objektivní

Rozvíjejte schopnosti organizací všech typů, velikostí a průmyslových odvětví na úrovni managementu, abyste účinně vedli náročný proces digitální transformace. Připravte se na nezbytné transformace v strategii, talentech a praktikách, abyste z efektivního využívání technologie radikálně rozšířili výkon nebo rozsah.


Výhody programu

  • Vyvinete digitální strategii, která zvýší konkurenční výhody vaší společnosti a vaší konkurenceschopnosti.
  • Přizpůsobte organizační struktury a provozní postupy, abyste využili digitální příležitosti a snížili hrozby.
  • Poznáte nové digitální technologie, které ovlivní podnikání nebo průmysl, a to jak uvnitř, tak externě na trhu.
  • Identifikujete nové produkty a služby, které lze vyvinout, nebo nové trhy, ke kterým lze přistupovat prostřednictvím implementace určitých digitálních technologií.
  • Budete vést efektivní proces digitální transformace s cílem čelit digitálním příležitostem, které vznikají.


Směrováno na

Absolventi administrativy, marketingu, lidských zdrojů a komunikace. Inženýři v oblasti marketingu, průmysloví inženýři a obecně všichni univerzitní profesionálové, kteří chtějí ověřit stupeň jejich aktualizace s agendou. Profesionálové v potravinářském průmyslu, farmakochemii, automobilovém průmyslu, výrobě obecně, v odvětví alkoholických a nealkoholických nápojů a v elektronickém průmyslu. Pracovníci v oblasti služeb, jako jsou média, bankovnictví, maloobchod, cestování, vydávání, vzdělávání a poradenství.


Obsah programu

Diplom v transformaci digitálního managementu se skládá ze sedmi modulů, které celkem činí 112 hodin studia.

Modul 1. Strategie: Digitální transformace strategie (16 hodin)

  • Definice digitálního podnikání
  • Principy digitální ekonomiky
  • Strategie digitálního podnikání
  • Přehled a shrnutí hlavních pojmů
  • Prezentace témat a diskuze
  • Videoprezentace a diskuze
  • Týmová práce na konceptech založených na konkrétním případě
  • Případová studie (BBVA)

Modul 2. Talenty: klíčový faktor transformace (16 hodin)

  • Generace (baby boomers, X a tisíciletí) a jejich světový pohled na svět: svoboda, přizpůsobení, filtrování, celistvost, spolupráce, zábava, rychlost a inovace
  • Klíčové koncepty v digitální transformaci: mentalita při startu, spolupráce, spoluvytváření, crowdfunding a crowdsourcing, filosofie peer-to-peer a hacker
  • Demokratizace strategie
  • Spolupráce mezi vysoce výkonnými samoorganizovanými multifunkčními týmy
  • Digitální vůdcové jako pedagogové a transformátoři kultury
  • Digitální intenzita vs. intenzita transformace řízení: typy digitální zralosti (fashionistas, digirati, začátečníci a konzervativci)
  • Prezentace témat a diskuze
  • Videoprezentace a diskuze
  • Skupinová dynamika a diskuse výsledků
  • Případová studie (Cisco)

Modul 3. Praxe: Výhody agilní organizace (16 hodin)

  • 12 principů Agileho manifestu
  • Filozofie: adaptivní vs. prediktivní, iterativní vs. vodopád, kód vs. dokumentaci
  • Obecný popis principů: iterativní, inkrementální a evoluční.
  • Agilní metody, zkušenosti a osvojení
  • Prezentace témat a diskuze
  • Videoprezentace a diskuze
  • Týmová práce na konceptech konkrétního případu
  • Kdy použít Agile
  • Případová studie (TBD)

Modul 4. Praxe: Jak uspět v datovém světě (16 hodin)

  • Vývoj studie dat: tradiční zprávy, dynamické zprávy, analýza dat a prediktivní analýza
  • Analytická revoluce
  • Velká data a svět obrovských a nestrukturovaných dat
  • Kvantifikovaný člověk
  • Hluboké učení a inteligentní systémy
  • Prezentace témat a diskuze
  • Videoprezentace a diskuze
  • Týmová práce na konceptech konkrétního případu
  • Případová studie (Netflix Price)

Modul 5. Marketing a reklama: Marketing se zaměřením na zákazníka (16 hodin)

  • Vývoj marketingu a reklamy: od masového marketingu až po přímý a interaktivní marketing
  • Myšlenka na centricitu zákazníků, dopad na strategii, talenty, data, procesy a technologie
  • Hodnota zákazníka
  • Úvod do digitálního a interaktivního marketingu
  • Cesta klienta a dotykové body
  • Vícenásobné tváře digitálního marketingu: vyhledávače, zobrazení, výkon, sociální, mobilní, aplikace, programové
  • Analýzy zákazníků a metriky marketingu
  • Růstový hacking a způsob, jak exponentiovat podnikání
  • • Prezentace témat a diskuze
  • Videoprezentace a diskuze
  • Týmová práce na konceptech konkrétního případu
  • Případová studie

Modul 6. Technologie, které transformují podnikání (16 hodin)

  • Vývoj technologie
  • Technologie momentu: sociální, mobilní a cloud computing
  • Moorův zákon a jeho dopad na podnikání
  • Technologie, které interně transformují firmy: interní komunikační systémy, 3D tisk, rychlý prototyp, robotika, programové nákupy, realita a virtuální obchod a gammifikace
  • Narušení bankovnictví, maloobchodu, telekomunikací, služeb a nové průmyslové revoluce
  • Prezentace témat a diskuze
  • Prezentace některých technologií na místě
  • Videoprezentace a diskuze
  • Dynamika práce na konstrukci robota pomocí agilního přístupu
  • Případová studie (Santiago MakerSpace)

Modul 7. Technologie, které mění život lidí (16 hodin)

  • Co má budoucnost?
  • Zvětšená realita a nositelnost
  • Připojeno všechno
  • Chytrý domov, kancelář a město
  • Samoodvládané vše
  • Hluboké učení a inteligentní stroje
  • Bitola a další rušivé technologie
  • Uzavření programu
  • Prezentace témat a diskuze
  • Prezentace některých in-situ technologií
  • Videoprezentace a diskuze
  • Pokračování dynamiky práce na konstrukci robota pomocí agilního přístupu
  • Případová studie (Google SelfDriving Car)

Program se vyučuje na:
španělština

Zobraz 129 více kurzů z Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial) »

Poslední aktualizace October 29, 2018
Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Kontaktuj školu
Červen 28, 2019
Duration
112 hodin
Kombinované
Denní studium
Price
87,300 MXN
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Červen 28, 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Červen 28, 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date