Read the Official Description

Mapování procesů může být extrémně silný diagnostický nástroj pro vaši organizaci. A můžete také najít více než výrobní proces-včetně strukturální problémy, špatné ovládání, a lidé problémy. Naučte se využít zaměstnanci frustrace opravit procesy a dostat se na příčinu kvality a včasnosti otázky.

Naučte se používat šestnáct příznaky zlomené procesu a pět objektivů procesní analýzy určit ty procesy, které potřebují okamžitou pozornost. Také učí klíčových kritérií ke stanovení priorit úsilí o zlepšování procesů.

Jakmile budete mít diagnostikován svého procesu problém, budete moci vybrat ten správný zlepšení techniky, které mohou zahrnovat kontinuální proces zlepšování, změnu procesů, Six Sigma, libové techniky, a reengineering. Praxe těchto technik na vlastní real-svět procesy v průběhu, a nechat se skutečnými návrhy na zlepšení.

Pomocí základní principy designu, můžete vytvořit procesy, které jsou výjimečně rychlé, výrazně levnější, a které produkují vysoce kvalitní výrobky nebo služby. Naučte se zachytit proces náklady, náklady na jakost, cyklus, proces, čekací doba, a zaměstnanec frustrace jako součást diagnózy procesů. Do kalkulace se procesu a náklady na jakost, budete moci prokázat vyšší úspory nákladů řízení a návratnost investičních příležitostí.

Přestěhování se do procesu organizace zaměřené vyžaduje jak dovedností a nastavení mysli. Samozřejmě vám dovednosti, které potřebujete, aby přijaly skutečné zlepšení procesů ve vaší organizaci. Budete také trénoval v předních a usnadnění nastavení mysli, který bude řídit vaše organizace na vyšší úroveň výkonnosti. Naučte se, jak vybírat, organizovat, a usnadní úsilí o zlepšování procesů, stejně jako osm hlavních překážek zlepšování procesů a efektivní strategie pro překonání těchto překážek.

Konečně, informační technologie umožňující řízení procesů v mnoha různými způsoby. Kompletní dokumentace procesů lze snadno dosáhnout s moderními softwarovými programy. Ještě důležitější je, mohou být procesy simulovat dělat "co když" analýzy a ověřit změny v procesu navrhování.

Doporučujeme vám, aby vaše proces problémy na seminář a praxe výkonné techniky a nástroje na tyto procesy. Odejít s akční plán na opravu těchto procesů, a pak vytvořit prostředí on-probíhající proces zlepšení ve vaší firmě či organizaci.

Naučte se, jak:

  • Praxe a budovat různé procesní mapy
  • Identifikovat procesy rozdělené až 16 výmluvné příznaky
  • Vyhodnotit současnou způsobilosti procesu
  • Turn zaměstnanci frustrace do nápady na zlepšení procesů, lidí a systémů
  • Použijte silné zásady návrhu
  • Odstranit duplicity a byrokracie
  • Shromážděte metriky na cyklus, proces, a doba čekání
  • Ponořit int o podrobnostech úkoly a postupy k nalezení problémů
  • Instalace a ovládání auditu pro Sarbanes-Oxley
  • Uspořádejte své úsilí zlepšování procesů



Cílové publikum


Tento workshop je určen pro profesionály, kteří chtějí "hands-on" zkušeností v procesu mapování, zlepšení a řízení, jako jsou: Zlepšování procesů týmů nebo pracovních skupin

Odborníci v oblasti IT

& Nb sp, oddělení hlavy

Kvalitních profesionálů

Operace profesionálové

Manažeři a dohledu


See 31 more programs offered by University of Tulsa College of Business Administration »

This course is Campus based
Start Date
Mar 2019
Sep 2019
Duration
2 dny
Kombinované
Price
1,295 USD
Deadline
By locations
By date
Start Date
Mar 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep 2019
End Date
Application deadline

Mar 2019

Location
Application deadline
End Date

Sep 2019

Location
Application deadline
End Date