a jak je mohou využít, aby exponenciovaly podnikání.
  3. Vývoj technologie
  4. Technologie momentu: sociální, mobilní a cloud computing.
  5. Moorův zákon a jeho dopad na podnikání.
  6. Technologie, které interně transformují společnosti; interní komunikační systémy, 3D tisk, rychlý a robotický prototyp, programový nákup. Reality a virtuální obchod. Gamifikace
  7. Narušení bankovnictví, maloobchodu, telekomunikací, služeb a nové průmyslové revoluce.
  8. Prezentace témat a diskuze.
  9. Prezentace některých technologií na místě.
  10. Prezentace videí a diskuse.
  11. Dynamika práce na konstrukci robota pomocí agilního přístupu.
  12. Případová studie (Chile Maker Space)

Modul život: 16 hodin

Modul 7 Technologie, která změní životy lidí.

program

  1. Zvyšte informovanost účastníků o nových technologiích, které mění způsob, jakým lidé žijí v blízké či vzdálené budoucnosti, a jak tyto technologie mohou změnit společnosti.
  2. Prezentujte hlavní technologie, které ovlivňují způsob, jakým podniky fungují, a jak je mohou využít, aby exponenciovaly podnikání.
  3. Co má budoucnost?
  4. Zvětšená realita
  5. Připojeno všechno,
  6. Chytrý domov, kancelář
  7. Samoodvládané vše.
  8. Hluboké učení
  9. Bitola a další rušivé technologie.
  10. Uzavření programu.
  11. Prezentace témat a diskuze.
  12. Prezentace některých in-situ technologií.
  13. Prezentace videí a diskuse.
  14. Pokračování dynamiky práce na konstrukci robota pomocí agilního přístupu.
  15. Případová studie (Google SelfDriving Car)

Modul život: 16 hodin

This school offers programs in:
  • španělština


Poslední aktualizace May 21, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Nov. 23, 2018
Nov. 30, 2018
Duration
Délka trvání
112 hodin
Kombinované
Denní studium
Price
Cena
87,300 USD
Information
Deadline
Locations
Mexiko - Santa Fe, New Mexico
Datum začátku : Nov. 30, 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Mexiko - Monterrey, Nuevo Leon
Datum začátku : Nov. 23, 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Mexiko - Oaxaca, Oaxaca
Datum začátku : Červenec 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Mexiko - Buenavista, State of Mexico
Datum začátku : Sept. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Nov. 23, 2018
Mexiko - Monterrey, Nuevo Leon
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Nov. 30, 2018
Mexiko - Santa Fe, New Mexico
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Červenec 2019
Mexiko - Oaxaca, Oaxaca
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Sept. 2019
Mexiko - Buenavista, State of Mexico
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu